Buletinul Oficial, octombrie-decembrie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 259-320)

1974-11-08 / nr. 283

Anul XI Nr. 288 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a Vineri, 8 noiembrie 1974 PUBLICAŢII ŞI ANUNŢURI CONCURSURI MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI INVAŢAMÎNTULUI INSTITUTUL POLITEHNIC DIN CLUJ-NAPOCA anunţă scoaterea la concurs a următoarelor posturi : Facultatea de mecanică Asistent la catedra Tehnologia construcţiei de maşini, disciplinele Tehnologia construcţiei de maşini, Toleranţe şi control tehnic, poziţia 19. Asistent la catedra Tehnologia construcţiei de maşini, disciplinele Ştanţe şi matriţe, Toleranţe şi control tehnic. Organizarea atelierelor, poziţia 24. Asistent la catedra Tehnologia construcţiei de maşini, disciplina Tehnologia fabricării maşinilor, scule aşchietoare, construcţia, exploatarea dispozitivelor, poziţia 25. Asistent la catedra Tehnologia construcţiei de maşini, disciplinele Construcţia, exploatarea dispozitivelor, Proiectarea dispozitivelor, poziţia 26. Asistent la catedra Utilaj tehnologic, mecanică şi rezistenţa materialelor, disciplina Mecanică tehnică, poziţia 24. Asistent la catedra Utilaj tehnologic, mecanică şi rezistenţa materialelor, disciplinele Matematici 11, Programare la maşini electronice de calcul, Tratamente termice, poziţia 25. Asistent la catedra Mecanica agricolă, disciplinele Teoria mecanismelor, dinamica maşinilor, Organe de maşini şi mecanisme, Desen, poziţia 28. Facultatea de construcţii Şef de lucrări la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplinele Căi ferate, Trafic rutier, poziţia 13. Asistent la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplina Clădiri, poziţia 19. Asistent la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplina Clădiri, poziţia 22. Asistent la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplinele Geotehnică şi fundaţii, Curs general de construcţii, Terasamente, Geologie, geotehnică şi fundaţii, poziţia 23. Asistent la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplinele Construcţii de lemn şi agricole. Curs general de poduri şi poduri de lemn, Drumuri, Căi de comunicaţii, poziţia 24. Asistent la catedra Clădiri civile şi fundaţii, disciplinele Materiale de construcţii, Materiale ele construcţii din polimeri, poziţia 25. Şef de lucrări la catedra Construcţii de beton, disciplinele Maşini de construcţii, Conducerea întreprinderilor. Protecţia muncii, Tehnologia prefabricatelor din beton, poziţia 9. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Maşini de construcţii, Tehnologia prefabricatelor din beton, Conducerea şi organizarea activităţii de proiectare, poziţia 14. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Structuri simple, Beton armat şi precomprimat, Beton armat şi tehnologia construcţiilor de beton armat, poziţia 20. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Maşini şi tehnologia construcţiilor, Conducerea şi organizarea şantierelor, Conducerea întreprinderilor, Beton armat şi tehnologia construcţiilor de beton armat, poziţia 21. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Maşini şi tehnologia construcţiilor, Conducerea şi organizarea şantierelor, Beton armat şi tehnologia construcţiilor de beton armat, poziţia 22. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Maşini şi tehnologia construcţiilor, Conducerea şi organizarea şantierelor, Conducerea şi organizarea activităţii de proiectare. Conducerea întreprinderilor, poziţia 23. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Conducerea şi organizarea şantierelor. Conducerea întreprinderilor, poziţia 24. Asistent la catedra Construcţii de beton, disciplinele Beton armatşi precomprimat. Beton armat şi tehnologia construcţiilor de beton armat, poziţia 18. Şef de lucrări la catedra Construcţii metalice şi instalaţii, disciplinele Instalaţii de ventilaţii şi climatizare. Instalaţii de răcire, poziţia 13. Şef de lucrări la catedra Construcţii metalice, disciplinele Instalaţii sanitare, Instalaţii de răcire, poziţia 14. Asistent la catedra Construcţii metalice, disciplinele Instalaţii de încălzire, Instalaţii de ventilare şi condiţionare, Instalaţii pentru construcţii, poziţia 23. Asistent la catedra Construcţii metalice, disciplinele Instalaţii electrice, Instalaţii pentru construcţii, poziţia 24. Asistent la catedra Construcţii metalice, disciplinele Topografie, Reprezentări geometrice, desen tehnic, poziţia 25. Asistent la catedra Construcţii metalice, disciplina Reprezentări geometrice, desen tehnic, poziţia 26. Asistent la catedra Construcţii metalice, disciplina Reprezentări geometrice, desen tehnic, poziţia 27. Şef de lucrări la catedra Mecanica construcţiilor, disciplinele Statică, stabilitate, dinamică, Mecanica construcţiilor. Rezistenţa materialelor, teoria elasticităţii, plasticităţii. Hidraulică şi construcţii edilitare, poziţia 10. Şef de lucrări la catedra Mecanica construcţiilor, disciplinele Hidraulică şi construcţii edilitare, Construcţii edilitare, căi de comunicaţii, lucrări edilitare, poziţia 13. Asistent la catedra Mecanica construcţiilor, disciplinele Rezistenţa materialelor, teoria elasticităţii şi plasticităţii, Mecanica construcţiilor, Mecanica teoretică, poziţia 18.