Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1876 (Anul 9, Nr. 74-141)

1876-11-19 / nr. 126

PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 11475. Din Regimentul 7 de Dorobanți, compania a Il-a, au dezertat soldații : Cuzuc Costachi, 24 ani, talia 1 m. 600, blond, ochii albaștri, părul, sprincenele castanii; Petrea Vasile, 1 m. 720, blond, ochii albaștri, nasul, gura mare, barba ovală . Averea Lazei, fără semnalimente, fiind in absență din 1875, Iulie 14 și Acsinte Vasile, 1 m. 80, smad, care a luat cu sine o manta, o păreche ițari, o căciulă, o păreche opinci, o cravată, 4 mânere de răsucitoare și un capac de alamă. Se publică aflarea numiților. No. 11520. Conform adresei d-lor Administratori Domeniilor și Pădurelor Statului No. 30159, și a anunciului inserat in Monitorul oficiale No. 251, anul 1876, la 25 a curentei luni Noemvrie, oarele 2 p. m., urmând a se ține o din nou licitație atât la administrație, precum și in camera acestui oficiu, pentru arendarea pe periodul 1877—1887 a moșiilor Statului rămase, nelicitate, se publică aceasta spre cunoștința generală. Primariul Municipiului Iași. Consiliul Comunal prin deciziunea sa din ședința de la 6 ale curentei, a admis clasificarea stradelor pentru taxa metrică de pavaj in modul următor: Clasa I. A 2 lei pe metru liniar, stradele și porțiunile de strade canalizate care sunt in acelaș timp asfaltate sau pavate cu piatră cubică și trotuare de asfalt. Clasa II. A 1 lea 50 bani pe metru liniar, stradele asfaltate sau pavate cu piatră cubică și trotuare de asfalt, insă necanalizate, asemenea și acelea canalizate insă pavate cu bolovani și trotuare de asfalt. Clasa III. In trei categorii și anume: Categoria I: a 1 franc pe metru liniar, stradele pavate cu bolovani și trotuare de asfalt; Categoria II, a 50 bani pe metru stradele pavate cu bolovani și trotuare de piatră; Categoria III, a 25 bani de metru șoselele tărgușoarelor de peste barieră pănă la limita orașului și Clasa IV. A 10 bani pe metru toate stradele din interiorul orașului nepavate. Subsemnatul consecințe acestei deriziuni publică spre cunoștința generală asemene clasificări pentru a se evita pe viitor orice neînțelegere sau reclamațiune. Primar: Tufescu. Secretar: D. Antonescu. Biuroul V-le. No. 9232. Șef: Scănteianu. 1876 Noemvrie 16. Primăria comunei Botoșani. No. 4126. Având in vedere că la terminal de U a curentei fixat, pentru darea in antrepriză venitului comunal din taxa asupra oilor ce se tac in oraș pe timp de la data contractului pănă la 31 Decemvrie inclusiv, anul 1877, nu s’au ivit concurenți, se publică din nou termin pentru ziua de 23 a curentei, cu dreptul de supralicitare pentru a opta zi, și invită pe amatorii ce vor vroi a lua asupră de un asemene venit, că si predate in citata zi, carele 42 meridiane in camera acestei Primării însoțiți fiind de garanția cuvenită spre a lua parte la licitație, după condițiunele asistente in arhiva Primăriei. No. 4124. Având in vedere că la terminul de 14 a curentei, fixată pentru darea in antrepriză venitului comunal din taxa asupra peștelui proaspet și sarat, pe termin de la data contractului până la 31 Decemvrie inclusiv, anul 1877, nu s’au ivit concurenți. Se publică din nou termin pentru ziua de 23 a curemei, cu dreptul de supralicitare pentru a opta zi, și invită pe amatorii ce vor vroi a lua asupră de un asemenea venit, să se prezinte in citata zi, carele 42 meridiane in camera acestei primării, însoțiți fiind de garanția cuvenită spre a lua parte la licitație după condițiunele esistente in arhiva Primăriei. Primăria comunei Huși. No. 3363. In zilele de 25, 27 și 30 Noemvrie a. c., regulănduse termin de licitațiune pentru darea in antrepriză : 1) a perceperei taciilor de 50 bani de la oca parafină și 5 bani de la oca pescăriei sarate, afumate și in saramură ce se vor introduce in comună, in cursul anilor viitori 1877, 1878 și 1879; 2) asemenea ținerei in bună stare a apeducelor comunei in cursul anilor 1877, 1878 și 1879, se face cunoscut despre aceasta și se roagă pe concurenții ce vor vroi se ea asupră de aceste antrepriză, ca să se prezinte in menționatele zile, in camera acestei Primării, însoțiți de garanțiile