Buletinul Oficial, 1969, Partea 3 (Anul 5, nr. 1-274)

1969-10-09 / nr. 198

1898 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA, PARTEA a III-a, Nr. 198 PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI CONCURSURI MINISTERUL ÎNVAȚAMÎNTULUI INSTITUTUL POLITEHNIC DIN TIMIȘOARA anu scoaterea la concurs a Facultatea de mecanică Profesor la catedra de material rulant, disciplina Motoare de tracțiune, poziția 2 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de material rulant, disciplinele Locomotive și automotoare cu motoare cu ardere internă, Locomotive și trenuri electrice și vagoane, poziția 9 din statul de funcțiuni. Facultatea de electrotehnică Profesor la catedra de bazele electrotehnice, disciplina Electrotehnică și electronică, poziția 2 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de bazele electrotehnicii, disciplina Electronică neliniară, poziția 4 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de utilizările energiei electrice, disciplina Acționări electromecanice și utilajul electromecanic, poziția 2 din statul de funcțiuni. Facultatea de construcții Profesor la catedra de drumuri și fundații, disciplina Geotehnică și fundații, poziția 1 din statul de funcțiuni. Șef de lucrări la catedra de beton armat, disciplina Materiale de construcții, poziția 14 din statul de funcțiuni. Șef de lucrări la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Fotogrametrie, topografie și trasări în construcții, poziția 4 din statul de funcțiuni. Șef de lucrări la catedra de matematici II, disciplina Geometrie analitică și diferențială, poziția 4 din statul de funcțiuni. Șef de lucrări la catedra de matematici II, disciplina Analiza matematică, poziția 5 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de drumuri și fundații, disciplina Geotehnică și fundații, poziția 11 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de drumuri și fundații, disciplinele Studiul și proiectarea drumurilor și Construcția drumurilor, poziția 12 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de drumuri și fundații, disciplinele Pedologie generală și ameliorativă. Pedologie ameliorativă și agrotehnică, poziția 14 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de hidrotehnică, disciplinele Hidraulică și mecanica fluidelor. Hidraulică, poziția 20 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de hidrotehnică, disciplinele Irigații și desecări, Hidraulică și combaterea eroziunii solului, Regularizarea cursurilor apelor, poziția 21 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de hidrotehnică, disciplinele Agricultură, Horticultură și culturi irigate, poziția 22 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Desen tehnic de construcții, poziția 11 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Desen tehnic de construcții, poziția 12 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Desen tehnic de construcții, poziția 13 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Topografie și trasări în construcții, poziția 14 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de geometrie descriptivă și desen, disciplina Geotehnică și fundații, poziția 15 din statul de funcțiuni, aț a următoarelor posturi : Asistent la catedra de beton armat și clădiri, disciplina Clădiri și clădiri civile, poziția 28 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de beton armat și clădiri, disciplinele Construcții de beton armat, Beton armat și precomprimate, poziția 30 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de beton armat și clădiri, disciplinele Clădiri civile, Beton armat și elemente de construcții, Poduri masive, Beton armat și tehnologia construcțiilor de beton armat, Beton armat, poziția 31 din statul de funcțiuni. Lector la catedra de socialism științific, disciplina Socialism științific, poziția 2 din statul de funcțiuni. Lector la catedra de socialism științific, disciplina Socialism științific, poziția 4 din statul de funcțiuni. Lector la catedra de socialism științific, disciplina Socialism științific, poziția 5 din statul de funcțiuni. Facultatea de chimie industrială Profesor la catedra de fizică, disciplina Fizică, poziția 2 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de fizică, disciplina Fizică, poziția 3 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de chimie fizică și electrochimie, disciplinele Chimie fizică, Cinetica reacțiilor catalitice, poziția 2 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de materiale de construcții, disciplina Utilaje și cuptoare în industria materialelor de construcții, poziția 1 din statul de funcțiuni. Profesor la catedra de materiale de construcții, disciplina Tehnologia ceramicei, refractarelor și izolanților, poziția 2 din statul de funcțiuni. Conferențiar la catedra de chimie anorganică și analitică, disciplina Chimie anorganică și generală, poziția 4 din statul de funcțiuni. Conferențiar la catedra de chimie organică, disciplina Chimie organică, poziția 3 din statul de funcțiuni.Conferențiar la catedra de industrii organice, disciplinele Tehnologia și prelucrarea compușilor macromoleculari, Aspecte moderne în chimia și tehnologia elestomerilor de sinteză, poziția 5 din statul de funcțiuni. Conferențiar la catedra de industrii anorganice, disciplinele Tehnologia compușilor cu azot și îngrășăminte minerale, Tehnologia acidului fosforic și fosfați, poziția 3 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de fizică, disciplina Fizică, poziția 19 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de chimie anorganică și analitică, disciplinele Chimie anorganică și generală, Chimie analitică, poziția 13 din statul de funcțiuni. Asistent la catedra de materiale de construcții, disciplina Tehnologia lianților și betoanelor, poziția 12 din statul de funcțiuni. Facultatea de mecanică agricolă Conferențiar la catedra de organizare și planificare, disciplina Organizarea și analiza activității întreprinderilor, poziția 8 din statul de funcțiuni. Candidații la concurs vor depune la secretariatul rectoratului Institutului politehnic din Timișoara, b-dul 30 Decembrie nr. 2, în termen de 30 de zile de la data publicării acestui anunț, cererea de înscriere împreună cu următoarele acte : 2