Scînteia Tineretului, august 1972 (Anul 28, nr. 7218-7243)

1972-08-19 / nr. 7234

SCÂNTEIA TINERETULUI" pag. 3 SÎMBĂTA 19 AUGUST 1972 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT LICEELE DE CULTURĂ GENERALĂ MUNICIPIUL BUCUREŞTI Liceul „Tudor Vladimirescu“ Bucureşti. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Grama Ion, prof. univ. dr. doc., Institutul agronomic Bucureşti. Liceul „Ion Neculce" Bucureşti. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Neculce“ şi Liceul nr. 6 (cursuri de zi, serale, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nonu Mircea Ion, prof.univ. dr. doc., Academia de studii economice, Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu" Bucureşti. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. Vlaicu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Constantin Gheorghe, conf. univ. dr. Institutul politehnic, Bucureşti. Liceul „Emil Racoviţă" Bucureşti. ■— Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Llc.„E. Racoviţă" (cursuri de zi, serare, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Vladu Matei, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir" Bucureşti. — Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „D. Cantemir“, ,,M. Sadoveanu“, „C. A. Rosetti“ şi nr. 37 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Boicu Cristina, conf. univ. dr. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Spiru Haret" Bucureşti. •— Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Spiru Haret" şi „z. Kosmodemianskaia" (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Chiachir Nicolae, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 15 Bucureşti. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 şi Liceul „Alex. Sahia“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Zeveleanu Constantin, conf. univ., Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „George Coşbuc“ Bucureşti. — Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „G. Coşbuc“, „Mihai Viteazul“ şi nr. 14 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Stanciu Cornel, conf. univ. dr., Institutul de construcţii, Bucureşti, Liceul „Mihail Eminescu" Bucureşti. — Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ (cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Soare Mircea, prof. univ. dr. doc., Institutul de construcţii, Bucureşti, Liceul „Matei Basarab“ Bucureşti. — Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Matei Basarab“, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ivanov Igor, prof. univ. dr., Institutul de construcţii, Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai" Bucureşti. — Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele ,,Gh.Şincai“, „Ion Creangă“, nr. 30, nr. 41 şi liceul de muzică nr. 1 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mancaş Mircea, prof. univ. dr. doc., Institutul de artă teatrală şi cinematografică ,,I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai“ Bucureşti. — Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Gh. Şincai“, „Ion Creangă“ şi nr. 30 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Boldan Emil, conf. univ., Universitatea Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" Bucureşti. — Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Gh. Lazăr“, „N. Bălcescu“, nr. 21 cu limba de predare germană, nr. 25, nr. 33 şi Liceul de arte plastice „N. Tonitza" (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Filimon Ion, prof. univ. dr. Institutul de construcţii, Bucureşti. Liceul „George Călinescu“ Bucureşti. — Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G. Călinescu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). . Preşedinte : Voma Nicolae, conf. univ. dr., Institutul de construcţii. Bucureşti. Liceul nr. 32 Bucureşti. — Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 32, 24 şi liceele „Dr. P. Groza“ şi I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Lăzaru Ion, conf. univ. dr.. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 36 Bucureşti. — Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 36 şi liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bratu Savin, conf.univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul „23 August“ Bucureşti. — Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,,23 August“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cosma Gheorghe conf. univ., Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 39 Bucureşti — Comisia nr. 18 reală,, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 39,43 şi Lic. „Al. I. Cuza“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Petrea Ion, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 39 Bucureşti. — Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 39, 43 şi Lit. „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tocan Ion, prof. Univ.dr., Institutul petrol, gaze şi geologie, Bucureşti. Liceul „Dumitru Petrescu" Bucureşti. — Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,D. Petrescu“ şi Liceul de muzică nr. 2 (cursuri de zi, serale, Învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Năstăsescu Cruceru Steliana, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul ştrat de cultură generală. — Comisia nr. 21 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Gavrilaş Ionel, conf. univ. dr., Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. JUDEŢUL ALBA Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Alba Iulia şi liceele din Cîmpeni, Teiuş, Baia de Arieş şi Abrud (cursuri de zi serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Precup Octavian, conf. univ. dr.. