Tribuna, iunie 1909 (Anul 13, nr. 117-139)

1909-06-23 / nr. 135

Nr. 135 — 1909 »TRIBUNA« Pag. 7 Se caută un medic român care ar fi aplicat să se așeze în comuna Szaniszló (com. Sătmarului), și a căruia existență ar fi asigurată prin pacienți din 12 comune române din apropiere. Subscrisul singur se deobligă a-i solvi medicului un salar anual de 1000 coroane. Reflectanţii să binevoiască a se adresa pentru desluşiri detailate la subscrisul. Szaniszló, Iulie 1909. Georgs Szilágyi mare proprietar. Schmidutz József fabricant de instrumente muzicale şi magazin de tot soiul de instr. muzicale. KULA (comit. Baci). Se capătă . Violine, goarne, harmonice, tambure şi cele mai bune gramofoane precum şi orice instrumente muzicale. 1 513 | Dosa Farkas fabricant de biliard Kolozsvár, Wesselényi Miklos-u. 7. / # fiSBSBBSIalMdMIMBba« Depozit de biliard gata Pregătesc mese de biliard şi le reparez atât în oraş, cât şi în provincie, imediat. Ţin în depozit bastoane de biliard (daco), chiulele de biliard de bansolin şi fildeş (os de elefant), apoi: cretă, piele de biliard, lipici şi orice alte lucruri trebuincioase. Primesc tot felul de lucrări de instalare pentru cafenele, cofetării şi locuinţe. Lucza József atelier chimic pentru curăţitul hainelor Seghedin (Szeged), Laudon n. 9 Pf«|Y|ArfA« curăţirea şi văpsirea hainelor rIWCSlC, bărbăteşti, femeieşti, de copii şi preoţeşti, postav de mobile, haine de doliu mai departe curăţirea penelor de pat cu maşina prin ce îşi redobândesc culoarea albă şi uscăţimea originală şi vor fi scutite de praf. Comandele din provinţă se efectuesc imediat şi prompt. Zenititul de gumă deja după câteva zile s’a dovedit prin mii de scrisori de recunoştinţâ dovedeşte că specialităţile (preservative) pentru dame şi domni, inventate sub numele Zenith sunt cele mai de Încredere, nu strică sănătatea, ceea ce eră defectul celor de până acum. Preţul- duzină de Zénith pentru domni 8 cor., 1 bucată Zénith pentru dame 7 cor. La comandă vă rugăm să fiţi atenţi la numele Zénith, căci numai atunci e veritabil, dacă e prevăzut cu marca Zenich. — Se trimite in străinătate şi in ţară pe lângă cea mai mare discreţie, recom. şi cu rambursă. Agentura principală în Ungaria : DEUTSCH IZIDOR magazin de instrumente medicale şi pentru Îngrijirea bolnavilor. Szabadka, Kossuth<u. In Sibiiu (Iagyszebett). O piesă e numai cu 40 de cor. încălzește în 3/4 de oră 1500 de litrii de apă, pentru care consumă ca combustibil numai 10 fîleri de cărbuni de lemn. O vană de neîncălzit numai 24 cor. Lungimea fundului vănei 122 cm. :: :: înălțimea de 60 cm. :: :: Comandele se eftneso Imediat şl sa tzisslt cn rambnrsi. Gustav Stuchlich Entengasse 17. HEBMANSTABT. Saggasse 1S. =»• Dobrowszky Károly, fabricant de cuptoare și magazin de olane în ALBA-IULIA (Gyulafehérvár). Magazin: In Sitdiu la Cirol F. Jickeli. Magazin mare stabil. Telefon 149 și 227. Telefon 149 și 227. V Pregătesc plane foarte bune, în stil modern, „Patent Fate Multiplicator" brevetat, uşor de încălzit, în culorile cele mai frumoase ş. a. brună, verde, elefanină, alb, samoa, drap, de coloarea mazerei, merie, albastră, vânătă, brună deschisa, castanie, majolica etc. pardoseală pentru vane de scăldat, din plăci de porţelan fayenc, vetre pentru fiert din porţelan de coloare albă şi albastră. Reparez şi transform cuptoare vechi, pe lângă garanţă de 2—3 ani. £ ar I $ In atenţiunea fabricelor de lemnărie! Recomandă instrumente * din cel mai bun material necesare pentru măsar, sculptor de lemn şi dogar, cu preţuri mod. după desemn, a Nagy Mihály !| fabrică tie instrumente Szabadka Therezia-tér. ? fraţii dinl»j K aduc la cunoştinţă că cârnătăria veche de 40 ani, au mărit-o şi au prevăzut-o cu instalaţie electrică. Recomandă specialităţile de prima calitate de cârnat din Cluj, slănină şi arfidii de cămătărie, precum: slănină fină (Kaiserfleisch), slănină cu aiu, cârnaţ, carmanadiă, şuncă, limbă; în sezonul de iarnă cârtaboş de Cluj şi sângerete; specialităţi de cârtaboş şi cârnaţi, pastete, şi pânză de porc umplută, slănină pentru muncitori în cantitate peste 25 kg.; în fine untură curată de porc topită în vase. La comande mari şi preţuri mari. Expediare cu poşta sau cu trenul. — Serviciu prompt şi grabnic. Cu catalog de preţuri sau cu informaţiuni servim bucuros. — Adresa: FRAŢII LÁSZLÓCZKY cârnătărie -Cluj — Kolozsvár. ţ) van) ma tii) éfo (*