cuvenite spre a concura la licitațiune, condițiunele de antrepriză se pot vedea de către cei interesați oricând la Primărie. Primăria comunei Miroslava. No. 2539. Picând de pripas in astă comună 1 cal, la păr murg închis, coama neagră, coada sură, ipată albă pe spinare, 2 pete alba pe pântece, puțin alb pe la bot și obraș, se publică aceasta spre deșteptarea păgubașului, conform art. 48 din legea poliției rurale. Primăria comunei Oșeștii. No. 51. In termenul prevăzut de art. 48 din legea poliției rurale, se publică vânzarea unei epe de pripas la cancelaria Primăriei, a căria semne sunt: la păr murgă, coama și coada negru, pată albă pe spinare și chioară de amăndoi ochii. Primăria comunei Vășcani, No. 913. Pe teritorul acestei comuni au picat de pripas o cupă, la păr murgă, coama și coada merge, cu furculiță la urechea dreaptă, făcută acum din nou cu trupul alb din cauza șelei, unul pe spinare și doue la coastele din stânga, cu pui albi la ambele picioare dinainte din romură de medică, se publică aceasta spre știința proprietarului ei, ca in termenul prevăzut de art 49 din legea poliției rurale, să se prezinte la acest oficiu cu dovezi legale spre a o priimi. ANUL IX. Iassi, Vineri 19]Noemvrie 1876. No. 126. PREȚUL ABONAMENTULUI, Iași: Pe an an 12 lei noi; —Pe șase luni 6 lei noi; —Pe trei luni 3 lei noi. In districte: se adaogă portal de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 Ioni 14 franci — Germania pe 6 Inni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase Inni 22 franci. ANUNCIURI. Răndul «an local sen 15 bani. wr AVIS *»* Se face cunoscut tuturor autorităților din Resortul Curței Apelative din Iași și in special Primăriilor a nu ne mai trimite costul publicațiunilor in timbre judeciare, fiindcă din aceasta Redacțiea sufere mari perderi, le rugăm dar ca pe viitor se ne trimată costul numai in bani. Redacțiunea. ANUNCIURILE PAGINEI I.A. NECULAI GANE fost procuror general și președinte de Curte, imbrățoșănd cariera de avocat, se însărcinează a pleda procese civile și penale pe la instanțele judecătorești. Domiciliul seu este in strada Butu. (289—10). EUGENIU PHILIPPESCU DUBAU fost procuror general și consilier pe lângă Curtea de Apel din Iași, imbrățoșind cariera de avocat, se însercinează a pleda orice procese pe la instanțele judecătorești și administrative din țară. Darele de consultațiune sunt de la 8—11 dimineața, și de la 6—8 sara la domicilul seu din strada Serărie, peste drum de pompieri. (302—10) TbGAR M. BUIUCLIU Licențiat in drept de la Facultatea Juridică din Iași. Stagiar la biuroul de Avocatură a fratelui seu D. Grigorie M. Buiucliu fost procuror general, primește insărcinarea de a pleda înaintea oricărei instanție judecătorești, și a face tot felul de acte de notariat. A se adresa in toate sărele de la 6—9, strada Podul Vechiu, casele Buiucliu No. 661, iar diminețele de la 9—14, casele Arhip, strada Păcurariu. ________________________(309—6) abscrisul Alexandru C. Mavrocordat fac cunoscut prin aceasta că d. Abgar M. Buiucliu avocat in Iași, este procuratorul meu. — Oricine ar avea vreo afacere cu mine să se adreseze la d-sa. Făcut in Iași in 25 Octomvrie 1876. (310—6) A. C. Mavrocordat.■ [UNK] [UNK] --------------------------„a............................................................................................................. _i prim It Ap ® moșia mea V C* In li I I “ Bassaraba, situată (la sosea) intre urba Folticeni și gara Dolhasca, find bine reparată și in stare lucrătoare, se poate lua indată in posesie, cu făn, pae, strujeni cât vor trebui; lemne uscate, moară cu 4 pietre, sunt șî producte orz, ovăz și popușoi, de dat cu velnița, se vănd și in deosebi. (307—3) Dr. Greceanu. FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Redactiunea si Administratiunea in localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. CALENDARUL SEPTAMANNIEI. Inserțiani $1 reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc.