Buletinul Oficial, aprilie-iunie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 103-199)

1974-05-03 / nr. 145

I BIBLIOTECA „ASTRA" SIBIU BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul X — Nr. 145 PARTEA a III-a Vineri, 3 mai 1974 SUMAR Pagina Marea adunare populară din Capitală consacrată Zilei solidarității internaționale a celor ce muncesc 1—2 Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Republicii Socialiste România...................................... 2 Prezentarea scrisorilor de acreditare de către ambasadorul Republicii Ecuador......................................2.3 Tovarășul Nicolae Ceaușescu adresează mulțumiri pentru felicitările primite cu prilejul alegerii în funcția de președinte al Republicii Socialiste România . 3.4 Primire la Consiliul de Stat................................................ 4 Ședința guvernului Republicii Socialiste România . . 4 Comunicat comun cu privire la vizita oficială în Pagina România a primului ministru al Finlandei, Kalevi Sorsa ... ......................................4—6 Comunicat comun cu privire la vizita oficială de prietenie în Republica Socialistă România delegației Frontului Unit Național al Cambodgiei a și a Guvernului Regal de Uniune Națională al Cambodgiei...........................................................................G.7 Comunicat cu privire la vizita în Republica Socialistă România a vicepremierului pentru problemele economice în guvernul sirian, Muhamad Haydar 8 Stabilirea relațiilor diplomatice între Republica Socialistă România și Oman...................................... 3 Marea adunare populară din Capitală consacrată Zilei solidarității internaționale a celor ce muncesc Miercuri 1 mai 1974, în sala Pavilionului Expoziției Economiei Naționale, a avut loc în prezența tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunistvomân, președintele Republicii Socialiste România, o adunare populară organizată de Comitetul municipal București al Partidului Comunist Român în cinstea zilei de 1 Mai, împreună cu secretarul general al partidului, în tribuna oficială au luat loc tovarășii Elena Ceaușescu, tovarășii Emil Bodnaraș, Maxim Berghianu, Gheorghe Cioară, Lina Ciobanu, Florian Dănălache, Constantin Dragan, Emil Drăgănescu, Janos Fazekas, Petre Lupu, Manea Mănescu, Paul Niculescu-Mizil, Gheorghe Pană, Dumitru Popescu, Gheorghe Rădulescu, Leonte Răutu, Gheorghe Stoica, Ilie Verdeț, Ștefan Voitec, Chivu Stoica, Constantin Băbălău, Cornel Burtică, Miron Constantinescu, Mihai Dalea, Mihai Gere, Magdalena Filipaș, Ion Ioniță, Vasile Patilineț, Ion Pățan, Ștefan Andrei, Gheorghe Oprea, viceprim-ministru al guvernului, precum și Constantin Pîrvulescu, Alexandru Sencovici și alți militanți din ilegalitate ai partidului și ai mișcării muncitorești din țara noastră, membri ai C.C. al P.C.R., ai Consiliului de Stat și ai guvernului. Au luat loc, de asemenea, membri ai delegației Frontului Unit Național al Cambodgiei și Guvernului Regal de Uniune Națională al Cambodgiei, condusă de Khieu Samphan, membru al Biroului Politic al C.C. al F.U.N.C., viceprim-ministru și ministrul apărării naționale al G.R.U.N.C., comandantul șef al Forțelor Armate Populare de Eliberare Națională, și membri ai delegației economice guvernamentale siriene, în frunte cu Muhamad Haydar, vicepremierul pentru probleme economice al guvernului sirian, care ne vizitează țara. In tribunele alăturate se află conducători de instituții centrale, ai organizațiilor de masă și obștești, vechi militanți ai mișcării comuniste și muncitorești din țara noastră. Sunt prezenți șefi ai misiunilor diplomatice acreditați la București, atașați militari și alți membri ai corpului diplomatic. La marea adunare populară participă delegați din partea Federației Sindicale Mondiale, Uniunii Sindicale Pan-africane, Congresului Permanent pentru unitatea sindicală a oamenilor muncii din America Latină, Confederației Internaționale a Sindicatelor Arabe, precum și din : R. P. Bulgaria, R. S. Cehoslovacă,