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj Liceul „Iacob Mureşanu" Blaj Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceul „I. Mureşan“ — Blaj, Liceul „Avram Iancu" din Aiud şi liceele din Jidvei şi Ocna Mureş (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Trandaforu Nico-Iac, lector univ. dr., Universitatea „Babeş-Bolyai“, Cluj, Liceul din Sebeş. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceul din Sebeş şi Liceul din Cugir (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Zdrenghea Maria, lector univ. dr., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL ARAD Liceul „Ion Slavici" Arad. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Slavici“ şi liceele din Chişineu- Criş, Sîntana şi Lipova (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Iulian Ilie, conf. univ. dr., Universitatea Timişoara. Liceul nr. 2 Arad. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 şi liceele din Gurahonţ, Sebiş, Nădlac, nr. 1 din Pecica, Curtici, Vinga, Ineu şi Săvîrşin (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Popp Vasile, conf. univ.. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 3 din Arad. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română, maghiară şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limbade predare română, maghiară şi germană ale liceelor nr. 3, 4 şi 5 din Arad şi nr. 2 din Pecica (cursuri de zi, serare, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sallo Ervin, lector universitar, Universitatea Timişoara. JUDEŢUL ARGEŞ Liceul „Nicolas Bălcescu" Piteşti. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,N. Bălcescu“ şi Liceul de muzică (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Vasiliu Gheorghe, conf. univ. dr., Institutul pedagogic Piteşti. Liceul „Zinca Golescu" Piteşti. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Z. Golescu“, Liceul din Topoloveni şi Liceul seral din Ştefăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rebega Maria, şef lucrări dr., Universitatea Bucureşti. Liceul „Al. Odobescu" Piteşti. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. Odobescu“ şi Liceul din Stîlpeni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hurmuz Vasile, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul „Dinicu Golescu" Cîmpulung. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Golescu“, Lie. nr. 2 din Cîmpulung şi Liceul din Rucăr (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Năstase Anton, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul din Costeşti. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Costeşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte : Diculescu Nicolae, lector univ., Institutul pedagogic Piteşti. Liceul din Vedea. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vedea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Simion Sorin, lector univ., Institutul pedagogic Piteşti. Liceul „Vlaicu Vodă" Curtea de Argeş, Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Vlaicu Vodă“ şi Liceul din Corbeni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Lupu Ion, lector univ., Universitatea Bucureşti. JUDEŢUL BACĂU Liceul „V. Alecsandri" Bacău. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“, Liceul „George Bacovia“ şi liceul din Buhuşi (cursuri de zi,serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rozmarin Gheorghe, conf. univ. dr., Institutul politehnic Iaşi, Liceul „V. Alecsandri" Bacău, Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“, Liceul nr. 3 din Bacău şi liceul din Podul Turcului (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ilulian Horia, lector univ., Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Lucreţiu Pătrăşcanu" Bacău. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „L. Pătrăşcanu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Pocinoc Valerian, conf. univ. dr., Institutul pedagogic Bacău, Liceul nr. 1 Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej, Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 şi Liceul Tg. Ocna (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ciubotaru Valerian, lector univ., Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 2 Oraşul: Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Andronic Alexandru, lector univ. dr., Institutul pedagogic Bacău, Liceul din Moineşti. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Moineşti şi secţia serală din Zemeş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Căşeriu Cezar, lector univ., Institutul pedagogic Bacău. Liceul din Comăneşti. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Comăneşti şi Secţia serală din Dărmăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Stroia Mircea, lector, univ., Institutul pedagogic Bacău. JUDEŢUL BIHOR Liceul „Emanoil Gojdu" Oradea. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ şi liceele din Salonta şi Tinca (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rădoi Arsenie, şef lucr. dr., Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 2 Oradea. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 2 şi nr. 4 din Oradea şi liceele din Aleşd şi Vadul Crişului (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oprea Florea, prof. univ. dr. doc., Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Alexandru Moghioroş" Oradea. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Moghioroş“ şi secţiile cu limba de predare maghiară ale liceelor din Marghita, Săcueni, Valea lui Mihai, Salonta şi nr. 4 din Oradea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Kimmel Eugen, prof. univ. dr., Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul „Samuil Vulcan“ Beiuş. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „S. Vulcan“. Liceul nr. 2 din Beiuş şi liceele din oraşul Dr. P. Groza şi Vaşcău (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ghiţescu Tamara, şef lucrări. Institutul politehnic Cluj. Liceul din Marghita. Comisia nr. 5, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Marghita, Săcueni, Popeşti şi Valea lui Mihai (cursuri de zi, serale. Invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Isai Savu, lector universitar, Institutul pedagogic Oradea. JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD Liceul „Liviu Rebreanu“ Bistriţa. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „L. Rebreanu“, „A. Mureşanu“, „George Coşbuc“ şi de la liceele din Teaca, Prundul Birgăului şi Sîngeorz-Băi (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Oros Ioan, conf. univ. dr., Universitatea „Babeş Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL BOTOŞANI Liceul „Mihail Eminescu“ Botoşani. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“, Liceul „A. T. Laurian“ din Botoşani şi liceul din Bucecea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Baran Nicolae, lector univ. dr. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 şi nr. 2 din Dorohoi şi liceul din Darabani (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Vicenţiu, lector univ., Institutul pedagogic Suceava. Liceul din Săveni. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Săveni, Vorniceni, Ştefăneşti, Truşeşti şi Rădăuţi-Prut (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Zugun Petru, lector univ., Universitatea „Al. I. Cuza“, Iaşi, JUDEŢUL BRAŞOV Liceul nr. 1 Braşov. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 şi nr. 2 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Romanovici Alexandru, prof. univ. dr., Universitatea Braşov. Liceul „Dr. I. Meşotă“ Braşov. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 Meşotă, Liceele din Predeal şi Feldioara şi secţia serală Luca Clinicului (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pârvan Radu, şef lucrări dr., Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 4 Braşov. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 şi Liceul din Săcele (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bojan Ioan, prof. univ. dr., Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul „Unirea“ Braşov. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară de la Liceul „Unirea“ şi secţia cu limba de predare maghiară a liceului din Săcele (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Naghy Tiberiu, conf.univ. dr., Universitatea Braşov. Liceul din Codlea. — Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi germană ale Lie. din Codlea şi Lie. „I. Honterius“ din Braşov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Kruch Ighan, şef lucrări, Universitatea Braşov.* Liceul „Radu Negru“ Făgăraş. — Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezen,ta candidaţii de la Lic. „Radu Negru“ şi nr. 2 din Făgăraş şi liceele din Rupea, Şercaia şi oraşul Victoria (cursuri de a zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tănase Frîncu, şef lucrări, Universitatea Braşov. Liceul din Zărneşti. — Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Zărneşti şi Rîşnov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Neamţu Tudor, şef lucrări, Universitatea Braşov. JUDEŢUL BRĂILA Liceul „Gh. Munteanu-Murgoci" Brăila. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Munteanu-Murgoci“ şi Lie, din însurăţei (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Petrescu Ion, prof. univ. dr., Institutul pedagogic Galaţi, Liceul „Nicolae Bălcescu" Brăila. — Comisia nr. 2 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „N. Bălcescu“ şi Lie. din Movila Miresei (cursuri de zi, serate şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Grigore, conf. univ. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Nicolae Iorga“, Brăila. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Iorga" şi Liceul din Măxineni (cursuri de zi, serale, şi restanţieri. Preşedinte : Hîrtopeanu Virgil, lector univ. Institutul pedagogic Galaţi. Liceul „Panait Istrati" Brăila. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „P. Istrati“ şi Lie. din Ianca (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Zugravu Mihai, conf. univ. dr. Universitatea Bucureşti. Liceul „Panait Cerna" Brăila. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „P. Cerna“ şi Liceul din Făurei (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bejan Nicolae, lector univ., Institutul politehnic Galaţi. JUDEŢUL BUZĂU Liceul „Bogdan Petriceicu Haşdeu" Buzău. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „B. P. Haşdeu“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Corbu Constantin, conf. univ. dr., Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihail Eminescu“ Buzău. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Eminescu“ şi Liceele din Pogoanele şi Beceni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Creţu Mihai, conf. univ. dr., Institutul politehnic Iaşi, Liceul „Alexandru Vlahuţă“, Rm. Sărat, Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Vlahuţă" (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Valachi Alexandru, şef lucr. dr., Institutul politehnic Iaşi, Liceul „Ştefan cel Mare“ Rm. Sărat. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ştefan cel Mare“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tutunaru Ioan, lector univ., Institutul pedagogic Bacău. Liceul din Pătîrlagele. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Pătîrlagele (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Petre, lector univ., Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN Liceul nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română şi germană. .Se vor prezenta candidaţii de la Secţiile cu limba de predare română şi germană ale Lie. nr. 1, nr. 2 şi nr. 3 din Reşiţa şi ale liceelor din Anina, Bocşa, Oraviţa şi Moldova Nouă (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Brîndea Liviu, conf. univ. dr., Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoa- ra. Liceul nr. 1 Caransebeş. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 şi nr. 2 din Caransebeş şi liceele din Bozovici, Mehadia şi Oţelul Roşu (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Opriş Dumitru, lector univ., Universitatea Timişoara. JUDEŢUL CLUJ Liceul „Ady Şincai" Cluj. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Ady Şincai“ şi de la liceele nr. 2, 4, 5, 6 şi 7 din Cluj (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pop Iuliu, prof. univ. dr., Universitatea „Babeş- Bolyai“ Cluj. Liceul „Brassai Samuel“ Cluj. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Brassai Samuel“ şi de la secţiile cu limba de predare maghiară ale liceelor „Ady Şincai“, nr. 3, 10, 11, 12, 14, 15, liceul de muzică (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mózes Pavel, prof. univ., Institutul agronomic „Dr. Petru Groza“, Cluj. Liceul nr. 12 Cluj. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 8, 9, 10, 12, 14, 15, liceul de muzică, liceul de coregrafie şi liceul de arte plastice (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Grigore Elena, şef lucrări, Institutul politehnic, Cluj, Mesarosiu Ioan, prof. univ. dr., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 2 Dej. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale liceelor nr. 1 şi nr. 2 din Deşi de la Lie. nr. 2 din Gherla (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Crăciunică Elisabeta, şef lucrări, Institutul politehnic Cluj. Liceul „Mihai Viteazul“ Turda. — Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale liceelor „Mihai Viteazul“ şi nr. 2 din Turda, Liceul „„Bethlen Gabor“ din Aiud, Liceul din Cîmpia Turzii şi Liceul Iara (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nicula Alexandru, prof. univ. dr., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul din Huedin. — Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Liceului din Huedin (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri)_ _________ Preşedinte : Vinţeler Onofrei, lector. univ. dr., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, JUDEŢUL CONSTANŢA Liceul „Mircea cel Bătrîn“, Constanţa. — Coisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitrescu Enacu Angliei, conf. univ., Institutul pedagogic Constanţa. Liceul „Mihail Eminescu“, Constanţa. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu" şi Lic. din Mangalia (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Dumitraşcu Gheorghe, lector univ., Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 3 Constanţa. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3, liceul de muzică, liceul de arte plastice şi de la liceele din Eforie Sud, Techirghiol şi Topraisar (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Angelescu Ion, conf. univ., Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4 Constanţa. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 şi de la liceele din Cogealac, Năvodari, M. Kogălniceanu şi Hîrşova (cursuri de zi, serate, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Cucuruzeanu Ion, lector univ., Institutul pedagogic Constanţa. Liceul „Nicolae Bălcescu", Medgidia. — Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română.Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Nedelcu Haralambbie, Institutul agronomic Bucureşti, Liceul nr. 2 Medgidia. — Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 şi Liceul: „Anghel Saligny“ —Cernavodă (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Aricescu Andrei, lector univ.. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul din Cobadin. — Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Cobadin, Adamclisi, Negru Vodă şi Ostrov (cursuri de zi, serale, Învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Tutoveanu Vasile, lector univ., institutul pedagogic Constanţa. JUDEŢUL COVASNA Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară nr. 1 şi nr. 2 din Sf. Gheorghe, ale liceelor din Baraolt, Covasna şi Tg. Secuiesc şi Lie. din Intorsura Buzăului (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Erlicz Ivan, prof. univ. dr.. Universitatea Braşov. JUDEŢUL DÎMBOVIŢA Liceul nr. 2 Tirgovişte. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 şi nr. 2 din Tirgovişte şi de la liceele din Băleni, Fieni şi Pucioasa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Mîndra Vicu, lector univ. dr., Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 3 Tirgovişte. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Iliescu Elena, lector univ., Institutul agronomic Bucureşti. Liceul din Găeşti. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Găeşti, Răcari, Titu şi Vişina (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Păltineanu Gavrilă, lector univ., Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul din Moreni. