Curierul de Iassi, august-noiembrie 1871 (Anul 4, Nr. 87-129)

1871-11-21 / nr. 128

CURIERUL DETALSI. ^ 0-5 Vineri, 26 Noemvrie. 1 Maria Zaconu, pentru furtu. 2 Moisi Frenchel pentru injuria lui Moise Suharovici. 3 Ernestlotzebue cu Elena Bașotă, pentru bani. 4 Cost. Panaitescu cu est. Atanasiu, pentru bani. 5 Statul cu Avram Iungu, pentru bani. Sâmbătă, 27 Noemvrie. 1 Costachi Arghiropo , pentru maltratare. 2 Iordachi sin Necuai Stegariu, pentru furt . 3 Elena Damilii cu Gh. Romilu, pentru bani. 4 Inculpatul Moise sin Iucu, pentru maltratare. 5 Cererea de revizuire făcută Elenei lășată la hotărirea Curții No. 257, in procesul cu Matilda Aslan. 4 Oposiția făcută de Elena Bașotă la urmărirea ce i se face de fătră Matilda Aslan. La Curtea de Apel, Secția II. Luni, 22 Noemvrie. 3 Ghiță Lupu, pentru că a contravenitu regulilor stabilite pentru inmormentări. 2 loan Issechion ,c , pentru furarea unor abale. 3 Toader Nichifor, pentru maltratarea lui N. Ciurdea. 4 N«milai l’ofsiciu ,și Iftimi Constantin, pentru maltratarea lui Ilie Chirichiu •5 1anaite l'apatule cu clironomii lui Avram Croitoriu, pentru bani. Ionică loan cu Fișei Cantar, pentru niște popușoiu. Gheorghi Apostol cu casa Harisan, pentru bani. Marți, 23 Noemvrie. 1 Gh. Buznea, pentru că a maltratatu pe primarul comunei Rusca, Dimitrie Calu. 2 Constantin Trofin, pentru că a maltratatu pe Vasile Ursachi. 3 Frații Gheorghie, Ilie, Anica și Maria Vasiliu cu Soltana Stefănescu, pentru desființarea unui testamentu 4 Vasile Mantă cu Theodor Ghiban, pentru bani. 5 Marghioala lui loan Bucatariu, pentru furtu. 6 Dimitrie Budișu, pentru furtu de boi. Mercuri, 24 Noemvrie. 1 Leibiș Rosman, pentru maltratarea lui Șloim Hefler. 2 Iordachi Cojimar, pentru falsificarea unui inscrisu. 3 Vasile loan Costea și alții, pentru furtu de vite. 4 L Litman Lazer cu H. Clingher, pentru falimentu. 5 Vasile a Floarei și Neculai a Floarei cu C. Gheorghiu și Șulum Abel, pentru bani. fi Savastița Istrati cu consiliul de familie a casei N. Istrati, pentru fiece bonuri rurale. Joi, 25 Noemvrie. 1 Gheorghi Codreanu cu ai lui, pentru impuscarea a patru masculi. 2 Neculai Gheorghiu, pentru maltratarea Catincăi Voicu. 3 Tatiana Stefanovu, pentru ultragiate. 4 Neculai Iloldan cu loan Radu, pentru niște pădure. 5 Statul cu Ranaite Văleanu, p. căștiurile moșiei Șapteoameni. si Maiorii Tortulacu si Teodoru eu loan Niculescu, pentru o casă. 7 Costachi Popovici amorțitu, pentru înșelăciune. Vineri, 26 Noemvrie. 1 Neculai Dim. Cărbune, pentru maltratarea lui ilie Gărbulețu, o posipîune. 2 Gheorghi Vintilă și alții, pentru furtu. 3 Moise sin Hascal, pentru falsificare de acte private, oposițiune. 4 Ileascu Leibu și Neculai Proca, pentru furtu. 5 Statul cu Parohul V. Damian, pentru unu locn a episcopiei Roman. și Eleonora Costandachi cu Anton Gheorghiade, p. bani. Sâmbătă 27 Noemvrie. 1 Vasile Felet, pentru sustragerea unui bouu ruralu in calitate de jude de pace. 2 Enuța soția def. Vasile Balmușu, pentru maltratare,— oposiție. 