Agenda Magazin, ianuarie-iunie 2000 (nr. 1-26)

2000-04-29 / No. 18

învierea Domnului, nădejdea noastră de mântuire Toată credința noastră în Dumnezeu, toată nădejdea mântuirii sufletelor și a vieții veșnice stă în minunea învierii Domnului nostru Iisus Hristos din morți. învierea Mântuitorului semnifică speranța că vom învia și noi. Iată cum își exprima această speranță preotul Gh. V. Șușnea în paginile „Foii săptămânale de zidire sufletească pentru popor“, cu peste 60 de ani în urmă: „învierea Mântuitorului ne spune că trupurile acestea pe care le avem se vor preface în trupuri nestricăcioase și că vom fi nemuritori. Hristos Domnul, prin învierea Sa din morți, ne face să credem în viața veșnică, punctul cel mai înalt al credinței; în viața aceasta pământească sunt atâtea suflete păcătoase, care se bucură totuși de mulțumire și fericire... Ce ar mai fi, oare, dacă Dumnezeu nu ar mai fi orânduit sfârșitul vieții pământești care este atât de plină de păcate și de slăbiciuni? în pragul vieții celei fără de hotar, păcatul nu mai are nici o trecere și nerușinarea nu mai are nici o reușită. Aceasta este dreptatea dumnezeiască, ce pășește clipele acestea de viață scurtă, ducându-ne pe poarta învierii la o viață pașnică, în împărăția adevărului și dreptății. Fără viața de dincolo, și deci fără înviere, legea noastră nu ar mai avea nici o noimă, iar noi am fi cei mai nenorociți dintre oameni“. Apostolul Pavel a scris că totul în credința și legea noastră este învierea din morți, și aceasta pe temeiul învierii Domnului: „Dacă Hristos nu a înviat, atunci nici înviere din morți nu este... Și atunci zadarnică este propovăduirea noastră, zadarnică este și credința voastră!“. „Dar bucurați-vă, oameni, că Hristos Domnul a înviat cu adevărat. îmbrățișați-vă acum și sărutați-vă cu sărutarea sfântă“. D.M. 8 Qill o c tueta Sfintelor r()asti COLIBRI urează tuturor clienților, colaboratorilor și angajaților „Sărbători țemei” supliment de Paști