Steagul Roşu, august 1970 (Anul 25, nr. 5436-5460)

1970-08-29 / nr. 5459

Eag. I Muzeul „George Enescu“ din Capitală Recent și-a redeschis porțile Muzeul „George Enescu“ din Capitală. Mărturii adunate cu pioșenie, reconstituie in chip impresionant personalitatea complexă, viața și opera unuia din cei mai de seamă reprezentanți ai artei și culturii românești moderne. Un sugestiv mapamond, care ocupă un întreg perete, evocă lungile itinerarii parcurse timp de aproape șase decenii prin cele mai mari centre muzicale ale lumii de către virtuosul violonist, compozitor și dirijor. Pe o hartă a României sunt montate itinerariile ce leagă localitățile din țară, unde artistul de renume mondial a concertat, trezind de fiecare dată in mijlocul auditoriului norul marii arte pe care o slujea. Numeroase documente, printre care scrisori și cărți dedicate geniului său, expuse in vitrinele din sălile muzeului, oglindesc deosebita apreciere de care se bucura in lumea Întreagă interpretul, prețuirea crescândă din zilele noastre față de valoarea operei sale componistice, recunoașterea meritelor excepționale in ridicarea prestigiului artei românești la nivelul universal. Intr-una din săli au fost așezate mobilierul și obiectele ce i-au aparținut cindva, reconstituindu-se astfel ultima sa cameră de lucru din locuința de la Paris. Vizitatorii se vor opri in fața măștii mortuare și a mulajului mâinilor care acum un deceniu și jumătate au încetat să mai alerge agile pe strunele viorii și să conducă bagheta magică de dirijor, în trecere prin Capitală, vă invităm să vizitați Muzeul „George Enescu“. La 19 august ,s-au Împlinit 89 de ani de la nașterea lui George Enescu. Cu acest prilej, muzeul din București a organizat prima sa manifestare de la redeschidere, programind o audiție a Simfoniei a IV-a, lucrare prezentată nu de mult in primă audiție de Orchestra simfonică a Radioteleviziunii. BUCUREȘTI. Ateneul român. Simbol ieșean. Foto V. BOGDÂNHȚ EXGORSII • Suntem lr măsură să aducem la cunoștința celor ce doresc să-și petreacă revelionul în străinătate, că Agenția O.N.T. Bacău a început înscrierile pentru excursiile organizate tocmai in acest scop. Iată citeva itinerarii care ne așteaptă : Berlin — Potsdam — Leipzig — EXTERNE Dresda (in perioada 23 decembrie — 9 ianuarie 1971); Kiev — Leningrad — Moscova (23 decembrie 1970 — ianuarie 1971); București — Budapesta — București (28 decembrie 1970—2 ianuarie 1971); Chișinău — Kiev — Moscova decembrie 1970 — (25 ianuarie 1971). Odihni și tratament . Agenția O.N.T. Bacău și filialele sale din județ continuă vînzarea locurilor pentru toate stațiunile de pe litoral, pentru perioada lunii septembrie. Serviciile asigurate sînt ireproșabile. Așadar, o invitație de a ne petrece un concediu plăcut și toamna, pe malul mării. Împrejurimile Bacăului (11) Un alt traseu inedit, Griseni—Trebeș Trecem prin comuna ©îrileni, renunțînd să vizităm acum lunca Bistriței. Mai ales că:« am uitat ustensilile de pescuit acasă. Și totuși, în situația lacurilor din jurul Bacăului, o terasă pescărească ne-ar interesa poate mai mult... Părăsim, așadar, din nou asfaltul, șoseaua excursiilor lungi ce trec prin Piatra Neamț și reintrăm, pe alt drum, prin satul Racila, (comuna Gîrleni) în pădurea Mărginenilor. Pornim de la locul unde se află indicatorul pe care scrie: Drum forestier Seaca—Mărgineni. în urmă, oglinda lacului și hidrocentrala Gîlieni. în față, o colonie forestieră f „Ocolul silvic de la Fîntînele”. După o serie de serpentine ușoare, drumul urcă prin pădure și ajunge in poiana Mărcești. Nedumerire la o încrucișare de drumuri. In dreapta, drum printr-o frumoasă pădure de fag ce dă în șoseaua Bacău — Moinești, aproape de Luncani. La stînga — drum forestier, ce ne conduce spre Lupărie, traseu pe care-l cunoaștem deja. După un scurt popas în poiana Mărcești și la Fîntîna Rece, străjuită de plantaje forestiere, urmărim firul pîrîului Seaca — pe un drum ca de basm, îmi este greu să vă fiu interpretul naturii, pentru că nu știu ce v-ar place mai mult: aerul curat, poala arborilor, mirosul de min cosit, „masa căprioarelor“ sau iepurii de aici. Urși însă, nu sînt. ...