3 Costachi Moare, pentru maltratare. 4 David Zaharia cu Costantin Tiron și Vasile Ștefan, pentru bani. 5 Alexandru și Ecaterina Dubof cu Leonica Correy, pentru bani. La Tribunalu Secția I. 7,ani, 22 Noemvrie. 1 Dulhov Alexandru și Kim Caner și Ana Asachi, p. bani. 2 Drăghici loan cu esecutorii testamentului def. Anast. Bașotă și Elena Bașotă, pentru unii legatu. 3 Iosef Baraș cu Iacob Frim, pentru bani. 4 loan Abram cu Manole Popovici, pentru bani. 5 Maria Șlaideru cu Eleonora Bojinsca, p. o farmacie. 6 Bereu Zingber cu Leib Schilberg, pentru bani. Marți, 23 Noemvrie. 1 Teodoru Zamfira născ. Negruzz cu V. Popescu, p. bani. 2 loan Drăghici contra esecutorilor testamentari a def. Anastasie Bașotă, pentru unu legatu. 3 Michel Cutin cu Alecu Mavrocordatu, pentru bani. 4 C. I. Barotz cu soția sa Lucia, pentru divors. Joi, 25 Noemvrie. Iliana Iliuda cu lipsa Chitii, pentru bani. 2 Dimitrie Codreanu cu soția sa Elisabeta Petcovici, divorsu. 3 Hilair Agnes cu N. Roseti Bălănescu, pentru bani. 4 Aron Leibovici cu Iancu Selingher, p. o poartă și zaplazu. 5 Moisi Leiba Leideshandler cu Hertel Fainbach, pentru popușoiu. — comercialu . Vineri, 26 Noemvrie. 1 Catinca Paladi cu soțul seu loau, pentru divorsu. 2 Alecu și Elena Smolitu cu fratale lor loau, pentru succesiunea averei def. Vasile Smolitu. 3 Savin Vasile cu Statul, pentru bani. 4 S. R. (.herman cu Monast. Neamțu, pentru bani. 5 Haia Sura Finchelștain cu soțul seu, pentru alimente. La Tribunalu Secția II. Luni, 22 Noemvrie. 1 AS Mavrocordatu cu Mahle Botez, pentru bani, (apelu). 2 1. sin Toader Zaharia și alții cu I. Darie. 3 D. Horenștaiu cu U. Samoil și Goldimberg, (comercialu). Marți, 23 Noemvrie 1 Haia Maiia cu Cari Bușat, pentru bani. 2 Oposiția lui Bereu Esrig in procesul cu Ițcu Moscovici pentru bani. 3 Oposiția lui Dim. Vicol in procesul cu Leopold Act, pentru bani, (apelu). Mercuri, 24 Noemvrie. 1 Em. Diuatu cu Anghel Emanoil. 2 V. Popovici cu S. Strat și alții, pentru băni. 3 N. Mihailescu cu soția sa Maria (divorsu). 4 Simon Șiraga cu compania căilor ferate Ofenbeim și I. Voinescu. Joi, 25 Noemvrie. 1 Mantii H. Daraban cu Iblist. .Mantu, pentru bani 2 Oposiția lui Pripa in procesul cu Gh. Alărzescu, pentru bani. 3 Burări sin Rivin cu preotul Al Lohan, pentru bani. 4 Simon sin Nută cu llaretina Fotino, p. bani,apelul Vineri, 26 Noemvrie. 1 Elena Balomir cu Zota și Dim. Teodoru, pentru bani. 2 Stavri Gâzi cu Lib. Zaharia et comp. 3 Dim. Anghel cu Statul, pentru lani. 4 St. Ivanovici cu lanacachi lanoș, pentru bani. Sâmbătă, 27 Noemvrie. 1 Chirica Gheorghiu cu Statul. 2 Strul Ilaimovici cu Moise Davidovici și alții. (confere.) 3 N. Geană cu soția sa Maria (divorsu). La Tribunal și Secția III. Luni, 22 Noemvrie. 1 Elena Roșie și Mateiu Călimănescu și Th. Bonciu, pentru unn locu. 2 Oposiția lui Gheorghiu și Ioana Sigmon, contra lui Leon Căltinescu, pentru bani. Mercuri, 24 Noemvrie. 1 Contestația lui David Ghențel, la hotarnrea unui locu a lui Pavăl Colciag și soția sa Safta. 