Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1874 (Anul 7, Nr. 72-141)

1874-10-25 / nr. 116

FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. PREȚUL ABONAMENTULUI: ...p . apare de trei ori pe săptămână 1 MUNCIURI. Rândul sau locul seu 15 bani, ași și districte: Pe un an 12 lei noi;—Pe șase luni 6 lei noi;—Pe trei luni . o . j . i DUMINICA MNFPCURI diwPDT inserțiuni și reclame. Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se pun 0 11 noiuumviuri.jAj mvirii xVILJRI SI VINE.RI mese.— Manuscriptele nepublicate se vor arde. Austria; Pe 6 luni 14 franci.— Germania: Pe 6 luni 18 franci' Italia ~—Franci».— Pe șase luni 23 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Cariera ________________Belgia, ElvețiaPe șase luni 22 franci. ’ ’ RedactîtfI Sa SS Adf Slîll IstratîlJ Stea ÍH LOCalu! TIPOGRAFIEI NATIONALE. «elași* foaeupfl<^lăse^ta BugeTe^On^^a Paris9 rne Dronot, 9. — --------------------------------------------------------------------------------SL ALENOARUL7 SEPTAMANET ^ —== ^ SW- -______°— JL............ PATR0.P1 D ^ E I Rea S<^ Ap. Soar. ~Zu vechlu. 77777771 PATRONUL D IL El Ap. Soar.'l Octomv. Noemv. I ’ ~ |/„n TM n*. k-------=~—=r". ■ [UNK] —-------------------"■ [UNK]=■— ■ [UNK] 1 ■—■ ■ [UNK] [UNK]" ■ [UNK] [UNK] [UNK] 11 '==== 20 1 Duminică. Marele Martir Artemio ^ 1 7 9' 1 0cto.mv* Noetmv- T . Ore. m. Ore. m. ?! 2 Luni. I chinosul tu 1 7 Cl î 478 24 5 Joi Martirul Areta. 6 8 4 52 22 3 Marti. j pL Averechro o C ° [UNK] Z ? 4 57 25 6 Vineri Martirul Marchian și Martine. 7 9 4 51 23 4 Mercuri Anosti.rm- 1 7 a tmei.1. 17 ^ 4 55 s 26 7 Sâmbătă. (1) Sf. Martir Dimitrie. 7 11 4 49 -------ft--------------J--------—___S____Apost. Iacov fratele Domnului. ft 7 7 4 53 1 27 8 Duminică, Mart. Nistor. (Dimitrie Basarab). 7 12 4 48 Din caza serii di orei de Sâmbătă. No. viitor al Ionei, va apăre Mercuri. Revista Internă. Jurnalul Oficial publică un lung raport al-lui George Lahovari, directorele poștelor și telegrafelor, in care se relatează despre lucrările congresului postal internațional din Berna, la care a luat parte ca representant a României. In acest raport se arată tot mersul și resultatul lucrărilor acelui congres, partea ce a luat delegatul Roman la acel congres. Asemenea s’a dat publicităței prin foaia oficială și raportul D-lui A. Pencovici, delegatul României in comisiunea permanentă din Stokholm a congresului internațional de Statistică. O telegramă din Constantinopole, in 25 Octomvrie, publicată în Independența belgică, afirmă că Austria ar fi notificat Porții „că nu ’și propunea indirea cu Principatele unite tratate propriu zise, ci numai convențiuni, ca convențiunea poștală“. Ziarul le Danube anunde că mai multe din marele puteri europene pregătesc o intervenție colectivă, având de scop revesuirea tratatului din Paris. Același ziar comunică, după niște inforațiuni din Turcia, că d. Vogué, ambasadorele Franciei la Constantinopole, va fi inlocuit. NUMIRI. D. Teodor Nica, doctor in drept și in științele de stat de la universitatea din Viena, este numit in postul de director al ministeriului instrucțiunei publice și al cultelor. Sunt confirmați in posturile la care au fost chemați cu titlu provisoriu: D. Nicolai Mihăescu, arhivar in direcțiunea vămilor și contribuțiunilor indirecte din administrațiunea centrală a finanțelor; D. Fotea Dimitriu, revisor la biuroul vamal Ismail; d. loan Tăut, șef al biuroului vamal Mamornița; dl. Fotea Dimitriu, revisorul biuroului vamal Ismail, prețuitor la același biurou; loan Iavorschi, revisor la biuroul vamal Ismail; dl. M. Gheorghescu, agent vamal la stașia calei ferate din portul Brăila; dl. N. Sion sub-revisor la biuroul vamal Brăila; dl. Vasile Theodor Ștefănescu, șef al biuroului vamal Prisacani; dl. Procopiu Dimitrescu, actualul procuror la tribunalul Ismail, judecător