Buletinul Oficial, septembrie-decembrie 1972, Partea 3 (Anul 8, nr. 236-348)

1972-11-08 / nr. 302

BULETINUL OFICIAL AL ----------------------------------------------- SUMAR ----------------------------------------------Pagina Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român..................................................................................... 2021 Publicații și anunțuri..................................................................................... 2022—2024 Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central » » al Partidului Comunist Român REPUBLICII Anul VIII — Nr. 301 ROM In ziua de 6 noiembrie 1972 a avut loc ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, prezidată de tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretarul general al Partidului Comunist Român. Au participat, ca invitați, miniștri și conducători ai unor instituții centrale. Pentru aplicarea în viață a hotărîrilor Conferinței Naționale, Comitetul Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român a examinat și aprobat propunerile privind organizarea și funcționarea Consiliului pentru problemele aprovizionării și prestării de servicii către populație, ca organ colectiv chemat să asigure coordonarea și îndrumarea unitară a activității organelor și organizațiilor economice, care, potrivit legii, au obligația de a înfăptui politica partidului și statului în domeniul producției și desfacerii mărfurilor de consum pentru populație. SOCIALISTE ANIA PARTEA a III-a Marți, 7 noiembrie 1972 Comitetul Executiv a stabilit ca noul organ să urmărească realizarea integrală de către ministere și celelalte organe centrale producătoare a fondului de mărfuri de bună calitate și în structura corespunzătoare cererii populației, dezvoltarea coordonată a bazei tehnico-materiale a comerțului și unităților prestatoare de servicii, aplicarea în bune condiții a tuturor măsurilor stabilite de conducerea partidului și statului în vederea bunei aprovizionări și serviri a populației. Comitetul Executiv a analizat propunerile cu privire la organizarea învățămîntului seral de subingineri și a hotărît ca încă din acest an să se treacă la extinderea în mai multe unități industriale a acestei forme de pregătire a cadrelor, în cadrul ședinței, Comitetul Executiv examinat și soluționat, de asemenea, o serie de probleme ale activității curente.