Și ajungem, în cele din urmă, la cantonul silvic Trebeș, pe șoseaua Moineștiului. Am parcurs un drum inedit, cu sufletul deschis spre freamătul pădurii, spre frumusețea azurie a cerului, spre liniștea acestor tocuri minunate, care sînt în apropiere de Bacău, la numai cițiva km. Vă invităm și pe dv. La sfîrșit de săptămînă, o astfel de excursie care este întotdeauna reconfortantă. Victor VOINEA Excursii interne . La sfârșitul săptămînii viitoare, în zilele de 4—6 septembrie, Agenția județeană de turism Bacău și filialele sale din Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej, Moinești și Slănic- Moldova organizează excursii cu durata de 2—3 zile, pe traseul următoarelor localități : Piatra Neamț — Bicaz — Lacul Roșu — Sovata — Tg. Mureș — Cluj — Alba Iulia — Sibiu— Făgăraș — Brașov — Tg. Secuiesc. In programul de vizitare sunt cuprinse obiective deosebit de atractive ca : Barajul hidrocentralei V. I. Lenin, Cheile Bicazului, stațiunile Lacu Roșu și Sovata, biblioteca documentară Teleki din Tg. Mureș — 110.000 volume, cuprinzînd cărți din toate domeniile științelor dezvoltate în secolele XV—XVII și, în special, secolul al XVIII-lea, Grădina botanică din Cluj, catedrala romano-catolică — construcție începută în secolul al XlII-lea la Alba Iulia, Muzeul Brukenthal din Sibiu — primul muzeu din România și unul din cele mai vechi din Europa, instalat într-un palat construit în stil baroc în secolul al XVIII-lea și castelul din Făgăraș, construit în anul 1538. Călătoria se efectuează cu autocarul. • O altă excursie organizată la sfîrșitul săptămînii viitoare este cea de pe traseul Brașov — Bran — Cîmpulung Muscel — Pitești — Curtea de Argeș — Hidrocentrala Gheorghe Gheorghiu-Dej — Găești — Tîrgoviște — Ploiești — Valea Prahovei — Brașov. Turiștii au posibilitatea să viziteze stațiunile balneoclimaterice de pe Valea Prahovei (Predeal — Bușteni — Sinaia), ca și Muzeul Doftana, Castelul Bran, Biserica domnească de la Curtea de Argeș. • Și iată acum, un alt traseu interesant, recomandat tot de Agenția O.N.T. Bacău : Roman — Suceava — Rădăuți — Putna — Sucevița — Moldovița — Câmpulung Moldovenesc — Voroneț — Gura Humorului — Fălticeni — Bacău, în cadrul acestei excursii se vor vizita, pe lângă mănăstirile binecunoscute, și alte obiective ca: ruinele Cetății de scaun a Sucevei, ridicată în vremea domnitorului Petru Mușat (1374—1392) și înfrumusețată pe vremea lui Alexandru cel Bun (1400—1432) — gloria cetății fiind deplină în timpul lui Ștefan cel Mare; Biserica lui Bogdan Vodă, din Rădăuți — cel mai vechi monument din Bucovina și unul din cele mai vechi din țară (sec. XIV); Chilia lui Daniel Sihastru de la Putna , Hanul Ancutei etc. Transportul se asigură cu autocarul O.N.T. Excursia pentru vizitarea obiectivelor turistice din județele învecinate va fi organizată în ziua de 6 septembrie. STEAGUL ROȘU ISPORT • SPORT •SPORT •SPORTo SPORT Elevul Adrian Popa și bronzul europenelor Vestea, care a făcut înconjurul țării, nu putea să trezească un ecou mai puternic decit aici la Bacău, orașul natal al elevului Adrian Popa... Acolo, departe de țară, la campionatele