Teatrul azi, 2016 (Anul 17, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 10-11 - 5

teatrul* Meteorul de Friedrich Dürrenmatt, regia Mihai Măniuţiu, scenografia Adrian Damian, Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” Timişoara Micul Prinţ de Antoine de Saint-Exupéry, regia Peter Kerek, decorul şi costumele Iuliana Vîlsan, Teatrul German de Stat din Timişoara Mon Cabaret Noir, conceptul, regia, coregrafia, costumele Răzvan Mazilu, Teatrelli - creart (Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului Bucureşti) O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii, după un roman de Mark Haddon, regia Bobi Pricop, scenografia Adrian Damian, costumele Liliana Cenean, Teatrul Naţional „I.L.Caragiale” din Bucureşti Oameni obişnuiţi, un spectacol de Gianina Cărbunariu, scenografia şi video Mihai Păcurar, Teatrul Naţional Sibiu Obsesii - vino, vezi, nu spune nimănui! de Claudiu Sfirschi-Lăudat, regia Yannis Paraskevopoulos, scenografia şi costumele Lia Dogaru, ARCUB - Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti Pelicanul de August Strindberg, regia Felix Alexa, scenografia Carmencita Brojboiu, Teatrul Maghiar de Stat Cluj Pour toujours (în vecii vecilor), regia, decorul şi coregrafia Dominique Serrand, costumele Carmencita Brojboiu, Teatrul Maghiar de Stat Cluj Prin vis, scenariul de Varga Mátyás, regia, spaţiul scenografic, costumele şi coregrafia Pál Frenak, Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” Timişoara Punctul orb de Yannis Mavritsakis, regia Radu Afrim, decorul Adrian Damian, costumele Claudia Castrase, Teatrul „Toma Caragiu”, Ploieşti Scene dintr-o căsnicie de Ingmar Bergman, regia Radu Jude, scenografia Iuliana Vîlsan, Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” Timişoara Sfârşit de partidă de Samuel Beckett, regia Tompa Gábor, scenografia Judit Dobre- Kóthay, Teatrul Naţional, Târgu Mureş - Compania „Tompa Miklós" The Bach Files, un spectacol de Alexandru Darie, scenografia arh. Octavian Neculai, Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra”, Bucureşti The Sunset Limited de Cormac McCarthy, regia Andrei şi Andreea Grosu, scenografia Vladimir Turturică, Teatrul UNTEATRU, Bucureşti Trei nopţi cu Madox de Matei Vişniec, regia Mihai Lungeanu, scenografia Luana Drăgoiescu, Teatrul „Nottara”, Bucureşti Un duşman al poporului de Arthur Miller, adaptare după piesa lui Henrik Ibsen, regia Claudiu Goga, decorul Andu Dumitrescu, costumele Lia Dogaru, Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri”, Iaşi Un minut de dans sau UF!!!, un spectacol de Gigi Căciuleanu, Fundaţia Art Production, în parteneriat cu Teatrul Mic, Bucureşti Vivaldi şi anotimpurile, scenariul, regia şi coregrafia Gigi Căciuleanu (după o idee de regie şi concept spaţial de Dan Mastacan), decorul şi costumele Măriuca Ignat, Teatrul Naţional Târgu Mureş - Compania „Liviu Rebreanu” SELECŢIA INTERNAŢIONALĂ Fresca, coregrafia Angeline Preljocar, după basmul chinezesc The Painting on the Wall, costumele Azzedine Alaya, scenografia Constance Guisset, Compania de Balet Preljocaj, Paris, Franţa Livada de vişini de A.P Cehov, adaptarea şi regia Lev Dodin, scenografia Aleksander Borovsky, Teatrul „Maly Drama”, Sankt-Petersburg, Rusia Acum, coregrafia Carolyn Carlson, scenografia Maxime Ruiz (foto & video), costume Chrystel Zingiro, Théátre National de Chaillot. în colaborare cu: Carolyn Carlson Company. Coproducţie: Ballet du Nord - Centre Chorégraphique National Roubaix Nord-Pas de Calais / L’Atelier â spectacle / Scéne conventionnée de l’Agglo du Pays de Dreux Scurte povestiri, coregrafia și interpretarea Carolyn Carlson, muzică originală Nicolas de Zorzi / Meredith Monk / Aleksi Aubry-Carlson, Centre Chorégraphique National Roubaix Nord-Pas de Calais, în parteneriat cu Théâtre National de Chaillot & Carolyn Carlson Company