de instrucțiune la tribunalul Ialomița, in locul d-lui Mihăescu; dl. G. Garpuz, vecinin substitut la tribunalul Ismail, procurore la același tribunal, in locul d-lui Dimitrescu, inaintat; dl. Cranăleanu, licențiat in drept de la facultatea din București, fost jude de instrucțiune, jude de instrucțiune la tribunalul din Tecuciu; dl. V. C. Dan, licențiat in drept de la facultatea din Iași, actualul suplinire la tribunalul Dorohoi, procurore la tribunalul Botoșani; dl. Mihail Vidrașcu, doctor in drept de la facultatea din Bruxelles, suplininte la tribunalul Dorohoiu; dl. Dim. C. Dimitriu, fost jude de pace, substitut la tribunalul Ismail; dl. Victor Kerembach, actual adjutare al judelui de la ocolul al II, din orașul Botoșani, in care post funcționează de la 1868 April, judecător la ocolul I, din ac. 1 oraș; dl. Ales. Leondari, actual registrator la tribunalul Iași, adjutore de grefă la acelaș tribunal; dl. G. Liciu, licențiat in drept de la facultatea din Paris, actual membru la curtea de apel din Focșani, procurore general la aceiași curte; dl. Dim. Hănțescu, licențiat in drept de la facultatea din Paris, actual membru la curtea de apel din Iași, prim-președinte la curtea de apel din Focșani; dl. loan Antoniu, actual procurore generale la curtea de Apel din Iași, membru la aceeași curte; dl. Gr. M. Buiucliu, actual procurore de secție la curtea de Apel din Iași, procurore generale la aceeași curte, in locul d-lui I. Antoniu; dl. Constantin Zisu, doctor in drept, actual membru la curtea de apel din Iași, procurore de secție la aceeași curte; dl. G. Dimarie, actual prim-președinte la tribunalul Iași, suplininte la curtea de apel din Iași; dl. V. Tasu, licențiat in drept de la facultatea din Iași, actual președinte de secție la tribunalul Iași, președinte la același tribunal; dl. AL Teodoreanu," licențiat in drept, actual președinte al secțiunei II a tribunalului Iași, se permută in aceeași qualitate la secțiunea III a aceluiași tribunal; dl. Emanoil Hristodulo, doctor in drept de la facultatea din Bruxelles, actual președinte la tribunalul Botoșani, se permută in aceeași qualitate la tribunalul Iași, secțiea IV; dl. I. C. Balaiș, licențiat in drept de la facultatea din Paris, actual membru la tribunalul Iași, președinte la tribunalul Botoșani ; dl. Emil Sturza, fost procurore și jude instructore, membru la tribunalul Iași, dl. D. Neagu, doctor in drept, fost judecător de Terit^ru, curtea de apel din Focșani; dle N. Sachelariu, actual procurore pe lânga tribunalul Iași, suplininte la acel ș tribunal; dl. Dumitru Talianu, actual membru la tribunalul Bacău, s’a permutat in aceași dualitate la tribunalul Vasluiu; dl. G. Stantz Genoiu, doctor in drept de la facultatea din Pisa, fost procurore și actual supleant la tribunalul Covurlui, s’a numit membru la tribunalul Bacău; dl. G. Macri, licențiat in drept de la facultatea din Paris, se numește supleant la trib. Covurlui ; dl. G. Al. Cotescu, primul președinte al curții de apel din Focșani, in interesul serviciului s’a pus in disponibilitate; dl. Cesar Simonis, jude instructore la tribunalul Tecuciu, s’a permutat in aceiași qualitate la tribunalul Vasluiu. Revista Externă. FRANȚA. In ședința comisiei de permanență din 29 octomv. d. d’Aboville interpelând pe guvern asupra conferenței din Bruxela, a zis că proedrfi.era de a impedica resistența in țerile năvălite și de a codifica procedările urmate de Germania in resbelul din 1870. El a cerut comunicarea acestor documente. In absența ministrului de externe, d. Tailhand a declarat că nu poate respunde, dar a adăugit că protocoalele conferenței vor fi nimu^pw^caus a plănsi de asprimele întrebuințate in contra presei republicane, și a cerut presentarea unei legi asupra presei. D. Tailhand a anunțat că un asemine proect va fi depus pe biuroul