Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1971, Partea 3 (Anul 7, nr. 1-158)

1971-02-23 / nr. 40

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul VII , Nr. 40 PARTEA A III-a Marți, 23 februarie 1971 --------------------------------------------- SUMAR ------------------------------------------- Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a ministrului comerțului al Algeriei....................................................................... 323 Publicații și anunțuri......................................................................................... 324—326 Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a ministrului comerțului al Algeriei Tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, a primit luni 22 februarie 1971 pe Layachi Yaker, ministrul comerțului, conducătorul delegației economice a Republicii Algeriene Democratice și Populare, care face o vizită în țara noastră. La primire a participat Cornel Burtică, ministrul comerțului exterior al României. în cadrul convorbirii care a avut loc cu acest prilej, ministrul algerian Layachi Yaker a transmis președintelui Consiliului de Stat, Nicolae Ceaușescu, un cordial mesaj de prietenie și urări de sănătate și progres din partea președintelui Consiliului Revoluției, șef al guvernului Republicii Algeriene Democratice și Populare, Houari Boumedienne. Tovarășul Nicolae Ceaușescu a exprimat calde mulțumiri pentru acest mesaj și l-a rugat, la rîndul său, pe ministrul algerian să transmită președintelui Houari Boumedienne urările sale de sănătate și fericire, de progres și prosperitate pentru poporul algerian. In cursul convorbirilor a fost subliniată cu satisfacție evoluția pozitivă a relațiilor româno-algeriene, în special în ce privește dezvoltarea schimburilor comerciale și a cooperării economice și tehnice. S-a constatat că există posibilități pentru lărgirea și diversificarea în continuare a schimburilor economice, pentru adîncirea cooperării în diferite sectoare de activitate, în interesul reciproc al celor două țări. Pe parcursul convorbirii s-a făcut, totodată, un schimb de păreri în legătură cu unele probleme ale situației internaționale actuale care interesează cele două țări. Întrevederea s-a desfășurat într-o atmosferă de prietenie și cordialitate. Pagina