Buletinul Oficial, 1968, Partea 3 (Anul 4, nr. 1-210)

1968-09-16 / nr. 153

aSI*6*9**» BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a Luni, 16 septembrie 1968 SUMAR Salutul Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Consiliului de Stat și Consiliului de Miniștri ale Republicii Socialiste România adresat cadrelor didactice și elevilor cu prilejul deschiderii noului an școlar........................................................ 631—632 Vizita delegației guvernamentale din Republica Africa Centrală 633 Publicații și anunțuri............................................................................................. 633—634 Salutul Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Consiliului de Stat și Consiliului de Miniștri ale Republicii Socialiste România adresat cadrelor didactice și elevilor cu prilejul deschiderii noului an școlar Anul IV — Nr. 153 Stimați tovarăși învățători și profesori, Dragi elevi, Comitetul Central al Partidului Comunist Român, Consiliul de Stat și Consiliul de Miniștri ale Republicii Socialiste România vă adresează un călduros salut cu prilejul deschiderii noului an de învățămînt — eveniment însemnat în viața cadrelor didactice și a elevilor, a tuturor celor care prin nobila lor strădanie aduc o contribuție valoroasă la progresul continuu al școlii, împreună cu dumneavoastră, iau parte cu bucurie la acest început sărbătoresc de an școlar părinții copiilor, întregul popor. Pe tot cuprinsul țării, școlile își deschid porțile într-o perioadă de puternic avînt constructiv, de intensificare a eforturilor poporului nostru pentru înfăptuirea programului istoric elaborat de Congresul al IX-lea și de Conferința Națională a partidului, de adeziune și sprijin unanim din partea tuturor cetățenilor patriei, fără deosebire de naționalitate, față de politica marxist-leninistă a partidului și statului, politică ce corespunde pe deplin intereselor majore ale națiunii noastre, cauzei socialismului și păcii. Prezentă permanent în decursul veacurilor în lupta poporului român pentru libertate, dreptate și progres social, școala, continuatoare demnă a tradițiilor înaintate ale culturii și științei din țara noastră, cunoaște în anii construcției socialiste o dezvoltare fără precedent. Gratuitatea completă a învățămîntului de toate gradele, cuprinderea în școli a aproape 4 milioane de tineri, creșterea continuă a numărului de cadre didactice, asigurarea învățămîntului în limba maternă pentru copiii aparținînd naționalităților conlocuitoare, crearea celor mai bune condiții pentru ca toți copiii țării să-și formeze  IBIBUOTECA.ASIGUIL Pagina