Teatrul azi, 2014 (Anul 15, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 10-12 - 314

m 142 Un cabaret metafizic de Mircea Morariu (Viaţa-i mai frumoasă după ce mori de Mihai Măniuţiu - Teatrul Municipal „Tomcsa Sándor“ din Odorheiu Secuiesc) 141 Am fost sau nu la „Femeia mării“? de Călin Ciobotari (Femeia mării, după Henrik Ibsen - Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri“ din Iaşi) 147 Clasa muncitoare merge la supermarket de Crenguţa Manea (De vânzare/For Sale. Un spectacol de Gianina Cărbunariu - Teatrul „Odeon“) 144 Precum, odinioară, Pygmalion de Mircea Morariu (Forma lucrurilor de Neil LaBute - Teatrul German de Stat din Timişoara) 202 Un fapt de viaţă, un simplu fapt de viaţă de Mircea Morariu (în trafic. Un spectacol de Alina Nelega - Teatrul Naţional din Târgu Mureş, Compania „Liviu Rebreanu“) 204 Independent şi de Stat, la Chişinău de Oltiţa Cîntec („Foosbook“ şi Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“) 206 „Avarul“ de la Botoşani... de Călin Ciobotari (Avarul de Moliere - Teatrul „Mihai Eminescu“ din Botoşani) 208 Poveşti de pe scrânciob... de Călin Ciobotari (Jocuri în curtea din spate de Edna Mazga - Teatrul „Mihai Eminescu“ din Botoşani) 211 Poezia ca secret al longevităţii artistice de Elisabeta Pop (Recitalul Michelangelo susţinut de actorul Eugen Ţugulea - Teatrul „Arcadia“ din Oradea) 211 Patru oameni cumsecade de Mircea Morariu (Zeul măcelului de Yasmina Reza - Teatrul Naţional „Lucian Blaga“ din Cluj-Napoca) 215 „Revizorul“ - o oglindă de Eugenia Şarvari (Revizorul de N. V. Gogol - Teatrul „Ioan Slavici“ din Arad) 214 Teatrul „Maria Filotti“ în turneu la Bucureşti de Doina Papp (Casa de Evgheni Grişkoveţ şi Anna Matison - Teatrul „Maria Filotti“, Brăila) 227 9 din 10 rămânem oameni... de Oana Cristea Grigorescu (9 din 10, dramaturgia: Ana Cucu-Popescu - Asociaţia Reciproca şi Reactor de creaţie şi experiment, Cluj) 221 Când sinceritatea însoţeşte jocul de Nicolae Havriliuc (Cremă de zahăr ars. Astăzi îi spunem dragoste de Iris Spiridon - Godot Café-Teatru) 222 Unel şi mai multe iubiri de Raluca Tulbure (Iubita fizica, după o carte de Iulian Tănase - Compania „Lightwave Theatre" din București) 227 Teatru TV 227 Lecţie de Teatru TV de Doina Papp (Micii burghezi de Maxim Gorki) 224 Radio 224 Fina Petrescu, biruitoare asupra timpului de Daria Dimiu (Jocul cu fantasme de Cristian Munteanu) 211 NOI ÎN LUME 211 După 19 ani, o nouă prezență românească la Avignon (Solitaritate de Gianina Cărbunariu) TEATRUL, JOLUHE fiPfcUTE „galem imimit romanesc“