—Manuscriptele nepublicate se vor arde. Branela: Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și antmciurile pentru „Cariera de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite & Cune, 8 Place de la Bourse, Paris Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și arunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugene Miroud, Constantinopoli 2 fac de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. PUBLICAȚII JUDECATORESCI. Tribunalul județului Iași secția II-a. No. 1828. D-nul Major I. Anghelichi, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 71 și 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se prezenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea secțiune II a Tribunalului, la 13 a lunei Ianuarie, anul 1877, parde li din zi, cănd ave a se judeca procesul intentat de d-nul Gh. I. Bojsn, procuratorul d-lui Herșen Z ° 1borștșin, contra d-sale pentru bani, aducând atuncea și probele ce va fi posedănd, la neurmare causa se va căuta in Hosft. Secția TIT-a. No. 880. D-nul Maior Theodor Petrov, de profesie liberă, domiciliat in Issir prin comandamentele înregistrate la No. 769, au somat pe d-nul Pansite Popazoglu, de profesie proprietar, domiciliat in Iași, disp. III, ca debtare și tutore a averei remane de la def. sa soție Savastița Popazoglu, și pe moștenitorii sei copii anume: Caliope Popazoglu și Costică Popazoglu, ambii dom.ni Iași, disp. III, in casa părintelui lor P. Popazoglu, ca in termin de 30 zile se respundă suma de 1200 galbeni, cu a lor procent de 15 °/„ pe an, de la 26 Octomvrie 1874 și penalitatea prevăzută prin obligație, ce se reclamă in virtutea obligațiune hipotecară, înscrisă de Tribunalul Iași secțiunea III, la No. 166, din 13 Maiu 1874 și investită cu formula esecutorie, fără prejudețul cheltuelilor de urmărire. Fiindcă d-nul debitore și tutore precum și moștenitorii in tratatul termin ce au espirat, n’a plătit banii, iar d-nul creditare prin petițiunea înregistrată la No. 7837, cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobililor hipotecare, care sunt: 1) medianul pronumit Golia, situat in Iași, disp. 3, st. Golia, petruit, având pe el 8 baratei formate de scânduri inscrise de la No. 1682-1686 vechi, iar noi No. 98, 9694 și 400, megieșinduse cu str. Golia cu caselei def. M. Stamatin și a d-lui Panaite loan și al 2) o casă in 2 etaje, situată tot in disp. III, in același loc, alăturea cu medianul, cu fața spre strada Vechie, înscrisă la No. 1722 vechiu, iar nou No. 2, construită de cărămidă, acoperită cu șindră și compusă din 6 odăi, o bucătărie, o sală, și un antret, având ca atenanse o căsuță, construită tot de cărămidă, acoperită cu scânduri, compusă din o odae, plus 2 baratei și o pivniță in fața stradii cu locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a compara indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 23 a lunei Fevruar, ziua Mercuri 1877, vara 44 din zi, cănd ave a se face adjudecati 8, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca Înaintea sdjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 875. D-na Elena Gheorghiu, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, dispărț.țI, prin comandamentele înregistrate la No. 717 au somat pe d-nul Iancu sin Meer Făinariu, de profesiune muncitor, și pe d-na Hnea Șendel soția lui Iancu sin Meer, de profesie liberă, ambii domiciliați in Iași, disp. IV, ca un termin de 30 zile se respundă sumele de 460 galbeni, 100 galb. și 90 galbeni, cu a lor procente prevăzute prin comandamente, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire și timbru, ce se reclamă in virtutea a 3 obligațiuni hipotesare: una din 37 August 1868, al 2-lea din 21 Noemvrie 1868 și al 3-lea, din 4 Decemvrie 1870, inscrise căteșitrele de Tribunalul Iași, secțiunea III, la No. 165, 231 și 369 și investite cu formula esecutorie. Findcă d-nii debitori in tratatul termin ce au espirat n’au plătit banii, iar d-na creditoare prin petițiunea înregistrată la No. 7604 cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului hipotecar, care este: o casă situată in orașul Iasi, disp. IV, strada Socola, înscrisă la No. 52, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din o dugheană in față in colț, având ca atenanse in ogradă o altă casă, construită tot de cărămidă, acoperită cu șindilă și care se compune din 2 odăi, deosebit o barsetă, cu locul lor supus embaticului. Pe acest, temeiu și in