Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1982, Partea 3 Publicaţii (Anul 18, nr. 1-71)

1982-03-26 / nr. 41

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul XVIII — Nr. 41 PARTEA a III-a (PUBLICAŢII) Vineri, 26 martie 1982 PUBLICAŢII ŞI ANUNŢURI CONCURSURI MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI INVAŢAMENTULUI INSTITUTUL POLITEHNIC DIN BUCUREŞTI anunţă scoaterea la concurs a următoarelor posturi . 1. Asistent la Catedra de organizare şi conducere industrială, Facultatea de energetică, la disciplinele Organizarea şi conducerea întreprinderilor, Organizarea şi conducerea producţiei, Sisteme informaţionale şi analiză economică şi Estetică industrială, poziţia 36 din statul de funcţiuni. 2. Asistent la Catedra de organizare şi conducere industrială, Facultatea de energetică, la disciplinele Organizarea şi conducerea întreprinderilor, Sisteme informaţionale şi analiză economică şi Organizarea şi conducerea producţiei, poziţiile 37 şi 38 din statul de funcţiuni. 3. Asistent la Catedra de automatică I, Facultatea de automatică, la disciplina Măsurări şi traductoare, poziţia 27 din statul de funcţiuni. 4. Asistent la Catedra de automatică II, Facultatea de automatică, la disciplinele Electronică industrială şi automatizări şi AMC — Automatizări, poziţia 26 din statul de funcţiuni. 5. Asistent la Catedra de calculatoare, Facultatea de automatică, la disciplinele Dispozitive şi circuite electronice şi Calculatoare numerice, poziţia 33 din statul de funcţiuni. 6. Asistent la Catedra de calculatoare, Facultatea de automatică, la disciplinele Programare şi informatică şi Programare, poziţia 41 din statul de funcţiuni. 7. Asistent la Catedra de mecanică, Facultatea de mecanică agricolă, la disciplinele Mecanică şi Elasticitate şi plasticitate, poziţia 41 din statul de funcţiuni. 8. Asistent la Catedra de mecanică, Facultatea de mecanică agricolă, la disciplinele Mecanică şi Mecanică şi rezistenţa materialelor, poziţia 48 din statul de funcţiuni. 9. Asistent la Catedra de mecanică, Facultatea de mecanică agricolă, la disciplinele Mecanică, Vibraţii mecanice şi Mecanică şi rezistenţa materialelor, poziţia 49 din statul de funcţiuni. 10. Asistent la Catedra de mecanică, Facultatea de mecanică agricolă, la disciplina Mecanică şi rezistenţa materialelor, poziţia 51 din statul de funcţiuni. 11. Asistent la Catedra de geometrie descriptivă şi desen II, Facultatea de mecanică agricolă, la disciplinele Geometrie descriptivă şi desen şi Desen tehnic, poziţiile 18, 19 şi 20 din statul de funcţiuni. 12. Asistent la Catedra de organe de maşini, Facultatea de mecanică, la disciplinele Organe de maşini şi Elemente de inginerie mecanică, poziţia 29 din statul de funcţiuni. 13. Asistent la Catedra de organe de maşini, Facultatea de mecanică, la disciplinele Organe de maşini, poziţiile 30 şi 32 din statul de funcţiuni. 14. Asistent la Catedra de mecanică fină, Facultatea de mecanică, la disciplinele Maşini de lucru pentru mecanică fină şi Tehnologia mecanicii fine şi micromecanicii, poziţia 33 din statul de funcţiuni. 15. Asistent la Catedra de mecanică fină, Facultatea de mecanică, la disciplinele Optică tehnică şi Optică tehnică şi aparate optice, poziţia 38 din statul de funcţiuni. 16. Asistent la Catedra de maşini-unelte şi scule. Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Bazele aşchierii şi generării suprafeţelor şi Maşini pentru prelucrat prin deformare, poziţia 23 din statul de funcţiuni. 17. Asistent la Catedra de geometrie descriptivă şi desen I, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Geometrie descriptivă şi desen şi Desen tehnic, poziţia 17 din statul de funcţiuni. 18. Asistent la Catedra de geometrie descriptivă şi desen I, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplina Geometrie descriptivă şi desen, poziţiile 29 şi 46 din statul de funcţiuni. 19. Asistent la Catedra de tehnologia construcţiilor de maşini, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Maşini-unelte şi control dimensional. Toleranţe şi ajustaje. Proiectarea dispozitivelor şi Curs de perfecţionare a cadrelor didactice din învăţămîntul liceal, poziţia 39 din statul de funcţiuni. 20. Asistent la Catedra de tehnologia materialelor şi sudură, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Tehnologie, Mecanizarea şi automatizarea proceselor de sudare şi Controlul sudurilor şi construcţiilor sudate, poziţia 32 din statul de funcţiuni. 21. Asistent la Catedra de tehnologia materialelor şi sudură, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Tehnologia materialelor, Tehnologia construcţiilor sudate, Tehnologia sudării electrice, Metalurgia fizică şi structurală şi Tehnologia, poziţia 38 din statul de funcţiuni. 22. Asistent la Catedra de rezistenţa materialelor, Facultatea de tehnologia construcţiilor de maşini, la disciplinele Rezistenţa materialelor şi Vibraţii mecanice, poziţiile 36 şi 37 din statul de funcţiuni. 23. Asistent la Catedra de aeronave şi instalaţii de bord, Facultatea de aeronave, la disciplinele Aparate de bord şi sisteme de navigaţie. Electronică şi automatizări în aviaţie. Calculul şi construcţia aparatelor de bord, Acţionări şi instalaţii electrice de bord şi Tehnologie şi materiale speciale, aparatură de bord, poziţia 28 din statul de funcţiuni. 24. Asistent la Catedra de aeronave şi instalaţii de bord, Facultatea de aeronave, la disciplinele Teoria şi construcţia sistemelor de propulsie şi Procese caracteristice în motoare aeroreactoare, poziţia 29 din statul de funcţiuni.