Békés Megyei Hírlap, 2014. szeptember (69. évfolyam, 203-228. szám)

2014-09-11 / 212. szám

ALAPÍTVA: 1945-BEN BÉKÉS 2014. SZEPTEMBER 11., CSÜTÖRTÖK • LXIX. évfolyam, 212. szám KERESSE A BEOL.HU OLDALON: HUJBER FERENC HADAT ÜZENT SEBESTYÉN BALÁZSNAK ► www.beol.hu ékszert lopott a sajat jjg. ÉDESANYJÁTÓL A FIÚ ► 3. OLDAL IS DIÉTÁZHAT ► 9. OLDAL EGY PERCBEN A skandináv lottó 37. heti nyerőszámai Kézi: 6 11 13 23 29 30 34 Gépi: 2 5 15 18 21 27 34 Törülközőt Borúit, a tovább gyártanának biakban is csapa-­fai IDŐJÁRÁS*n­dékos időre, 28- 29 Celsius-fok körüli hőmérsék­leti maximumok­ra számíthatunk térségünkben. ► 10. OLDAL Információink szerint nagy vo­lumenű munka­helyteremtő beru­házást terveznek Füzesgyarmaton. ► 2. OLDAL email: beol@beolim SZERKESZTŐSÉG 66/527-200 TERJESZTÉS 8-16 óráig . A . A - kézbesítéssel kapcsolatos 4Q/510 *510 problémák esetén HIRDETÉS 8-16 óráig - ha hirdetni kíván lapunkban, ezt a számot hívja! 66/519-600 JÓ REGGELT! Kollégám egy telefonszámot keresett, az egyik nagy hivatal weboldalát böngész­te hosszasan. Mint kiderült, nem csoda, hogy a Google sem ismeri a hivatal telefo­nos elérhetőségét. No, nem azért, mert annyira titkos, hanem mert az oldalon csak a „távbeszélő” száma volt feltüntetve. Szép dolog anyanyelvünk védelme, de a vi­lághálón napjainkban már nem csupán divatból emlegetnek „drótposta” helyett „e-mailt”, s talán már a „telefon” szó is meghonosodott annyira a feltalálása óta eltelt majd' száznegyven év alatt, hogy ne számítson nyelvrombolásnak a használa­ta. A weboldalt szerkesztő öreguraknak innen is üzenném, hogy egy jó hivatal ma már az interneten is ügyfélbarát. Sz. Gy. 9 . 14212 ­ Égi áldás. Néhány perc alatt óriási mennyiségű csapadék, eső és borsó nagyságú jég hullott szerdán délután Békés megyére. A békéscsabai Közgő iskolánál például a küszöbszint és a járdaszint egy magasságban van, ezért a víz benyomult az épületbe is. A jelentős forgalom miatt különösen a bel­városban volt zavaró a helyzet. A következő napok időjárása is hasonlóan alakul. Képgaléria és videók a BEOL.hu hírportálon. ► 4. OLDAL Az akarat hőse vógykezelés Sokan segítik a fiút • Nemrég újra visszatérhetett az óvodába társai közé a szeg­halmi Szívós Tamás. A ha­marosan hatodik életévét be­töltő kisfiú aktívan részt vesz a délelőtti foglalkozásokon, játszik, rajzol, birtokba vette az udvari játékelemeket is. Tavaly nyáron derült fény súlyos betegségére, Szegeden életmentő agyműtétet hajtot­tak végre rajta. A tumort rész­legesen tudták eltávolítani, a kisfiú bal oldala lebénult. Hosszas, küzdelmes terá­pia vette kezdetét. Húsvé­­tig kórházban volt, utána térhetett haza. Állapota ja­vul, szervezete erősödik. Szeghalmon félmaratont és kerékpáros túrát szer­veznek szeptember 27-ére, a bevételből a kisfiú gyógyke­zelését segítik. ► 3. OLDAL HIRDETÉS____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ l KRESZ-szabály: változások szeptember közepétől MEGSZÜLETETT a gyermekülé­sek biztonságosabb generáci­ója, amely immár az első ülé­seken is elhelyezhető, akár a menetiránnyal szemben. A gyermekszállító buszokat az egysávos utakon tilos lesz kikerülni, és számítani kell arra, hogy az iskolák környé­kén óránként 30 kilométerre korlátozzák a megengedett sebességet. Szeptember kö­zepétől módosul néhány KRESZ-szabály. Lovas Károly, a Magyar Autóklub főtitkárhelyettese az új generációs gyermekülések megjelenése kapcsán elmond­ta, mindez nem jelenti azt, hogy ki kellene dobni a régi gyermeküléseket. ► 4. oldal Milliárdokat visz el a patikai ügyelet SEM A PATIKUSOK, Sem a lakosság nem elégedett a jelenlegi patikai ügyeleti rendszerrel, pedig az ma évente mintegy 1,8-2 milli­árd forintjába kerül annak a mintegy 770 gyógyszer­­tárnak, amely országszerte gondoskodik a nyitvatartási időn túli ellátásról. A Magyar Gyógyszerészi Kamara hamarosan napi­rendre is tűzi a