Teatrul azi, 2019 (Anul 20, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 5-6 - 17

lemul.* 2013 Costumele pentru spectacolul Daddy de Anne Habermehr, regia Mihaela Gaita Lichiardopol, la Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timișoara; Scenografia spectacolului Dumnezeu e un mafiot de Nick Mancuso, un concept de Doru Iosif, la Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara; 2012 Scenografia spectacolului Natură moartă cu nepot obez de Ion Sapdaru, regia Ştefan Iordănescu, la Teatrul „Andrei Mureşanu” din Sfântu Gheorghe; Scenografia spectacolului Jocul de-a adevărul de Lia Bugnar, regia Ştefan Iordănescu, la Teatrul particular „3,14 Buni” din Piatra Neamţ; 2011 Scenografia spectacolului Atentate la viaţa ei de Martin Crimp, regia Ştefan Iordănescu, la Teatrul Tineretului din Piatra Neamţ; Costumele spectacolului Aeroport II - Sala de aşteptare de Ştefan Caraman, regia Ion Ardeal Ieremia, la Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara; 2010 Scenografia pentru musicalul Vrăjitorul din Oz de Christian Gundlach, regia Ştefan Iordănescu, light design Lucian Moga, la Teatrul „Deutsche Buehne Ungarn” din Szekszárd, Ungaria; Scenografia spectacolului Parcul de Botho Strauss, regia Ştefan Iordănescu, muzica Ildikó Fogarassy, light design Lucian Moga, la Teatrul Clasic „Ioan Slavici” din Arad; 2009 Scenografia spectacolului Urâtul de Marius von Mayenburg, regia Ştefan Iordănescu, la Teatrul „Deutsche Buehne Ungarn” din Szekszárd, Ungaria; Costumele spectacolului Aeroport de Ştefan Caraman, regia Ion Ardeal Ieremia, la Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara; 2008 Asistent de scenografie pentru spectacolul Interzis accesul animalelor de Rodrigo García, în regia lui Rodrigo García, la Teatrul Naţional „Mihai Eminescu” din Timişoara. igilul ifii ______ M piL Scenă din spectacolul Minotaurul de Michael Black T)