baza art. 503 din pr. civilă, Tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a, cu garanția cerută de Agela 23 a lunei Fevruar, ziua Mercuri 4877, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 564, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufract, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, Bin ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a’și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a. No. 6724. D-na Anica lui C. Bondacu, cu domiciliul necunoscut, se citează printr’aceasta una și singură citațbuie, ca la 41 luna Decemvrie 1876, să se presinte la acest Tribunal, spre a i se lua deposițiuni prin jurământ, ca martor la întrebările ce i se va face, declarăndui ca nefiind consecințe acestui termin, se va condemna la amendă. No. 6724. D-nul C. Bondacu, cu domiciliul necunoscut, se citează printr’aceasta una și singură citațiune, ca la 41 luna Decemvrie 1876, să se presinte la acest Tribunal, spre a i se lua depozițiuni prin jurămănt, ca martor la întrebările ce i se va face, declarăndu-i că nefiind consecințe acestui termin, se va condamna la amendă. No. 6778. D-nul Ilie Barada, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 48 Ianustr 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru destrugere, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. ESTRACTE DE SENTINȚĂ. No. 736. Prin sentința pronunțată in ședința publică din 2 Noemvrie a. c., a condemnat pe Savel Eni, cu domiciliul necunoscut, pentru delictul de furt, pe baza art. 308 codul penal, la 3 luni închisoare și daune civile, sentința cu drept de oposiție și apel, conform art. 183 și 497 pr. penală. No. 714. Prin sentința pronunțată in ședința publică din 22 Octomvrie a. c., a condemnat pe Cristea Naivan, cu domiciliul necunoscut, pentru delictul de maltratare, pe baza art. 238 codul penal, la una lună închisoare corecțională, sentința cu drept de oposiție și apel. Tribunalul județului Roman. No. 14677. D-nul Mendel Rosimblum, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 2 Decemvrie a. c, oara 10 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui Tribunal spre a fi față la judecata procesului in care este inculpat pentru că au maltratat pe Leiba löser, cunoscând că la neurmare, se va judeca in lipsă, conform art. 482 pr. penală. No. 14691. D-nul fizic sin Lupu Făinariu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 4 Decemvrie a. c., oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui Tribunal, spre a fi față la judecata procesului in care este inculpat, pentru că cu voință au rănit grav pe Elena Darie, cunoscând că la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 pr. penală. Tribunalul județului Suceava. No. 10494. D-nul Ioan Romănescu sau Nagăț, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 18 Decemvrie 1876, carele 10 din zi, să se presinte la acest Tribunal spre a asista la cercetarea procesului ce-l privește, pentru că in complicitate cu alții au comis furtul a 4 boi, la neurmare, se va aplica disposițiunele art. 182 pr. penală. No. 40547. Prin sentința No. 403, pronunțată de acest Tribunal, la 9 Noemvrie anul curent, pe baza art. 309 alin. 1 din codul penal, l’au condamnat pe Dumitru Bălănescu, cu domiciliul actualminte necunoscut, la închisoare corecțională pe timp de 4 luni și amendă de 150 lei noi in folosul casei Statului, iar la caz de insolvabilitate a condamnatului, amenda se va înlocui cu inchisoare, conform art. 28 codul penal, pentru furtul unei epe de la Ilie Constantin a Mărioarei. Se publică dar aceasta spre cunoștința numitului inculpat, ca in caz de a nu fi mulțumit cu zisa sentință, are dreptul de oposițiune la acest Tribunal in termin de 5 zile, conform art. 183 pr. penală și apelului la Curtea de Apel din Iași, in termin de 10 zile, conform art. 198 și următoarei procedure, terminele se vor socoti de la data fonei. No. 10464. D-nul Vasile Petrescu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 10 Ianuar 1877, oarele 40 din zi, să se presinte la acest Tribunal spre a asista la cercetarea procesului ce-l privește pentru că ar fi maltratat pe soția sa Ioana Petrescu, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. penală. No. 