2 Oposiția lui Alexandru Dubov, contra unei sentinți la tabloul creditorilor lui Șaia Marcovici. 3 Contestația lui Cost. Bădărău la tabloul ordinei creditorilor lui Mihalachi Bădărău. 4 Supralicitare la vendarea caselor def. Cost. lovu. Sâmbătă 26 Noemvrie. 1 Cost. Cimbală cu Profira Verejinschi, pentru secvestru pe pensiune. 2 Supralicitare la vendarea locului sterpu cu pivniță și done căsuțe a d-nei 0. Tonne. La Tribiunalu Secția IV. Luni, 22 Noemvrie. 1 Dimtrie Popescu, arestatu pentru furtu. 2 Grigorie Avram, arestatu pentru furtu. 3 Vasile Ivanovici, pentru maltratare. 4 Grigorie Botez, pentru maltratare. 5 Moise Goldembergu, pentru maltratare. 6 Anica Monastireanca, arestată pentru furtu. Subsemnatul proprietarul moșiei SIMONESTI și posesorul moșiei PILDEȘTI, din disstrictul Roman, aduce la cunostința piblică, că MORILE situate pe apa Moldovei de pe sus numitele moșii, cuprinzănd unu numeru de 20 perechi, petri, care de cat-va timpu stau in nelucrare, din causa inundațiunei apelor din anul curentu, s’au reparatu din nou, și s’au pusu in lucrare chiar deastăzi. (765—5) Donig Simonovici. CORPUL PORT. CURTEI de APEL DIN JASSI. Conform regularei făcută de Trib. Jud. Jassi secț. 111 prin jurnalul No. 16 a. c. urmând a se vinde licitația averea mobilă sechestrată de la 11. Alecu Ventura pentru îndestularea D-lui Costachi Lagisian cu o sumă de bani, care se compune din grău, făină și oi. Subsemnatul publică că această ventjare se va efectua de sub-scrisul la 8 a viitoarei luni Decemvoarele 10 de dimineață la moșiea Mitocul Jud. Dorohoiu, proprietatea debitorului, și Concurenții ce vor fi de a cumpăra aseminea producte se se presinte la arătatal fi, ora și locul cănd avea să face adjudecațiunea asupra persoanelor ce vor oferi prețurile cele mai avantajoase. Port. Curței, M. Cristienescu. g Nt. 3 g < ’-1 »—1a A SOSITE ACUMA 1—455 FRAȚILOR iby. Unu transporta mare de veritabilul Bum, care s’a analisatu dhemicesce de cătră autoritățile respective, pe lăngă acesta a sosiții și, precunoscutul și plăcutul Ceai a compagniei coloniale cu toate sortimetele de Buscuits francesu și anglesu. (684 — 3) Se vinde de veci Buznea a defunctului N. Maurocordat, din Districtul Jassi, alăture cu Tergul-Frumos; doritorii de a o cumpăra se vor adresa in lassi, la D. Paul Hudik, visavi de Sf. Sava, in stradă Vechie, care e in puternici tu cut'procură. ' 1771—13) Marții 23 Noemvrie. 1 Toma l’alade, arestații pentru furtu. 2 loan Varlam, pentru maltratare. 3 Iosef Armatei, pentru maltratare. 4 Neculai Cercelu, pentru injurie si maltratare. 5 Tipa Solomon si soția sa Ilaca, pentru maltratara. Mercuri, 24 Noemvrie. 1 Gheorghi Gafencu, pentru maltratare. 1 * 2 loan Dimitriu, pentru furtu. 3 Vasile Lărgeanu si Dimitrie Varlam, pentru maltratare reciprocă. 4 Iancu sin Iucu si soția sa Sima, pentru maltratare. 5.Ioan Dimitriu, pentru rănire. .Țoi, 25 Noemvrie. 1 Anda Martin, Catinca Romano si altele, pentru maltratare și insultă. 