Teatrul azi, 2013 (Anul 14, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 1-2 - 335

mimfr 219 220 222 22k 222 212 2%2lff 2SO 23 2S6 2S2 262 269 267 270 275 274 276 225 Conul Leonida cu variaţiuni de Nicolae Prelipceanu (Conul Leonida faţă cu reacţiunea de I.L. Caragiale - Teatrul Naţional din Bucureşti) De la tirania la plăcerea textului de Mircea Morariu (Conul Leonida faţă cu reacţiunea de I.L. Caragiale - Teatrul Naţional din Bucureşti) Loteria lui Caragiale/Dabija de Nicolae Prelipceanu (Două loturi, după I. L. Caragiale - Teatrul Naţional din Bucureşti) Micul infern de Nicolae Prelipceanu (Năpasta de Ion Luca Caragiale -Teatrul Naţional din Bucureşti) Un Caragiale dincolo de limbaj de Monica Săvulescu Voudouri (Scrisoarea pierdută, după I.L. Caragiale - Teatrul Masca) Caragiale la Baia Mare de Oltiţa Cîntec între mitul lui Sisif şi legenda Păsării Phoenix de Maria Zărnescu (Teatrul German de Stat, Timişoara) Provocarea improvizaţiei de Ion Jurca Rovina (derdiedans. Body context performance - Teatrul German de Stat, Timişoara) Amândoi de Mircea Morariu (Adam şi Eva, adaptare de Alexander Hausvater după Liviu Rebreanu - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“, Timişoara) Romanul „Adam şi Eva“ la prima viziune scenică de Ion Jurca Rovina (Adam şi Eva, adaptare de Alexander Hausvater după Liviu Rebreanu - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“, Timişoara) Absurdul unei realităţi care ne urmăreşte de Ion Jurca Rovina (Poliţia de Slawomir Mrozek - Teatrul Maghiar „Csiky Gergely“, Timişoara) Focul de la Uzina cu Teatru de Călin Ciobotari (Focul 451 Fahrenheit, dramatizare după Ray Bradbury - Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri”, Iaşi) Bogdan Ulmu şi femeile sale... de Călin Ciobotari (Un bărbat şi cam... multe femei, după comedia lirică a lui Leonid Zorin - Ateneul „Tătăraşi“, laşi) Cu tandreţe, despre ridicolul românesc... de Călin Ciobotari (Flollywood Mirage de Ion Sapdaru - Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri“, Iaşi) Premiera neaşteptată de Mircea Morariu (A fi sau a nu fi de Nick Whitby - Teatrul „Toma Caragiu“ din Ploieşti) Criză de identitate de Ştefan Oprea (Caii la fereastră de Matei Vişniec - Teatrul „Mihai Eminescu“, Botoşani) Un superb eseu vizual de Mircea Morariu (Misterul şi melancolia unei străzi de Horaţiu Mihaiu - Teatrul „Andrei Mureşanu“ din Sfântu Gheorghe) Pietrenii la „Odeon“ de Nicolae Prelipceanu (Tape de Stephen Belber - Teatrul Tineretului din Piatra Neamţ) La împărţeală, e multă sfadă şi cârteală... de Elisabeta Pop (Ţiganiada, dramatizare de Radu Macrinici după opera lui Ion Budai-Deleanu, repovestită în proză de Traian Ştef - Teatrul „Regina Maria“, Oradea) înalt tâlc moral şi estetic de Mircea Morariu (Din viaţa insectelor de Karel şi Josef Capek - Centrul Cultural pentru UNESCO „Nicolae Bălcescu“ din Bucureşti) Revistă de cultură teatrală nr. 1-2/2013 Tel.: 021 326 17 76 teatrul_azi@yahoo.com oanabors@hotmail.com ichim@dial.kappa.ro www.teatrul-azi.ro HuUzUi pl. FLORICA ICHIM Oana BORȘ Viorica-Rozalia MATEI Andreea DUMITRU Ioana ANGHEL Daria DIMIU Irina IONESCU Liana ORNEA Denisse IONESCU ISSN 1220-4676