Magyar Iparoktatás, 1901-1902 (6. évfolyam, 1-20. szám)

Straub Sándor. Az elektrotechnikai oktatás kérdéséhez........ ... ... ... ... 37 Sz. A. A fővárosi ipariskolai tanítók rajztanfolyama ... ... ... . ............ 139 Sz. I. A testgyakorlás az iparos nevelésben ... ...­ ... ... ... ... ... ... ... 624 Sz. J. Az iparos osztály mint társadalmi tényező... ... ... ... ... ... ... ... 321 Szemere Mór. Adalék az inercia nyomaték tárgyalási módjának kérdésé­hez az ipariskolában ........ ... ............ .............. ... — — ... ... 459 Szt. J. Horánszky Nándor .............. ... ... ... ... ........... — ... .. ... 481 Szt.­­. A népkönyvtár intézménye az ipar szolgálatában ... ... ... ... ... 513 Sztankay Lajos. Az elemi nép- és iparostanoncz-iskolák rajztanításának reformálása ... ... . ... ..................................... ... ... ... ... 363. 399 — Tanoncziskolák egészségügyi szempontból ... ... ............ ... . ... 602 T. Franczia vélemény a magyar iparoktatásról ... ................... ........ ... 18 — Iparoktatási tanács szervezése Francziaországban ... ... ... ... ... ... 115 — Az ipari szakiskolák és a mai ipar ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 438 Thiering Oszkár. A testi nevelés az iparoktatási intézetekben ... ... ... ... 11 — A késmárki szövőiskola végzett tanulóiról ... ... ... ... ... ... ... 487 Tordai Imre. Hajlított gerendák nyitási igénybevételének elemi tárgyalása 68 — A szegecselt vasgerenda elemi számításai— . ... ... ... ... ... .. 103 — A tétlenségi nyomaték tárgyalása az ipariskolában ... ... ... ... ... 298 V. Ipariskolákat végzett tanulók a gyakolatban ... ... .............. ... 385, 417 Vámos Dezső: Fizikai és elektromossági újabb készülékek ... ... ... 74, 103 — Páris két iskolája ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... ... 136 7. Iskolai értesítők ... ......... ... ... ... ........ ... 13, 47, 81, 116, 149, 246 Zsoldos Károly Az iparostanoncz-iskolai tanítás gyakorlati iránya... ... ... 467 Zulawski Andor, Ausztria eddigi iparoktatási politikájának eredményei és jövője... ..................................................... ... ................. — .. ... 432 — A tanoncz- és szakiskolák közgazdasági jelentősége ... ... ... ... ... 472 — Az írásbeli dolgozatok javításának hasznáról ... ... ... ... .. ... ... 612 Névtelen közlemények. A minister az iparoktatásról.............................. ... ......................... . 3­33 Az állami iparoktatási intézetek tanszemélyzetének jegyzéke ... ... ... ... 372 Az iparoktatás a kormány jelentésében ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... 303 Az iparoktatás 1902. évi költségvetésben ... ... ... ... 216, 237, 266 315, 345 Az 1902. évi költségvetés ... ... ... ... ... ... ... ... ... . ... ... ... 180 Bosznia és Herczegovina iparművészeti és ipari szakoktatása 312, 340, 366 403 Csathó Imre f ... ... ... ... .......................... .............. —­­...........— 283 Építőipari iskolák végzett növendékeinek alkalmaztatása ... ... ... ... 338 Hatodik évfolyam ... ...................................................................................... 1 Négy sir....................................................................................................... ... 479 Rovatok. Hivatalos ügyek ... ... ... ... ... ... ... 28, 59, 253, 281, 444, 509, 605 Irodalom.................................................... ........ ... ......... 123, 279, 371, 508 Iskolai értesítők ... ... .................._............­ — ... — 86, 116, 149, 246 Könyvszemle ..................................._ .............. — — ................. ... ... 56 Külföldi szemle 21, 53, 93, 121, 153, 187, 248, 274, 319, 349, 370, 412, 443, 477 505, 540, 575, 604, 634 Veqvesek 28, 60, 94, 125, 156, 190, 221, 254, 284, 319 350, 383, 414, 445, 479 510, 541, 576, 607 , 635 Függelék: Az országos ipari és kereskedelmi oktatási tanács jegyzőkönyvei.

Next