europene de lupte clasice (juniori), ADRIAN POPA își uimea partenerii de întrecere și întreaga asistență. Adversarii săi erau „tuș“ sau pierdeau categoric la puncte. Dar... a fost frustat de o victorie. Una singură. Suficientă, însă, pentru transforma medalia de aur în meadalie de bronz. Născut în 1952, actualul elev al Liceului nr. 3 din Bacău pășește pragul sălii de antrenament a clubului Dinamo din Bacău în noiembrie '67; în mai puțin de un an, Mircea Croitoru, antrenorul său, îl conduce spre locul III al primului campionat republican. In 1969, Adrian Popa devine dublu campion republican, cîștigînd criteriul de primăvară și campionatul republican de juniori mari, în același an este selecționat în lotul național și întreprinde turnee în Iugoslavia și Cehoslovacia. Anul acesta câștigă din nou criteriul de primăvară și redevine campion republican. După unele întreceri susținute în Polonia și URSS, pleacă la „europene“, unde obține medalia de bronz. Este o strălucită afirmare a tînărului luptător băcăuan Adrian Popa, căruia îi urăm noi și noi succese. Aceleași valde felicitări antrenorului Mircea Groitoru și părinților lui Adrian Popa, care au știut să-i călăuzească cu chibzuință pașii, reușind să împletească fericit legăturile dintre școală și sala de sport... Fotbal, tineret-rezerve Dinamo Bacău în așteptarea startului După cum se știe, duminică 30 august, vor porni în întrecere și echipele de divizia A. Odată cu acestea — firește — vor lua startul și cadeții. Dinamo Bacău, care cucerit locul I la ultiama ediție a campionatului național de rezerve-tineret, are datoria să-și onoreze titlul. Se știe că un titlu este mai greu de totdeauna apărat decît de cîștigat. Este lesne de presupus că fiecare meci jucat de Dinamo Bacău va fi foarte dificil, pentru că fiecare adversar va dori cu ardoare victoria asupra echipei deținătoare a titlului republican. Conștienți de acest lucru, și știind că prima etapă le-a rezervat un adversar foarte dificil, în deplasare (Dinamo București), băcăuanii s-au pregătit cu atenție. Verificarea lor din partida cu Politehnica Iași (de ce o fi fost ținută „secret" de club?!) ne-a arătat însă că nu toți jucătorii sînt pregătiți la același nivel. Unii dintrei ei, Buzbac, Naumcer, Hrițcu, sînt mai bine puși la punct decît Maghiar, Pall sau Neumayer (ultimul de fapt a etalat și o slabă pregătire fizică). Sîntem convinși, însă, că antrenorul C. Rădulescu, cu ambiția care-l caracterizează, va elimina deficiențele ivite în partida amintită și, pînă la apariția rîndurilor de față, echipa și-a regăsit vechea cadență: Bizbac, Fugaciu, Mioc, Tănăsache, Constantin, Naumcer Naumcer II, Maghiar, I, Cernat, Pruteanu, Hrițcu, Neumayer, Sănăuceanu, Pali, iată jucătorii din rândurile cărora vor fi aleși cei 11 care vor apăra culorile echipei de tineret duminică 30 august la București. Sile NENIȚĂ Pugilistul Tom Bogs și-a păstrat centura La Copenhaga, in fața a 6.000 de spectatori, pugilistul danez Tom Bogs și-a păstrat titlul de campion european la categoria mijlocie, învingînd la puncte in 15 reprize pe englezul Chris Finnegan. Campion olimpic la Jocurile olimpice de la Ciudad de Mexico, Finnegan, neînvins în 15 meciuri ca profesionist, a opus o aprigă rezistență campionului european. Schimburi dure de lovituri au caracterizat acest meci, in care Boys și-a adjudecat victoria de justețe. în cadrul aceleiași gale, francezul Rene Roque și-a păstrat la rîndul său titlul de campion european la categoria superușoară, terminînd la egalitate în 15 reprize cu danezul Borge Krogh. Pus în dificultate de alonia superioară a adversarului său, care poseda și un excelent