Teatrul azi, 2009 (Anul 10, nr. 3-12)

Numerele paginilor - nr. 8-10 - 125

mim* (Selecţia) Romanian Showcase 2. Casa Zoikăi de Mihail Bulgakov, regia Alexandru Tocilescu; Teatrul de Comedie, Bucureşti 2. Cântăreaţa cheală de Eugene Ionesco, regia Alexandru Dabija; Teatrul German de Stat, Timişoara (IONESCO EVENT) 3. Cântăreaţa cheală de Eugene Ionesco, regia Tompa Gábor, Teatrul Naţional „Lucian Blaga“ Cluj (IONESCO EVENT) 4. Cum traversează Barbie criza mondială de Mihaela Michailov, regia Alexandra Badea, Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“ Timişoara 5. Epopeea lui Ghilgameş, scenariul şi regia Dragoş Galgoţiu, Teatrul Odeon, Bucureşti 6. Frumos de Jon Fosse, regia Vlad Massaci; Teatrul „Torna Caragiu“ Ploieşti 7. Furtuna de William Shakespeare, regia Cristi Juncu; Teatrul „Torna Caragiu“ Ploieşti 8. Ioana şi focul de Matei Vişniec, regia Cătălina Buzoianu; Teatrul de Comedie, Bucureşti 9. Krum de Hanoch Levin, regia Cristian Theodor Popescu; Teatrul Naţional, Târgu Mureş 10. Lapte negru de Vasili Sigariev, regia Claudiu Goga; Teatrul Dramatic „Sică Alexandrescu“ Braşov 11. Lear de William Shakespeare, regia Andrei Şerban; Teatrul Bulandra, Bucureşti 12. Lucia patinează de Laura Sintija Cerniauskaite, regia Radu Afrim; Teatrul „Andrei Mureşanu“ Sfântu Gheorghe 13. Moartea lui Danton de Georg Buchner, regia Mihai Măniuţiu; Teatrul Maghiar de Stat, Cluj-Napoca 14. Omul pernă de Martin McDonagh, regia Radu Afrim; Teatrul „Maria Filotti“ Brăila 15. Poimâine, alaltăieri, un spectacol de Gianina Cărbunariu; Teatrul Mic, Bucureşti 16. Povestea de iarnă de William Shakespeare, regia Alexander Hausvater; Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“ Timişoara 17. Psychosis 4.48 de Sarah Kane, regia Mihai Măniuţiu; Teatrul Naţional „Lucian Blaga“ Cluj-Napoca 18. Psychosis 4.48, de Sarah Kane, regia Răzvan Mureşan (ex-debut în FNTI); Teatrul Naţional „Lucian Blaga“ Cluj-Napoca 19. Sinucigaşul de Nikolai Erdman, regia Felix Alexa; Teatrul Naţional, Bucureşti 20. Trei surori de Anton Pavlovici Cehov, regia Ada Lupu; Teatrul Național „Mihai Eminescu“ Timişoara 21. Trei surori de Anton Pavlovici Cehov, regia Tompa Gábor; Teatrul Maghiar de Stat, Cluj-Napoca