Magyar Hírlap, 1991. szeptember (24. évfolyam, 217-229. szám)

1991-09-30 / 229. szám

SPORT Revü 1991. szeptember 30., hétfő1 0 Jm BÍBÉ9ÉBRÍÉ8ÉÉáflBÍÉÉíBÉÉÉÍ­ÉBHillÉHÍS Hk ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY Az Állami Vagyonügynökség megbízásából m­,|M,||ff.--------------­a Baranya Megyei Vendéglátó Vállalat S55 5SA5* Sü üzleti árverést tart ____________________________költségr_______|___________ 12S. PATÁCSI italbolt 990000 170000 49000 bérlet 1991. november 5-én (kedden) 9.00 órától. Pécs.F5 u.22. 221. JÓBARÁT italbolt 1730000 160000 86000 bérlet Jelentkezési határidő: 1991. október 28. Mohács, Szabadság a 34. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 307. PANORÁMA vendéglő 3 990000 280000 199000 bérlet Üzlet Kikiáltási Privatizációs Bánatpénz Tulajdonforma Komló, Alkotmány a 42. , „ 381 CAMPING étterem 3900000 270000 195000 tulajdon arFt költség Ft Ft Abaliget, Üdülő tér. 386. BARLANG boré 150000 50000 7000 tulajdon 13. MESZESI vendéglő 1990000 X»000 99000 bérlet „«»'XTM. »«‚«» ,mm Pécs, Korvin Ottó U. 21. Harkány, Bajcsy­ Zs. u 3. 31. ÚJHEGYI eszpresszó 930000 150000 46000 bérlet 64. PÖTTYÖS cukrászda 950 000 90 000 47 000 bérlet Pécs, Bor u. 4. Pécs, Szabadság u 20. 44. sz. MŰVÉSZ eszpresszó 1450 000 130000 72000 bérlet 1991. november 7-én (csütörtökön) 9.00 órától Pécs, Kolozsvár U. 24. Jelentkezési határidő: 1991. október 30. 55. sz. MOKKA eszpresszó 950000 280000 47 000 bérlet 377. STOP csárda 890 000 no oop 44 000 bérlet PAVs RnL rVzi u 73/1 Hidas, Dózsa Gy. a 10. rezs, Kolkotzi u. / 1/c. 405. ZÖLDKERT vendéglő 4550000 350000 227000 tulajdon 58. TAVASZ eszpresszó 1920000 190000 96000 bérlet Harkány, Arany fa 12. Pécs, Doktor S. U. 20. 457. CIKLÁMEN eszpresszó 1230000 120000 61000 bérlet 94. ÁLLATKERT büfé 230000 60000 1.000 tulajdon ^^^^7. ^ ^ ^ ^ Pécs, Mecsek Siklós, Piac tér 118. GYÁRVÁROSI italbolt 1 850000 170000 92000 bérlet 464. VÁR büfé 720 000 90 000 36 000 tulajdon Pécs,Felszabadulás I. 1. 5 Csi^Ák­t Trem 5900000 300000 295000 bérlet 403. BÁNYÁSZ étterem 19900000 1 200000 995 000 tulajdon p^^^^.25. Harkány, Kossuth L. U. 3. 131. KŐSZÉN eszpresszó 590 00O 80 000 29 000 bérlet 362. JÓBARÁT vendéglő 7900000 350000 395000 tulajdon ^ ^ ^ Szászvár, Májusi, tér 10,_______________________________________________________Mohács, Hősök tere 7. ______________________________________________________ Az árverés helye: SZLIVEN étterem, Pécs, Mezőszél u. Az üzletek megvásárlására Egzisztenciahitelt lehet igénybe venni. A bánatpénzt és a privatizációs költséget készpénzben kell biztosítani. (A privatizációs költséget a kikiáltási ár tartalmazza.) Az árverésre jelentkezés feltétele a bánatpénz (látra szóló betétkönyv-pénztárjegy) letétbe helyezése a vállalat pénztárába a jelentkezési határidőig, írásbeli tájékoztató és további információ az értékesítésre kerülő üzletekről a Baranya Megyei Vendéglátó Vállalat (Pécs, József u. 19. II. 20., privatizációs iroda) szerezhető be naponta 8.00-tól 11.00 óráig (tel.: 13-127). __________________________________________________________________________________________ ?7(lfi UH 1991. szeptember 30., hétfő SPORT REVÜ OPEL LOTUS NEMZETEK KUPÁJA - ZANDWORTBAN fi lótusz virággzem nekünk A General Motor’s-nak hirtelen elege lett! Azt nem lehet tudni pontosan, hogy mikor, de a miértre kész a válasz... A Formula Ford 1600-as és 2000-es géposztályt ugyanis egyetlen autós világsztár — így Ayrton Senna sem — hagyja, hagyhatja ki karrier­jéből. A világbajnok például többszörös Formula Ford Kupa győztes! A rádió- és tv-interjúk tehát te­le voltak és vannak a Ford nevével... Egy autógyár imázsának pedig számtalan összetevője van, de ezek közül is kiemelkedik a sport. Gondoljunk csak a Porsche két évvel ezelőtti csúfos bukására a For­mula 1-ben és a Mercedes vonakodó visszatérésére. A stuttgarti mammutcég számára ugyanis csak a győzelem lehet(ne) az elfogadható eredmény. A