joc de piciare, Rogue a reușit să-și păstreze centura numai datorită combativității demonstrate mai ales în ultimele 5 reprize. Totuși, publicul a contestat zgomotos decizia, socotind că favoritul său, pugilistul danez Krogh, demonstrase o tehnică mai bună. Pe Valea Prahovei. Competiții sportive de miine Mîine, 30 august a.c., echipele divizionare din județul Bacău sunt angrenate în următoarele competiții: FOTBAL — Dinamo București — Dinamo Bacău (divizia A și tineretrezerve), Știința Bacău — Poiana Cîmpina (divizia B) — stadion „23 August", oraș- Partizanul Bacău — Minerul Comănești (Cupa R.S.R.), teren zgură „23 August”, ora 15,30. HANDBAL — Dinamo București Dinamo Bacău (divizia A). Voința Odorhei — Textila Buhuși (divizia A — feminin). Știința Bacău — Agronomia Iași (divizia B — masculin, teren „Dinamo", ora 11). Știința Bacău — Chimia Buzău (divizia B — feminin, același teren, ora 10). Medicina Tg. Mureș — Trotușul Gh. Gheorghiu-Dej — (divizia B — masculin). MEZINII FOTBALULUI BĂCĂUAN „Piticii" clubului băcăuan Dinamo zîmbesc fotoreporterului pentru prima lor fotografie de grup. Aici, zîmbetul ascunde puțină emoție (camuflată de obiectivul aparatului fotografic). Antrenorul Gavrilescu a ținut, însă, să ne asigure că pe gazon emoția dispare, cedind locul poftei de joc. Și, într-adevăr, pe covorul verde al stadionului „Dinamo" puștii se simt în largul lor. Un singur păcat, explicabil prin vîrstă , se avîntă cu toții spre poarta adversă, întrecîndu-se în fente, driblinguri și țesături de pase E drept că, la zece ani, postul de fundaș central li se pare o pedeapsă. ...Și iarăși zîmbetul campionilor din... Liliput I De ce a avut (Urmare din pag. I) se îndepărtează unele de altele, sau dimpotrivă, se opun unele altora. Ele se îndepărtează de-a lungul axei mediane a Atlanticului, a Mării Roșii, a Oceanului Indian etc. Aici, sub acțiunea formidabilelor tensiuni pe care le suportă, scoarța terestră crapă, lasă să treacă lava care a urcat din străfunduri și care se revarsă astfel prin lungile fisuri și prin miile de cratere ale vulcanilor submarini. Deschizătura acestora, fertilizată prin lavă, acționează ca un gigantic elevator pe plăcile tectonice care sunt respinse de o parte și de alta. Astfel se nasc într-o bună zi și cresc ulterior, timp de milioane de secole, cu o viteză medie de 1—10 cm pe an, funduri oceanice noi, în timp ce continente întregi se îndepărtează unul de altul. Iată de ce s-a putut spune, impropriu de altfel, că continentele sunt în „derivă“. Există un singur loc în lume unde se poate studia sub cerul liber, și nu sub mii de metri cubi de apă, ceea ce se întîmplă cu aceste plăci tectonice: locul se numește Afar și este situat la nord de Djibouti. La 200 km adîncime, curenți de o putere fantastică răscolesc reosfera Dar, la celălalt capăt al lor, plăcile tectonice întîlnesc o altă rezistență pe care trebuie s-o învingă. Este rezistența opusă de alte piese ale jocului care ,fie că sînt imobile, fie că se deplasează în sens opus cu primele, înfruntîndu-se astfel ca doi berbeci, dalele nu pot decît, fie să alunece una de-a lungul celeilalte (ceea ce se petrece în special în California) fie să se suprapună. Așa se întîmplă de-a lungul Anzilor Cordilieri (care au luat ,de altfel, naștere în urma acestui fenomen); marginea vestică a plăcii „America de Sud", este ridicată de marginea estică a plăcii „Oceanul Pacific “care, trecînd pe dedesubt, se înfundă în adîncuriile magmei. Martori oculari au văzut cum intr-o clipă nivelul apei a crescut cu 50 m Aceste deplasări se datoresc unor curenți lenți, dar fantastic de puternici răscolesc la 100—200 