Adunărei. O depeșă din Nizza, 29 octom. relatează pe larg manifestarea organizată in onoarea d-lui Thiers de locuitorii acestui oraș. Toate vasele din port erau împodobite in lanterne venețiene. La 7 oare tunul vuește și 24 de barce luminate, se opresc dinaintea „otelului ” Mediteranei” unde, la ănteiul rănd, se afla J d. Thiers. Chiar otelul s’a împodobit pentru această serbare lungi ghirlande de foc se întind căt țne fațada lui, și stele luminoase scănteează deasupra celor trei grile inchise. Imensa orchestră e așezată in curte, ocupănd tot spațiul gol până la peron. Din toate părțile focuri bengalice se aprind proectănd in depărtare asupra valurilor icoana multicoloră a flăcărilor. O mulțime deasă, mai mult de 10 mii de persoane, se grămădește dinaintea otelului. D. Thiers se arată in curând in balcon și salută mulțimea. O deputăție compusă din 14 notari din Nizza se suie la dănsul și-i adresează o mică alocuție la care ex-președintele respunde in termini călduroși. In sfârșit după ce a primit două mărețe buchete den partea damelor din Nizza, d. Thiers se scobori in curte, spre a mulțumi organizatorilor acestei sărbări strălucite și a strânge măna capului orchestrei. GERMANIA, împăratul deschizând in 29, sesiunea parlamentului imperial, a pronunțat un discurs, in care a afirmat din nou hotărirea nestrămutată a Germaniei de a menținea pacea. In ceea ce privește cestiunele din lăuntru, imparatul a anunțat prezentarea a deosebite proecte de legi, dintre care cele mai principale se rapoartă la căsătoria civilă și la reorganizarea militară. Procesul lui Kullmann, care a cercat să ucidă pe d. de Bismark la Kissingen, s-a început in 29, la Würzburg in Bavaria. După ascultarea martorilor, și după ce doctorii au declarat pe vinovat deplin sănătos, dar nu nebun, după cum sprijinea avocatul său, juriul l-a recunoscut culpabil de incercare de omor și procurorul regelui a conchis, cerând pentru Kulmann 15 ani de munci silnice, maximul pedepsei și 10 ani de privighiere. Jurnalul englez „Daily News” publică corespondența schimbată intre secretarul de stat a trebilor streine, d. de Bülow și contele d’Arnim. Această corespondență a fost urmată de arestarea ex-ambasadorului, și de instrucția criminală deschisă in contra lui. Ea se compune din mai multe scrisori, din care cea ăntăi, adresată de d. de Bülow, d-lui d’Arnim, este din 6 iulie trecut. Secretarul previne pe d. d’Arnim că lista făcută de sucesorul său la Paris după cartea arătătoare a ambasadei constată lipsa unui mare număr de hărții oficiale de care e respunzător capul ambasadei, și-l invită a se explica asupra dispariției lor. Prin respunsul său din 21 iulie, d. d’Arnim se leapădă de orice respundere asupra faptului imputat. El observă că nemaifiind funcționara statului, nu are să priimească ordine de la departamentul de esterne, dar că e pus la disposiția împăratului. FU adaogă că verificarea arrhivelor de la Paris s’a făcut două luni după plecarea sa, și că nu poate da samă de ceea ce s’a făcut in acest interval. Unele din hârtiile ce i se reclamă, zice că nici nu le cunoaște, dar pe unele le a luat, ca fiind proprietatea sa. In 5 August, d. de Bülow refuză argumentele d-lui d’Arnim, și in 11 d. de Arnim respunde cu multă vivacitate. In urmarea acestei scrisori, cestiunea a fost dată tribunalelor. SPANIA. Generalul Laserna s’a dus la Madrid, după ce a avut o conferență cu generalul Morrones. Se consideră ca probabilă demisia generalului Laserna, pentru că ministerul a întârziat trimiterea fondurilor și a trupelor ce el ceruse. Generalul carlist Rio adună trupe numeroase pe drumul de la Pampeluna, amenințând astfel Aragonul de sus. Capul carlist Lozano, care a făptuit mai multe cruzimi, dar a fost in urmă prins, a fost trimis înaintea unui consiliu de resbel. In apararea sa el a aruncat toată respunderea actelor sale asupra lui don Alfons, declarând că prințul i-a ordonat de a sfarma trenurile și a impusca pe amploații drumului de fer. PARTEA OFICIALĂ. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. IND. 6299. Pe tpiMÂorul comunei Guruieim plasa Târgului s’a pripășit o capă la părsură, coama și coada idem, 2 pișcături la urechea stăngă, pete albe pe spinare și pe coasta dreaptă, după cum d. sub-prefect acelei plăși prin raportul No. 2152 incredințată. In urmare publică terminul de 6 luni conform legei poliției rurale spre ivirea păgubașului, care cu dovezi in regulă să se presinte la Primăria comunei respective pentru a-și priimi capa. Prefectura Districtului Iași. No. 10339. In ziua de 6 a viitoarei luni Noemvrie vara 12 din zi urmând a se ține licitațiune in camera Comitetului Permanent pentru aprovisionarea prin antreprisă a medicamentelor necesarie spițeriilor ambulante ale medicilor de arondisment din acest județ pe timp de la confirmarea licitațiunei și până la finele anului viitor 1875. Se publică acest termin spre cunoștința concurenților pentru ca vi ziua aratată să se presinte insoțiți și de garanțiile cuvenite spre a fi admiși la concurență, fară condițiile din foaea de licitație se pot vide de cei interesați la cancelaria comitetului in toate zilele pană la adjudecare. Primarul Municipiului Iași. Ne presentănduse concurenți in ziua de 20 ale curentei pentru a se angaja cu reparațiunea podului Bularga și acel de pe apa Bahluiului numit Arapu sau Trancu se publică ultima licitațiune pe ziua de 8 ale viitoarei luni Noemvrie oarele 11 dimineața pe cănd se invită pe oricine ar fi amatori de a lua antrepriza reparărei podurilor menționate, să se presinte in camera Primăriei cu garanția cerută de condițiunele relative, ce se pot vedea in candlana Primăriei biuroul I, in toate zilele de la orele 12 pănă la 3 p. m. Primar, N. Gane. Secretar, D. Antonescu. Biuroul I. Șef, Florescu. No. 9374, 1874 Octomr. 23. Primăria comunei Curteștii. No. 695. Pentru darea in antrepriză a taxelor comunae, de la băuturi spirtoase, rachiu, vin și berg pe timp de la 1 Ianuarie anul 1875, pani la aseminea lună și zi anul 1876, după comîțiunele anului trecut, care se pot videa la Primărie in ori ce zi. Se publică spre cunoștința in genere un termen de 20 zile, socotite de la data Ioaei, iar d-nii amatori in cea de pe urmă zi, să se presinte in acest oficiu, cu garanțiile cerute de condițiuni, spre a se ținea mezatul, cu respectul zile a 8-a de supralicitare la Primărie. Primăria comunei Huși. No. 3643. La oborul acestei Primării s’au adun o vacă stearpă in păr plavae cu coarnele țapoșe și o vuică in păr plavae cu coarnele nici, și fiindcă in lăuntru terminului de 3 sile publicat in comună nu s’au presentat nicine ale reclama, pe o parte s’au declarat de pripas, iar pe alta se publică terminul de 6 luni conform legei poliției rurale pentru deșteptarea păgubașului. No 3636. La 7 cu supralicitație la 15 Noem vie Viitor oarele 12 din zi urmând a sa da in antrepriză stringerea taxelor de la articolele de bacan in cursul anilor 1875, 1876 și 1877 precum urmează: 5 bani de la oca oloiu de tot felul, 10 bani de la oca undelemn, 5 bani de la oca zahar, 10 bani de la oca cafea, 20 bani de la oca sardele pește și orice fel de conservare aduse in cutii de teniche, 50 bani de la oca icre negre, 25 bani de la oca icre știucă, 10 bani de la oca crocinală, 2 lei de la oca bomboane, 50 bani de la oca ceaiu, 5 bani de fundul lumânări stearică, 80 bani de la oca lumânări de ceară albă, 50 bani de la oca lumânări de ceară galbenă, 50 bani de la ceară galbenă adusă in butoae saci și bucăți. Se publică spre sciința d-lor concurenți cari sunt invitați a se presenta la Primărie însoțiți de garanțiile cuvenite. Primăria comunei Pașcani. No. 2429. La 