2464. Pentru îndestularea d-nei Maria Pandeli, de profesiune moașă, domiciliată in urba Folticeni, cu suma de 300 gald. capital, osebit procente, cheltueli de urmărire și timbru, ce are a lua de la d-nii Neculai Gonciu și soția sa Elena, de profesiune liberă, domiciliați in Târgul Neamț, județul Neamț, in virtutea convențiunei de potecară, înscrisă de acest Tribunal, sub No. 63, la 3 Septemvrie 1873 și investită cu formula esecutorie, indeplininduse formalitățile prescrise de art. 496, 497 și 500 din procedura civilă, așa precum d-nii debitori după primirea comandamentului nu au plătit datoria și nici s’au conformat disposițiunelor art. 502 pr. civilă. Tribunalul prin procesul verbal No. 2366, din 6 Noemvrie 1876, au încuviințat Bilnica espropriere a imobilului urmărit de creditare și hipotecar prin zisa conventions, care este pirtea de moșie Pleșeștii Gonciului, situată la jud. Suceava, plasa Șomuzului, comuna Pleșești, in întindere aproximativă ca la 40 fălci pamânt, din care ca 4 4 Va fălci pămănt cultivabil și restul in imaș, pentru pășunatul vitelor pe dealurile numite Candachiea și Petrăruș, pe această parte de moșie se află o casă de locuință cu 4 odăi și o sală in mijlocu, construcțiunea de lemn, acoperită cu draniță veche, o șură de scânduri, sub un acoperement de paie, o pivniță de piatră, o fântână, 2 coșere de inele, acoperite cu draniță veche și stricate, o crâșmă de lemn veche, cu acopereméntul asemenea de draniță, și se învecinează despre est cu partea din Pleșești a casei def. Lupu Botez, despre sud cu moșia Hărtopul a d-lui Dimitrie Stamate, despre vest cu partea din Pleșești a d-lui Dimitrie Lăzerescu și despre nord cu locurile date locuitorilor după legea rurală, aflătoare iu megieșie cu moșia Mireștii a d-lui George Ghițescu. Așadar se publică vânzarea acestei moșii cu termin de 3 luni socot ta de la data foaei oficiale din Iași, cănd atuncea persoanele ce vor dori a cumpără avatatul imobil să se prezinte pregătiți cu garanțiile cerute de lege in sala audienților acestui Tribunal, pe la oarele 11 din zi, in cea intăi zi, după espirarea terminului citat de 3 luni care zi se va prin afipre, cănd se va face vânzarea și adjudecația asupra acelui ce va da mai mare preț. Sarcini asupra imobilului sunt: 1) sale April 1868 sub No. 23 s’au înscris hipotecă a 50 galbeni cu care d. Neculai Gonciu s’au împrumutat de la d. George Pădure; 2) contractul cu care imobilul Pleșeștii este arendat evreului Haim sin Iosub, pe timp de 5 ani, începători de la 1 Martie 1872, și al 3) datoria mai sus citată cătră d-na Pandeli. Se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca inaintea zilei de adjudecațiune sa-și arăte la Tribunal pretențiunele lor, căci la din contra nu li se vor mai ține in samă. Dările cătră Stat și comună neplătite din trecut, taxele venzurei și de urmărire, taxele Portăreilor și timbru, vor fi in compt al cumpărătorului. Tribunalul județului Vaslui. No. 17104. D-nul Vasile Căpățină, cu domiciliul necunoscut, este citat pri aceasta una și singură serecire, ca in ziua de 25 Fevruar 1877, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui Tribunal, cănd urmează a se judeca procesul corecțional intentat contra sa pentru batae, la neurmare se va aplica legea. Judele Instructor Trib. Iași. No. 2458. Noi P. N. Malcociu, judecător instructor al tribunalului Iași, in virtutea facultăței ce ne dă legea de procedra criminală, mandăm și ordonăm ca Alecsandru Pechiu din comuna Geplenița, să fie adaa Stil vechia. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechia. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. * 14 15 16 Noemvrie. Noemvrie. ore. m. ore. m. Noemvrie. Noemvrie. ore. m. ore. m. 14 26 Duminică. f Apostolul Filip. [L. sec. de N.] 7 34 4 25 18 30 Joi. Martirul Platon și Romano. 7 38 4 21 15 27 Luni. Martir. Gurie, Samona. Aviv. 7 35 4 24 19 1 Dec. Vineri. Profetul Avdie și Mart. Varlaam. 7 39 4 21 16 28 Marți. 1 Apostolul Evang. Matei. 7 36 4 23 20 2 Sâmbătă. Profetu Proclu ar. C. Gr. Decapol. 7 39 4 20 ____17__________29________Mercuri.________Părintele Grigorie Episc. Neoces. 7 37 4 22 21 3 Duminică. (1) Intrarea in Biserică.” 7 40 4 19