km adîncime geosfera, strat foarte fluid. Deplasările sînt constante, dar mișcările pe care le provoacă nu sînt constante. într-adevăr, atîta timp cît pragul rezistenței lor mecanice nu a fost depășit, rocile se opun. Apoi, deoadată, ele cedează. Roca se sparge, dalele alunecă brusc și pămîntul se cutremură. Și, dacă rezistența opusă este slabă, mișcarea brutală și de scurtă durată este de cîțiva milimetri, iar șocul care o întovărășește — minim , sînt sutele de mii de mici seisme care se înregistrează anual de-a lungul marilor centuri nestabile ale planetei noastre. Dacă rezistența este puternică, deplasarea bruscă poate fi de cîțiva metri și seismul devine cataclism. Așa s-a întîmplat în Peru. Deasupra orașului Yungay, o limbă glaciară s-a desprins din înălțimea muntelui Huascaran (6.768 m) prăbușindu-se in lacul Llangampo. Groaznica avalanșă avea să distrugă întreaga vale a lui Rio Santa care a urcat dintr-o dată la 50 m. Un colonel american care zbura deasupra regiunilor sinistrate a declarat: „Am mai văzut așa ceva... la Hiroșima“. în spatele acestor lugubre turnuri de pază — misterul derivei continentelor în Etiopia, porțile Afarului. S-ar putea numi porțile Infernului. Dincolo de acest defileu fantastic, jn care ne duce fotograful Victor Englebert (în cadrul primei expediții geologice în această regiune), se întinde, la 120 m sub nivelul mării, avînd 57 ° C la umbră vara, un deșert de la capătul pămîntului, unde oamenii se ucid între ei pentru o picătură de apă. Aici, totul este ostil : clima, relieful, care fac din cel mai mic drum o faptă eroică pînă și pentru rarele și inospitalierele triburi nomade. Aceasta explică de ce, fn afară de citeva raiduri de recunoaștere, nici o expediție sistematică științifică nu a pătruns în Afar înainte de 1967. Aici se poate studia sub cerul liber geneza „derivei continentelor“, care este una din ultimele achiziții ale geologiei. Ar crede că este o banchiză, dar termometrul urcă la 57 ° C Odinioară, se înfunda aici un golf al Mării Roșii. Atît de puțin profund înalt apa se evapora progresiv, lăsînd un strat de sare. Fiecare cutremur de pămînt provoca o tulburare de proporțiile celei din Peru. Marea Roșie își regăsea golful într-un uriaș flux puternic brusc. Din nou fenomenul de cvasiporare reîncepea, durînd mii de ani. Un nou strat de sare se așeza peste cel vechi. Invadarea golfului de către Marea Roșie nu a încetat decît cînd ultimele revoluții vulcanice au ridicat între aceasta și „cîmpul de sare“ un baraj de lavă. Ca să ne facem o idee despre „durata geologică“, precizăm că straturile de sare acumulate lent ating o grosime de circa 5 km. Este adevărat că bătrîna noastră planetă are 4—5 miliarde de ani. (Va urma loc cutremurul din Peru Sîmbătă 29 august 1970  CINEMA? MUNICIPIUL BACAU „Muncitorul" . ARGOMAN SUPERDIABOLICUL. Orele : 10,20; 15,20; 17,20; 19,20; 21,20. Telefon 12028. „Flamura roșie" : TE IUBESC, TE IUBESC. Orele : 16, 18, 20. Telefon 11950. „Progresul" : MONȘTRII. Orele : 10,30; 14,30; 16,30; 18,30; 20,30. Telefon 1137. „Tineretului" : IUBITA LUI GRAMINIA. Orele ; 10,30; 15,30; 17,30; 19,30; 21,30. Telefon 12939. MUNICIPIUL GH. GHEORGHIU-DEJ „23 August" | AFURISITUL DE BUNIC. „Oituz" : PACATUL DRAGOSTEI. expoziții] MUNICIPIUL BACAU Galeriile de arta i Expoziția de ceramica Anton Ciobanu. TG. OCNA. Galeriile de artă j Expoziția Stavra Tarasov. Comuna RACOVA » Expoziția memóriáid Ion Borcea. \ MUZEE MUNICIPIUL BACAU Muzeul de «ființe naturale, strada Karl Marx nr. 2, Muzeul de Grîp, Calea Märä«e«d nr. 20. Sectia permanenta de arta moderna « contemporană. Muzeul de istorie, strada Karl Marx, nr. 23. Expoziție permanentă. COMUNA TRAIAN ! Muzeul sőtesc din Ploiesti. "TELEVIZIUNEA SÎMBATA 29 AUGUST 1970 17.00 Deschiderea emisiunii. 