Teatrul azi, 2017 (Anul 18, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 5-6 - 285

miniar 12% Deşteptarea primăverii de Nicolae Prelipceanu (Deşteptarea primăverii de Frank Wedekind - Teatrul Mic) 120 Egolatrie scenografică de Mircea Morariu (Micul Prinţ, după Antoine de Saint-Exupéry - Teatrul de Comedie din Bucureşti) 129 Aurea mediocritas de Mircea Morariu (Somnambulism de Iaroslava Pulinovici - Teatrul „Nottara” din Bucureşti) 1%0 Actorul-Dansator de Nicolae Havriliuc (Dorian. Concept, regie şi coregrafie: Oana Răsuceanu - Asociaţia „Control II” şi Teatrul „Odeon”) 1%2 O controversă în raportul 5/95 de Mircea Morariu (Controversa de la Valladolid de Jean-Claude Carriére - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara) O dezamăgire: Radu Jude, regizor de teatru de Călin Ciobotari (Controversa de la Valladolid de Jean-Claude Carriére - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara) 136 A ucide în numele lui Dumnezeu şi al lui Iisus de Nicolae Prelipceanu (Controversa de la Valladolid de Jean-Claude Carrière - Teatrul Naţional „Mihai Eminescu“ din Timişoara) 139 Delfinul din măcelărie de Călin Ciobotari (Măcelăria lui Iov de Fausto Paravidino-Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” din Iaşi) im Marea problemă - testul verosimilităţii de Mircea Morariu (Nunta însângerată de Federico García Lorca - Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova) Masaje între picioare de Adrian Mihalache (Elefantul din cameră sau The Vibrator Play de Sarah Ruhl - Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova) Elogiu electricităţii de Mircea Morariu (Elefantul din cameră sau The Vibrator Play de Sarah Ruhl - Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova) 1. Tumultul şi frumuseţea adolescenţei de Irina Zlotea (Yen de Anna Jordan - Teatrul,Anton Pann” din Râmnicu Vâlcea) 152 Scăunelul lui Caragiale de Mircea Morariu (O scrisoare pierdută, prea multă vorbărie, după Ion Luca Caragiale - Teatrul Naţional, Târgu Mureş, Compania „Liviu Rebreanu”) 151 Teatru adevărat - emoţie, bucurie şi tristeţe de Mircea Morariu (Pasărea Retro se loveşte de bloc şi cade pe asfaltul fierbinte de Radu Afrim - Teatrul Naţional din Târgu Mureş, Compania „Tompa Miklós”) 159 O parabolă dramatică de Nicolae Prelipceanu (Şofer/Pictor de Hillel Mittelpunkt - Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti) 160 Un monolog în doi de Maria Zărnescu (Şofer/Pictor de Hillel Mittelpunkt - Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti) 162 Călău fără voie de Nicolae Prelipceanu (Sacrificatorul: Un coşmar de Isaac Bashevis Singer - Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti) 162 Teatrul şi lectura de Irina Zlotea (Sacrificatorul: un coşmar de Isaac Bashevis Singer - Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti) 165 Infecţie prin imigraţie de Adrian Mihalache (Corp străin. Scenariu colectiv - Teatrul Evreiesc de Stat, Bucureşti) 169 Adresări cuvenite omului de Nicolae Havriliuc (Corp străin, scenariu colectiv - Teatrul Evreiesc de Stat, București) 22. VOLUME APARUTE Zh. „GALERIA TEATRULUI ROMÂNESC Doina Papp Un destin spulberat DAN MICU * * * ION CAZABAN * ft * DAN JITIANU * * și bucuria comunicării*