témát, mert szerintük mindenképpen változtatásokra van szükség a gyógyszertári ügyeletek szabályozása és finanszírozá­sa terén egyaránt. ► 6. oldal Hovány-ügyfelek­­ magasan a legelégedettebbek A Hovány Prémium Automotive Kft. nyerte el a Mercedes-Benz ügyfélelégedettségi díjat A Hovány Prémium Automoti­ve nemcsak az ügyfelek elvárá­sainak teljesítésére, hanem azok túlteljesítésére törekszik. Teszi mindezt azért, hogy ügyfeleik különlegesnek érezzék magukat, amikor kapcsolatba kerülnek a márkával, és hogy élményeik ál­tal a Mercedes-Benz lelkes nagy­követeivé váljanak. Annak érdekében, hogy min­den ügyfél azt érezze, hogy a csillagos márkával a legjobbat választotta, a Mercedes-Benz Hungária Kft. rendszeresen méri minden Mercedes-Benz márka­­kereskedés és szerviz ügyfél­elégedettségi mutatóját. A leg­jobbnak járó kitüntetést az érté­kesítési és szervizeredmények összevont értékelése alapján ítéli oda a magyarországi vezérképvi­selet. A személyautó üzletágban ezt a díjat a 2013-as évben nyúj­tott munka elismeréseként a Ho­vány Prémium Automotive Kft. - 2010 után - immár másodszor érdemelte ki. A sikerhez vezető utat, a lelke­sítő ügyfélkezelésről vallott el­képzelésüket Balogh József, a Ho­vány Prémium Automotive Kft. ügyvezetője így foglalta össze: - Az, hogy ügyfeleink elége­dettek legyenek a munkánkkal, az általunk nyújtott szolgáltatá­sokkal, nem csupán cél, hanem a legalapvetőbb követelmény - ahogyan a létezésnek a levegő­vétel, a szívdobogás. E nélkül ma már nem lehet hitelesen semmi-ROZA KÁROLY, POLÁR-STÚDIÓ KFT.: - Nagyon rég­óta ügyfele va­gyok a Hovány Prémium Auto­motive Kft.-nek, számos autót vásároltam már ,, náluk. A legjob­ban engem az értékesítő kollé­gák felkészültsége vett le a lábamról, kiemelkedő szak­tudásuk és ügyfélbarát hozzá­állásuk miatt nyugodt szívvel állíthatom: vétek lett volna nem tőlük megvenni az autó­kat. Mind az értékesítésről, mint a szervizről csak szuper­­latívuszokban tudok nyilat­kozni. TÓTA TIBOR, KÉK CÉGCSOPORT: - A szervizben kivétel nélkül min­dig pontosan fo­gadnak és elmond­ják, milyen javítá­sokat fognak az autón elvégezni. Ha bármi egyéb probléma, tenni­való felmerül, min­den esetben egyeztetnek velem, fel­hívják a figyelmemet arra, tehát maximálisan konstruktívak. Azzal, hogy itt vásároltunk autót, bekerül­tem egy nagy családba, ahová szí­vet melengetően jó tartozni. Az ott dolgozó értékesítő és szervizes kol­légák családtagként bánnak velem, s valóban szívügyüknek tekintik a megoldandó feladatokat, féle szolgáltatást végezni, nem­hogy fejlődni, gyarapodni. A mi filozófiánk szerint az ügy­feleknek ma már az „elbűvölésre” van igényük ahhoz, hogy valahol hosszú távon, stabilan, biztonság­ban érezzék magukat. Mindenna­pos munkánk másik fontos moz­gatórugója, hogy mindig egy lé­péssel előbbre kerüljünk, egy lé­péssel előbbre a konkurenciánál. Minden vevőnkkel igyekszünk szorosabb, személyes kapcsola­tot kialakítani, így lehetőségünk nyílik arra, hogy valóban sze­mélyre szabott, egyedi megoldá­sokat kínáljunk számukra mind az autók kiválasztásánál, megvá­sárlásánál, mind a szervizelésnél. Nagyon nagy hangsúlyt fekte­tünk ügyfeleink észrevételeire, véleményére, ezért az esetek több­ségében személyesen is nyomon követem és értékelem kollégáim­nak az értékesítés és szerviz terü­letén szerzett tapasztalatait. Válo­gatott, magasan képzett szakem­berekkel dolgozunk, csak a leg­­jobbakkal, akiket folyamatosan fejlesztünk nemcsak szakmai, hanem emberi oldalon is. Szem előtt tartjuk munkatársaink elé­gedettségét is, hiszen motiválat­lan, rosszkedvű dolgozókkal nem lehet magas színvonalat nyújtani. Úgy gondoljuk, hogy a kitünte­tő díj ellenére biztosan van és a jövőben lesz még javítanivalónk, mert az elvártnál mindig többet és többet szeretnénk adni ügy­feleinknek, ami a visszajelzéseik alapján talán sikerül is. *513115* * I

Next