Aero História, 1989 (5-6. szám)

1989-06-01 / 5. szám

Ahogy átolvastam az eddig megjelent négy szám vezércikkét, kénytelen voltam megállapítani, hogy tele vannak mentegetőzéssel. Sajnos most sem lesz ez másképp, bár az adott esetben nem hiszem, hogy nekünk kellene szégyen­keznünk. Az Aero Históriát is elérte az infláció. Talponmaradásunk érdekében kényte­lenek voltunk gazdasági változtatásokat tenni és ez Önöket közvetlenül érinti. Ettől a számtól kezdve az eladási árat 69,5 Ft-ban kellett megállapítanunk és csak reméljük, hogy legalább ezen az áron kerülnek az elkövetkezendő kiadvá­nyok is forgalomba. A posta is drágábban viszi el megrendelőinknek az újsá­got, eszerint egy lapot 12 Ft-ért, két lapot pedig (ugyanabban a borítékban!) 15 Ft-ért tudunk megrendelőinkhez eljuttatni. Kérjük Önöket, hogy további megrendeléseiknél, pénzfeladásaiknál vegyék figyelembe az új eladási árat és a megemelt postai díjat egyaránt. Külföldi előfizetőinknek változatlanul 5,5 USD-ért tudjuk továbbítani a lapot, ebben az összegben a légiposta díja is bennfoglaltatik. Változás az Aero Históriában, hogy hirdetéseket is elhelyezünk. Sikerült megállapodnunk a MALÉV-vel és a TNT—MALÉV közös Vállalattal, hogy 1989-re a belső borítóoldalakon fizetett hirdetéseket tesznek közzé. Szívem szerint ezt az akciót inkább elegáns és megértő támogatásnak nevezném, hiszen számukra sem volt kérdéses, hogy nem éppen a mi lapunk az, amelyik a céljaiknak leginkább megfelelő reklámhordozó. Az így befolyó pénz ugyan­akkor lehetővé tette, hogy a korábbi 48 belső oldal helyett 52-re emeljük a terjedelmet, így az „elveszett" két oldal helyett Önök is, mi is, négyhez jutottunk. És végül, hogy számunkra is maradjon valami restelkedni való; nagyon saj­náljuk, hogy minden igyekezetünk ellenére az 1988. decemberi szám csak feb­ruár elején jelent meg. Nagyon igyekszünk, hogy ilyen késés máskor ne fordul­hasson elő. Reméljük, hogy tisztelt Olvasóink az árváltozások ellenére hűségesek marad­nak az Aero Históriához. Szerkesztőtársaim nevében is tisztelettel üdvözlöm Önöket.

Next