ja­pánokkal szemben is... A General Motor’s a másik — ha nem is feltét­lenül a könnyebb oldaláról — fogta meg a dolgot. Három évvel ezelőtt életre hívta az Opel Lotus versenyeket az ifjú tehetségek számára és mert GM-ek „totális háború­ban” gondolkoznak, az idén 70 Opel Lotus erőpróba szerepel az európai versenynap­­tárban. A nemzeti bajnokságokon túl nyolcszor szerepel az Opel Lotus a Formu­la—1 és háromszor a DTM — mindannyi­szor legalább százezer néző — betétfutam­ként. Kell-e ennél nagyobb publicitás? Kell! Mr. Daniel Parter, az Opel Lotus „moz­gatórugója” — aki úgy hírlik, jövőre a For­mula 3000-el is foglalkozik majd — létre­hozta a Nemzetek Kupáját. Két fős nemzeti csapatokból — ilyen sem volt még — 18 startolt Zandwort­ban. Köztük amerikaiak, brazilok, irániak, szaúd-arábiaiak, no és mi magyarok. Bár ez utóbbi külön történet és főként Richter Ernőnek köszönhető, akinek két éve hirtelen elege lett a versenyautók barkácso­lásából. Cserkuti József egykori szerelője — a Mik­romatika segítségével — egy igazi(!) Opel Lotust vásárolt. Az igazi ezúttal az esélyazonosságot is je­lenti, mert ezek az autók hajszálra azonos, 2000 köbcentiméteres, 16 szelepes, 160 lóerős motorral hajtottak és a Brigestone gumik is egyformák — rá­adásul csak két garnitúrát lehet egy versenyre el­használni — és a gép önsúlyával, a légterelő szár­nyak szélességével sem lehet „trükközni”. Richter Ernő már a VI. Magyar Nagydíj betétfu­tamán észrevétette magát Mr. Partellal —­ hiába szeme van rá — és ő azt tanácsolta a magyar ver­senyzőnek: induljon a Nemzetek Kupájában. Eddig rendben is van, de ki legyen a másik piló­ta? Szász László neve adódott, mert a tehetséges fiatal a mosti pályán bilit csinált — a korlát közbe­jöttével — a Formula 3-ból, így már csak egy autó kellett. Bagatell... Ekkor viszont a GM Hungary se­gített és szinte úgy, mint a mesében a hollandok volt F—1-es pályáján ott volt a magyar nemzeti csapat. Azaz valami új dologban már — csaknem — a kezdettől benne vagyunk és a korábbi évek Formula Eastern-es uljicái után végre egy street, amin érdemes lenne végigmenni. Mert ez nem zsákutca! Ugyanis ne felejtsük el: a Formula 3000-es baj­nokság ünnepelt német sztárja, Heinz Harald Fret­­zen, a skót Alain McNish — a McLaren Honda el­ső számú kiszemeltje — is az Opel Lotusból indult. Hogy is van az a bizonyos imázs?! Zandwortban azonban — egyelőre — nem ne­künk nyílt a lótusz virága... Előjött ugyanis a szoká­sos magyar betegség: a hétfő-keddi hivatalos tesztre nem értek oda versenyzőink, így aztán az egyéb­ként agyafúrt vonalvezetésű aszfaltcsík ismerete he­lyett — ami minden pályaversenyzés alapja — csak bóklásztak a mieink. Ezzel együtt Szász László a középmezőnyben végzett. — A Formula 3 anyagilag lenullázott! Az itteni viszonyokat látva nem lehet kérdéses, hogy ha vala­hol van esélyem, akkor az az Opel Lotus. El is fo­gok mindent követni, hogy az ősz folyamán, de jö­vőre is ilyen autóval versenyezzek! — mondta a te­hetséges volt gokart bajnok. Richter Ernő számára igazi megpróbáltatás volt a hollandiai erőpróba. A győztes portugál, Castro San­tos mögül már a 17. körben kiállásra kényszerült. — A rajt előtt „leszakadt” az ég és a kapkodó gumicsere következtében részlegesen leszakadt az első légterelő. Ennek ellenére szorgalmasan róttam a köröket, de egyszercsak a fék is „elfo­gyott". Mentem még két kört, de aztán egy-két féktáv észhez térített! — saj­nálkozott Richter Ernő. Azt gondolná az ember, ezt a bal­­szerencsét nem lehet fokozni. Tévedni viszont emberi dolog... A második fu­tam előtt — álló helyben — leeresztett a vizes kerék. Közvetlenül a rajtrácsra való felállás előtt... Szóval nem nekünk nyílt az a bizo­nyos világ... Ámde, ha valaki csak egy icike-picikét is ismeri Richter Ernőt — és Szász Lászlót — az tudja: őket nem abból a fából faragta a kartos és a For­mula Eastemes „vesszőfutás”, hogy ennyiben hagyják a dolgot...! FÖLDY ATTILA

Next