Buletinul Oficial, 1967, Partea 3 (Anul 3, nr. 1-194)

1967-10-18 / nr. 151

BIBLIOTECA COORALA SIBIU - BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCI[A LISTE * ROMÂNI[ A Pagina Primiri la președintele Consiliului de Stat ...... 605 Primiri la Consiliul de Miniștri ........ 605 Publicații și anunțuri............................................... 606—608 * Primiri la președintele Consiliului de Stat Președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, Chivu Stoica, a primit marți 17 octombrie 1967 pe ambasadorul extraordinar și plenipotențiar al Laosului la București, Khamphan Panga, în legătură cu plecarea sa definitivă din România. La primire, care s-a desfășurat într-o atmosferă cordială, a participat Constantin Fitian, adjunct al ministrului afacerilor externe. ★ Președintele Consiliului de Stat, Chivu Stoica, a primit marți 17 octombrie 1967 pe ambasadorul Republicii Chile la București, Miguel Serrano Fernandez, la cererea acestuia. Ambasadorul chilian a înmînat președintelui Consiliului de Stat un mesaj din partea președintelui Republicii Chile, Eduardo Frei Montalva. Primiri la Consiliul de Miniștri Președintele Consiliului de Miniștri al Republicii Socialiste România, Ion Gheorghe Maurer, a primit marți 17 octombrie 1967 pe ministrul comerțului exterior al Belgiei, August de Winter, care face o vizită în țara noastră. La primire a luat parte Gheorghe Cioară, ministrul comerțului exterior. A fost de față Honoré Cambier, ambasadorul Belgiei la București. Cu acest prilej au fost discutate posibilitățile de dezvoltare a relațiilor româno-belgiene, exprimîndu-se dorința de extindere a colaborării dintre cele două țări, precum și unele probleme privind situația internațională actuală, întrevederea a decurs într-o atmosferă cordială. ★ Prim-vicepreședintele Consiliului de Miniștri, Ilie Verdeț, a primit marți 17 octombrie 1967 pe ambasadorul extraordinar și plenipotențiar al Laosului la București, Khamphan Panga, în legătură cu plecarea sa definitivă din România. A fost de față Constantin Flitan, adjunct al ministrului afacerilor externe, întrevederea s-a desfășurat într-o atmosferă cordială. Anul III — Nr. 151 PARTEA a IlI-a Miercuri, 18 octombrie 1967