Transilvania, 1922 (Anul 53, nr. 1-12)

1922-03-01 / nr. 3

241 cu humor şi duioşie, amintind farmecul scrierilor lui Creangă. Preţul 10 lei. Mihail Codreanu: Statui. (Sonete). Opere premiată de Academia Română. Preţul 10 lei. Mihail Codreanu: Cântecul Deşertăciunii. Preţul 8 lei. S. Mehedinţi: Ce trebue să cugete orice Român despre Ţara şi Naţia Română (ilustrat). Cuvinte de luminoasă îndrumare, ale unuia din marii invăţători ai neamului. Preţul 750 lei. Din „Biblioteca Teatrului Naţional (Bucureşti). Nr. 15. Shakespeare: Noaptea Regilor. Comedie, 5 acte. Preţul 7,50 lei. Nr. 16. Sabaru Al.: Cain. Dramă, 3 acte. Preţul 750 lei. Nr. 17. Ibsen H.: Raţa sălbatecă. Dramă, 5 acte. Preţul 7 50 lei. Nr. 18. Ibsen H.: Nora. Dramă, 5 acte. Preţul 7 lei. Nr. 20. D’Annuzio G.: Cetatea moartă. Trag., 5 acte. Preţul 8 lei. Nr. 20. M. Sfiulescu: Săptămâna luminată. Dramă, şi Paul Prodanu Cărarea. Comedie. Preţul 5 lei. Din „Biblioteca Muzicală Viaţa Românească". Hector Berlioz: Simfoniile lui Beethoven. O călăuză plăcută, menită a adânci priceperea operei celui mai mare geniu muzical. Preţul 8 lei. Din Biblioteca „Foi Volante“^ — Scrieri alese, plăcute ieftine.— N. Batzaria: Turcoaicele. Evoacă cu humor şi spirit de observaţie un mediu prea puţin cunoscut la noi. Preţul 4 lei. G. Sion: Moldova romantică. Nostime aventuri la curtea domnească din Iaşi. Preţul 2 lei. J. H. Rosny: Ţara minunată a peşterilor şi Xipehuzii. Două stranii povestiri dintr’o regiune fantastică. Preţul 4 Iei. lilikél ai ■ ului 55 -------- Cereţi pretutindeni în cafenele şi restaurante —— $›› ►› ►› „TRANSILVANIA“ „›3 cea mai veche şi mai Îngrijită revistă românească din Ardeal. S3S3 iii Abonamentul anual pentru membri Asociaţiei . Lei 50-— nemembri „ . „ 70-— I'ITTV IM MMM"