Agenda Magazin, ianuarie-iunie 2000 (nr. 1-26)

2000-04-29 / No. 18

Un înger pentru fiecare Mulți sunt cei care cred că existența îngerilor păzitori nu este doar o închipuire dătătoare de speranțe, ci o prezență cotidiană personalizată. S-au scris cărți, s-au efectuat studii, se prezintă filme și se organizează congrese, toate pe această temă. Este posibil să intrăm în contact cu propriul nostru înger păzitor? După unii autori, întâlnirea poate avea loc prin intermediul meditației, iată ce recomandă un renumit sociolog, specializat în „angelism“. „Stând, cu picioarele ușor depărtate la nivelul umerilor, greutatea corpului repartizată egal. Ochii închiși. Concentrându-vă, veți simți prezența îngerului, imaginându-vă că aripile lui vă împresoară cu blândețe. Inspirați și apoi expirați profund și lăsați întrebarea pe care vreți să i-o adresați să izvorască în interior. Fixați-vă atenția asupra inimii și puneți întrebarea îngerului, vizualizând cuvintele pe care le rostiți în interiorul ființei. Când îl simțiți prezent în inima voastră deschideți ochii și notați întrebarea pe o bucată de hârtie, închideți din nou ochii. Având cuvintele întrebării în inimă și în minte, intrați în contact cu dorința profundă de a auzi vocea îngerului. Ascultați-vă inima, încercați să fiți conștient de orice senzație ce apare“. După părerea experților, îngerii păzitori ajung la noi prin intermediul sentimentelor, acestea putând reprezenta prima formă de contact. „Să fiți deschiși la cuvintele pe care le distingeți“, spun specialiștii. „Notați tot ceea ce vi se transmite legat de cuvinte, imagini sau senzații. Nu uitați, în final, să-i mulțumiți pentru mesajul său. Recitiți cu atenție ceea ce ați notat“. Aceasta este o experiență specială ce poate fi simțită de orice persoană ce dă dovadă de concentrarea necesară. D. M. Pn prilejul rușii 1900 TIMIȘOARA, Str. Paris nr. 2A. Tel.: +40-(0)56-20 13 70*, 20 13 71*, 20 13 72* Fax: +40-(0)56-13 27 12 - Sediul Central;+40-(0)56-19 02 08 - Direcția Comercială E-mail: aquatim@mail.dnttm.ro dorește abonaților regiei, colaboratorilor ai salariaților trăiți SĂRBĂTORI FORIOTE!“ □ supliment de Paști