2 Dimitrie Poslusnicu, pentru maltratare. Vineri, 26 Noemvrie. 1 David sin Moise, pentru maltratare. 2 Isei sin Altăr. Țirla Edelstain si Iosef sin Avram, pentru maltratare. 3 Mendel Stocher, pentru maltratare. 4 Haim Pascal, pentru calomnie. 5 Iordachi Doroftea, pentru insultă și maltratare. Sâmbătă,27 Noemvrie. 1 loan Foca, arestatu pentru amenințare, 2 Zisu Felii, pentru maltatare 3 Neculai Zamfirescu si alții, pentru maltratare. 4 Gherghi Pavli, pentru ultragiu., ICRE MOI au sosita la MAGAZIA VASILIE IOANU, pronumită Stanciu, str. mare, Trei lerarci. _______________________________________________(788—3) DE VENDARE O CUPE purtată. A se adresa la D. Petrachi Manu, la Via Copou.____ __________________(736—15) De închiriat ELS’eL I se adresa la Proprietarul, vis-a-vis, de casa fostului Institut Santa Maria, str. Satlescu. (778—2) /"NAO Tăi V 'gTJ D-lui Vasile Alexsandresi LJ i J J—J Cu Urechiă, strada Codrescu, sunt de data cu chirie, doritorii a se adresa la sub scrisa, strada 40 de sfinți. Ef rostira Al. Urechiă. MAISOANE PELERINE Mantele ASTRDA HAN pentru DAME acum venite din Străinătate Manuși Grace. MANUȘI CASTOR W. Mandelbaum și I. Mittler. Iassi, vis-a-vis de Hotel Viena. Subsemnatul dispuind de timpu suficienta, declară cunostinței publice că este dispus a primmi lecțiuni private, primare sau secondare. Ca student in dreptu, preferă mai bine a întreține lucrările unui biurou de advocătură. Doritorii sunt rugați a se adressa la sub-semnatul str. Buna-Vestire, No. 329, casele Climent Haritonescu. Gh. Sofia._____________(772—2) Consiliul de administrație al școalei militare, urmăndu a se vinde prin licitație un numeru de 45 perechi cisme nouă, publică spre cunoscința doritorilor ce ar voi se cumpere niște aseminea cisme a se presenta in pretoriul cancelariei scoalei. Luni in 24 Noemv. ora 9 de dim.775—31 ea qualitate tr tr1 Q H > <3 NHH i?3 ANUNCIURI. Farmacia „S T E FAN CEL MAR E“ vis-a-vis St. Nicolai COLȚUL STRADEI PECURARI-COPOU. Anonsedu onor. Publicu și naltei noblețe că farmacia sus-numită să află de mai multe luni in posesiunea sub-semnatului, in care timpu 11’am cruțatu nimicu pentru aprovisionarea ei, cu totu felul de medicamente franceze, angrese germane etc. precum: totu felul de Pestille și Siropuri Pectorale, diverse vinuri de quinquina, adeveratele Alifii și Hapuri a lui Hollowai, untul de’’pește a lui Hogg și Mayer, in fine toate medicamentele din stăinătate, usate aice. Toate medicamentele compuse după ordonanța D-lor Medici vor fi preparate din tot ce este mai proaspeta, in că tu sub-semnatul garantează pentru puritatea și esactitatea loru. Pentru a putea inlesni espediția nocturnă (a la minute) Farmacia va fi deschisă și iluminată toată noaptea in cat la coșuri grave ecspediția nu va avea nici cea mai mică infărdiere. Pe baza acestor relatate, spereim că onor. Publicu și inalta nobleță nu va intarsia a incuraja stabilimentul meu cu numeroasele d-lor-sale comande. OTTO SELTEN, Pharmacist la „Stefan cel Mare.“