28, 29 și 30 ale curentei luni Octomvrie se dă un antreprisă prin licitație publică la această Primărie pregătirea lemnăriilor trebuitoare pentru construcțiunea unei case de Primărie in târgul Pașcanii. Drept aceea se anunse spre generala cunoștință, că doritorii ce vor vor a lua parte la concurață, vor depune mai intăiu o cauțiune de 300 lei noi, in numerari sau bonuri de thesaur, condițiunile și caetul de insercinări se poate vnde la Primărie in toate zilele in oarele de cancelarie. Comisia dispărurei I. No. 4342. La 4 Noemvrie viitor anul curent, regulănduse terminul pentru vânzarea obiectelor sechestrate dela d-na Dvoria Landan in pretenția d-lui Michel Cantar pentru bani, se publică spre cunoștința generală. PUBLIGAȚII JUDECATORESUL Curtea de Apel din Iași. No. 425. Inculpatul Niță Cojocariu cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din p. p. și 75 p. c., e citat in persoană înaintea secțiunei I a Curței de Apel la 4 Noemvrie a. c oarele 11 din zi, cănd are a se judeca apelul ce a făcut contra sentinței Trib. jud. Neamț No. 190 din 1872 prin care la condamnat la iechisoare pentru evadare din arest, aducând atuncea și probile ce va fi posedând, la ne urmare causa se va căuta in lipsă. No. 436. Inculpatul Gheorghi Alexandrescu cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din p. p. e citat in persoană înaintea secțiunei I a Curței de Apel la 9 Noemvrie a. c. oarele 11 din zi când are a se judeca apelul ce a făcut contra sentinței Trib. Suceava No. 407 din 1873 prin care o condamnă pentru maltratare, aducând atuncea și probiie ce va fi posedând, la ce urmare causa se va căuta in lipsă. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 799. Prin deriziunea Curței cu Jurați No. 8 din 8 Iunie 1874 numitul Polibrom Tefas in etate de 27 ani născut la Galamas locuit in Atena din Grecia cu profesie de tutungiu găsit culpabil pentru crima de Tâlhărie, s’a condamnat la reclusiune pe timp de 3 ani art. 310 al. 2, 3 și 4 codul p. vechi, osinda închisorii se începe de la 24 Septemvrie ziua respingerei recursului și se termină la 24 Septemvrie 1877, cănd se va libera dacă nu va fi reținut pentru altă cauză. Secția III-a, No. 652. D-l Ioan Alexandrescu de profesiune liberă domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 451 au somape d-l Petrachi Cvidin de profesiune liber domiciliat in Iași disp. I ca un termin de 30 zile se respundă suma de 19 galb. și a lor procent de la 11 April a. c. până la numerătoare plus 30 lei noi cheltueli ds judecată ce se reclamă in virtutea titlului esecutoriu No. 104, fiindcă d-l debitare in aretatul termen ce au espirat, n’au plătit bani, iar d l loan Alexandrescu prin petițiunea inregistrată la No. 7945 cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului debitorului care este un loc sterp situat in Iași disp.e strada Arcului sau Muntenimea de sus înscris la No. 900 megieșit cu casele d-nei Catinca Terinte cu locul d-lui Conțescu Gheorghi și cu locul fost a d-lui Frăsinescu. Pe acest temeiu și ia baza art. 503 din p. o. Trib. publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a 3-a cu garanția cerută de lege la 27 a lunci ianuar ziua Luni 1875 oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din pr. civ. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vie un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, bipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Trib, spre a-și arăta pretențiunile lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 666. Iconomul Gh. Alexandrescu domiciliat in Iași disp. 1 prin comandamentul înregistrat la No. 468 au somat pe d-na Profira Grigoriu născută Mihailescu și pe soțul ei Anton Grigoriu domiciliați in Iași disp. 1ea in termin de 30 zile se respundă suma de 350 galb. și a lor procent de 1 ț/1% pe lună pănă la numerătoare ce se reclamă in virtutea obligațiunei hipotecară înscrisă de Trib. Iași s. a 3-a la No. 306 din 5 Noemvrie 1870 cesionată d-sale de d-l V. Savin cu cesiunea legansată tot de acel Trib. sub No. 8375, fiindcă d-nii debitori in aretatul termen ce au espirat, n’au plătit banii iar d l Icoconom Gh. Alexandrescu prin petițiunea înregistrată la No. 6646 cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului hipotecar care este o casă in 2 etaje compusă etajul de sus din 2 odăi o sală și o bucătărie și etajul de jos din o dugheană la uliță cu o odae in dos și o bucătărie, sub ele o pivniță de piatră, in dos ogradă in care se află 2 șuri de lemn, și in fundul ogrăzei o odae cu bucătăriea sub ea in pământ ruinate, situate in Iași disp. 3-a strada Târgului da Sus înscrise la No. 1275. Pe acest temeiu și ia baza art. 503 p. civ. Trib. publică vănzarea conform art. 510 din acea procedură, ea concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale să se presenteze in camera acestei secțiuni a 3-a cu garanția menită de 1«. di „ art HHQ_.Han • — • --n-- . t -■ 561, 564 șT5(& CpVeo?^iellu.n?^ art. 559) mează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, bipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunea să se arăte la Trib, spre a’și arata pretențiunile lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția IV-a: No. 2871. Conform art. 75 al 6 p. civ. inculpatul Moișă Glicman cu domiciliul necunoscut, este citat să se presinte in camera acestui Trib, la 8 Noemvrie a. c. oara 10 a. m. spre a se judeca procesul intentat contra sa și altuia pentru furt, cunoscând că la ne urmare se va judeca in absență. No. 2865. Aseminea Maria Gheorghiu la 8 Noemvrie a. c. oara 11 a. m. pentru furi, cunoscând că la ne urmare se va judeca in absență. No. 2863. Aseminea Vasile Munteanu la 8 Noemvrie oara 11 a. m. spre a fi judecat pentru maltratarea ce i se inpută conform art. 75 al. 6 p. c., cunoscând că la ne urmare se va judeca in absență. No. 2862. Aseminea Dimitrie Ivanovici, la 6 Noemvrie a. c. spre a se judeca pentru faptul de destingere ce i se impută. No. 2827. Prin sentința din 20 Septemvrie a. e. s’a respins apelul lui Leizer Bercovici ca nesusținut, conformănduse in totul cartea de judecată No. 31 din 13 April a judelui ocol al 4-ln, și fiindcă domiciliul e necunoscut, se publică conform art. 75 al. 6 p. civ. spre deșteptarea lui, că in contra menționatei sentințe are dreptul de opoziție și de recurs in casațiune conform art. 183 și 174 p. p. No. 2819. Prin sentința din 30 Septemvrie a. c. in baza art. 238 și 184 comb. cu 40 c. p. l’a condamnat in absență pe George Mihailescu la 2 ani închisoare corecțională pentru maltratare, și fiindcă domiciliul ei e necunoscut, se publică conform art. 75 al. 6 p. civ. spre deșteptarea numitului că in contra menționatei sentinți are dreptul de opoziție și de apel conform art. 183, 197 și 198. p. p. No. 2817. Prin sentința din 2 Octomvrie curent, l-a condamnat pe Burâk Nabht in absență, la 15 zile închisoare corecțională pentru maltratarea soției sale, fiindcă domiciliul i e necunoscut, se publică conform art. 75 al. 6 p. civ. cu deșteptare că inculpatul are drept de opoziție și apel conform art. 183, 197 și 198 p. p. No. 2866. Prin sentința din 7 Octomvrie a. e. in baza art. 238 e. p. s-au condamnat in absență pe Anton Ionescu și Dimitrie Iov la câte 15 zile închisoare corecțională pentru maltratare reciprocă, și fiind că domiciliurile le sunt necunoscute, sa publică conform art. 75 al. 6 p. civ. spre deșteptarea lor că în contra menționatei sentinți au dreptul de opoziție și apel conform art. 183, 197 și 198 p. p. No. 2821. Aseminea in baza art. 239 c. p. s’a condamnat in absență pe lancu Croitoriu în 3 luni închisoare corecțională și 100 lei noi amendă, cu restricțiunea art. 28 c.