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Moreni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Tomescu Dumitru, lector univ., Universitatea Bucureşti. JUDEŢUL DOLJ Liceul „Nicolae Bălcescu" Craiova. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Donat Lileta, conf. univ. dr., Universitatea Craiova. Liceul „Fraţii Buzeşti" Craiova. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Fraţii Buzeşti“ şi Liceul de muzică şi arte plastice .(cursuri_de_zi, serale şi restaunţieri). Preşedinte: Petrişor Marin, lector univ. dr., Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Craiova. — Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Papastate Constantin, prof. univ. dr. doc., Universitatea Craiova. Liceul „Nicolae Titulescu" Craiova. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Titulescu“ şi de la liceele din Bechet, Dăbuleni, Dioşti şi Segarcea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte: Roşu Leonida, şef lucrări: Universitatea Craiova, Liceul „Tudor Arghezi“ Craiova. — Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „T. Arghezi“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Hamburg Ileana, lector univ. dr., Universitatea Craiova, Liceul din Băileşti. — Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Băileşti, Bîrca, Galicea Mare şi Cornu (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Mihalache Ion, lector univ. dr., Universitatea Craiova. ; Liceul din Calafat. — Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Calafat, Cetate, Pleniţa şi Poiana Mare (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Bălaşa Titus, lector univ., Universitatea Craiova. Liceul din Filiaşi. — Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Filiaşi şi Melineşti (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Pătroiu Ion, lector univ. Universitatea Craiova. JUDEŢUL GALAŢI Liceul „V. Alecsandri", Galaţi. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Alexandru Popovici, prof. univ., Institutul politehnic Galaţi Liceul nr. 2 Galaţi. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 şi Lie „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi, seralei şi restanţieri). Preşedinte: Bujoreanu David, conf. univ., Institutul pedagogic Galaţi. Liceul nr. 4 Galaţi. — Comisia nr. 3 mixtă,limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Llc. nr. 4 liceele din Bujor, Bereşti, Pechea, T. Vladimirescu şi liceul de muzică şi arte plastice din Galaţi (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Tomozei Ştefan, lector univ., Institutul pedagogic Galaţi. Liceul nr. 5 Galaţi. — Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 5 şi nr. 6 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Sîrbu Ion, conf. univ. dr., Institutul politehnic Galaţi. Liceul nr. 7 Galaţi. — Comisia nr. 5 mixtă, limba d de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 7 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Sfereţu Paula, diector univ., Institutul pedagogic Galaţi. — Liceul nr. 1 Tecuci. — Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Diaconescu Traian, lector univ., Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi, JUDEŢUL GORJ Liceul ..T. Vladimirescu“, Tg. ■Tiu. — Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,.T. Vladimirescu“ şi de la liceele din Sadu, Tg. Cărbuneşti, Peştişani, Rovinari şi Maria (cursuri de zi, serale, învâţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Hamburg Ion, conf. univ. dr., Universitatea Craiova Liceul „Ecaterina Teodoroiu", Tg. Jiu. — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ecaterina Teodoroiu“ şi de la liceele din Bîlteni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Ţugui Pavel, lector univ. dr., Universitatea Craiova JUDEŢUL HARGHITA Liceul nr. 1, Miercurea-Ciuc -- Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale liceelor nr. 1 şi nr. 2 din Miercurea- Ciuc, „Dr. Petru Groza“ din O(Continuare în pag. a IV-a) 1) Examenul de bacalaureat la liceele de cultură generală şi liceele de specialitate, precum şi examenul de diplomă la liceele şi institutele pedagogice de învăţători şi educatoare se vor desfăşura in perioada 20-31 august a.c. 2) Probele scrise sunt programate după cum urmează : a) LA LICEELE DE CULTURA GENERALA 20 august : la literatura română 22 august : la matematică (secţia reală) şi la limba modernă sau limba latină (secţia umanistă) 25 august : la limba maternă (licee cu predarea in limbile naţionalităţilor conlocuitoare). b) LA LICEELE DE SPECIALITATE 20 august : la literatura română 22 august : la matematică cu excepţia specialităţilor agronomie, horticultura, protecţia plantelor, zootehnie şi veterinară - de la liceele agricole - la care matematica poate fi înlocuită cu chimia la alegerea candidatului la anatomia și fiziologia omului sau fizica sau chimia, la alegerea candidatului pentru liceele sanitare. c) LA LICEELE ŞI INSTITUTELE PEDAGOGICE DE ÎNVĂŢĂTORI ŞI EDUCATOARE 20 august , la limba şi literatura română (licee pedagogice de învăţători şi educatoare) şi la limba română şi literatura pentru copii (institute pedagogice de învăţători şi educatoare) 22 august : la matematică (licee pedagogice de învăţători), la aritmetică (institute pedagogice de învăţători) şi la pedagogia preşcolară (licee şi institute pedagogice de educatoare) 25 august : la limba şi literatura română (licee pedagogice de învăţători şi educatoare) şi la limba maternă şi literatura pentru copii (institute pedagogice de învăţători şi educatoare), la şcolile cu predarea in limbile naţionalităţilor conlocuitoare. 3) Probele orale se vor susţine succesiv, pe obiecte, in zile diferite, după programul stabilit de comisia de examen.