18.15 Buna seara, fete ! Buna seara, băieți ! 19.15 Anunțuri — publicitate. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnalul de seara. 20.00 Tele-enciclopedia. 21.00 Medalion Ștefan Ciobotarașu. 21.15 Film serial „Incoruptibilii" : Cazul lui Giamino. 22.05 Fapt divers. 22.20 „într-o seară de vara". Program de romanțe. 22.45 Telejurnalul de noapte. Sport. 23.05 Festivalul internațional al cîntecului Sopot — 1970 (selecțiuni). 23.35 închiderea emisiunii. BUCUREȘTI SIMBATA 29 AUGUST 1970 PROGRAMUL I 15.00 De la 3 la 7. Radiodivertism.nî muzical. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 19.00 Gazeta radio. 19.20 Muzică ușoară. 19.35 Cîntece de nuntă și jocuri populare. 20.05 Tableta de seară. 20.10 Recital Mina. 20.20 Argheziană. 20.25 Zece melodii preferate. 21.00 în jurul globului. 21.15 Șansonete. 21.30 Moment poetic. 21.35 Solistul serii : Dean Martin. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 22.20 Sport. 22.30 De toate pentru toți. .. turiștii. 23.00 Expres melodii. 0.03—6.00 Estrada nocturnă. PROGRAMUL II 15.00 Lucrări de Johann Christian și Philipp Emanuel Bach. 15.35 Muzică populară. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.20 Simfonietta a IV-a de Mihail Andrîcu. 16.45 Dragu mi-i doina să cînt. DUMINICA 30 AUGUST 1970 PROGRAMUL I 6.05 Concertul dimineții. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 7.15 De la munte la mare — program muzical estival. 8.00 Sumarul presei. 8.10 Avanpremieră cotidiană. 8.22 De la munte la mare (continuare). 9.00 Radiomagazinul femeilor. 9.30 Ora satului. 10.00 Cavalcada ritmurilor. 11.15 întîlnire cu melodia populară și înterpretul preferat. 12.00 De toate pentru toți* 13.00 Radiojurnal. Sport. 13.15 De toate pentru toți sa turiștii* 13.45 Muzică ușoară. 14.00 Unda veselă. 14.30 Muzică ușoară. PROGRAMUL II 9.12 Caleidoscop muzical. 9.50 Cîntecele vacantei. 10.00 Cine știe cîștiga. 10.45 Muzică din opere. 11.00 Concertul capodoperelor. 12.52 Mozaic muzical. 14.10 Albumul vocilor celebre. 14.30 Muzică de estradă. IAȘI SÎMBATA 29 AUGUST 1970 PROGRAM DE SEARA 17.00 Buletin de știri. 17.05 Estrada zilei. 17.30 Dialog cu ascultătorii. 17.45 Nestemate folclorice. 18.00 Radio-ancheta noastră. 18.20 Univers muzical. 19.00 Radiojurnal. 19.15 Romanțe. 19.30 Lecturi dramatizate. 20.30 Compozitori moldoveni din trecut fî de azi. 20.50 Zece minute în compania lui Aurelian Andreescu. 21.00 Buletin de știri. 21.05 Invitație la dans. 21.30 Arte plastice. 21.40 Invitație la dans (continuare). DUMINICA 30 AUGUST 1971 PROGRAM DE DIMINEATA 7.00 Buletin de știri. 7.05 Matineu muzical. 7.30 Sating românesc contemporan. 7.50 Asta-i hora horelor. 8.00 ‘‘Buletin de știri. 8.05 Raliul melodiilor. 8.30 Cutezătorii. I Tnased "] AUTOBUZE TRASEELE DE AUTOBUZE DIN MUNICIPIUL BACĂU, COMUNICATE DE I.C.B. 1. Gară—Calea Moinești—Piața Dr. Aroneanu—Izvoare. 2. Gară—strada Oituz—Piata Dr. Aroneanu —Izvoare. 2 barat. Gară—Calea Moinești—P*ij Dr. Aroneanu—Bazar. 3. Bariera C.F.R—Mărgineni—Treb«». 4. Piața Dr. Aroneanu—Gherăești 5. Piața Dr. Aroneanu—Serbanești. * 6. Piața Dr. Aroneanu— Calea Bîrladului (Podul Siret). 17. Piața Dr. Aroneanu—Lelea. 8. Gară—Centru (Cinematograful „Flamurs roșie") 9. Piața Dr. Arcuanu—Hemeiuși. 10. Piața Dr. Ar^n^a^u—Măgura. 11. Bariera C.F R.—Mărgineni — Iuncani. HtoTal Tragerea din 28 august 1970 Extragerea I: 20, 65, 34, 33, 79, 15, 25, 56, 59. Fond de premii: 450.848 lei. Extragerea a II-a : 39, 90, 50, 83, 57, 47, 60. Fond de premii: 419.717 Zei.