Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1876 (Anul 9, Nr. 74-141)

1876-11-21 / nr. 127

ir A Y18 ~*k Se face cunoscut tuturor autorităților din Resortul Curței Apelative din Iași și in special Primăriilor a nu ne mai trimite costul publicațiunilor in timbre judeciare, fiindcă din aceasta Redacțiea sufere mari perderi, le rugăm dar ca pe viitor se ne trimată costul numai in bani. Redacțiunea. ANUNCIURILE PAGINEI I-A. NECULAI GANE fost procuror general și președinte de Curte, imbrățoșănd cariera de avocat, se însărcinează a pleda procese civile și penale pe la instanțele judecătorești. Domiciliul seu este in strada Butu. (289—10).In" I MI "I“ A de pe moșia mea v . “ Bassaraba, situată (la sosea) intre urba Folticeni și gara Dolhasca, fiind bine reparată și in stare lucratoare, se poate lua indată in posesie, cu făn, pae, strujeni căt vor trebui lemne uscate, moară cu 4 pietre, sunt și producte orz, ovăz și popușoi, de dat cu velnița, se vând și in deosebi. (307—3) Dr. Greceanu. PARTEA OFICIALA. ANUL IX. Iassi, Duminica 21 Noemvrie 1876. No. 127. PREȚUL ABONAMENTULUI; Iași: Pe un an 12 lei noi; —Pe șase luni 6 lei noi; —Pe trei luni 8 lei noi. In districte: se adaogă portul de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI. Răndul sau locul seu 15 bani. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași, No. 3569. Conform adresei d-lor administratori domeniilor și pădurelor Statului, No. 30431, la 7 Dechemvrie viitor, urmănd a se ține licitațiune dăt in camera acestei Prefecturi, precum și la comuna respectivă, pentru vinderea a 2 stănjini și 5 palme lemne din pădurea Bărnova, situată in comuna cu aceeași numire, comuna Ciurea, din plasa codru, acest județ, remași din materialul dat regimentului f-iu de artelerie, se publică aceasta spre cunoștința generală. Primăria comunei Botoșani. No. 4141. Avănd in vedere că la termenul de 15 a curentei, nu sau prezentat concurenți pentru a se dă in antrepriză venitul comunal din tacla asupra carelor și căruțelor cu lemne de foc, pe timp de la data contractului până la 31 Dechemvrie inclusiv anul 1877. Se publică din nou termen pentru ziua de 1 Dechemvrie viitor a c., cu dreptul de supralicitare pentru a 8-a zi, se invită pe amatorii ce vor vroi a lua asupră de acest venit, să se prezinte in citata zi, oara 12 meridiane in camera acestei Primării, însoțiți de garanția cuvenită spre a lua parte la licitație, după condițiunele esistente in arhiva Primăriei. Primăria comunei Cotnari. No. 3168. Fiindcă la termenul de 12 a curentei luni Noemvrie, publicat prin foaea oficială No. 115, nu s’au ivit nici un concurent pentru a lua in arendă pământurile devenite in proprietatea acestei comuni, se publică dar din nou darea in arendă a acelor pământuri in zilele de 16 și 17 Dechemvrie viitor, anul curent, poftinduse pe d-nii amatori a se prezenta la arătatele zile in camera Primăriei locale, cu garanția cuvenită spre a concura la mezat. Primăria comunei Neamț. No. 3961. Regulăndu se termin de licitație la 30 a curentei, pentru antrepriza venitului de la gaz și la 1 Dechemvrie pentru antrepriza indestulării cu hrană a soldaților pompieri, și pentru venitul taciei de la rom, se invită pe d-nii concurenți ca la tratatele termine să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiele cuvenite, când are a se ține licitația. Primăria urbei Piatra. No. 4220. Băutul numit Petrache, fiiul defunctului Gheorghe Rogojinariu, ce era pubt ingrijirea acestei Primării, emigrând de un timp de la crescătoarea lui, să publică aflarea numitului băut, rugănduse pe autoritățile respective a lua dispoziții pentru aflarea și trimiterea lui la acest oficiu, dacă va fi umblănd liber fără un domiciliu cuviincios, signalimentele lui Bunt, etatea 14 ani, statura mică, părul castaniu deschis, sprincenele castanii, ochii tulburi, nasul mic, gura potrivită, fața roșcovană, osebite semne m are. No. 4615. Regulă aduse din nou termin pentru darea in antrepriză a următoarelor craturi: la 5 Dechemvrie viitor revinderea antreprizei taxei de la vin și rachiu, pe comptul actualului antreprenor, și la 7 tot Dechemvrie arendarea din nou, cu începere de la 1 Ianuarie viitor 1877 a acestui aecis. Se publică ca muștereii ce vor fi pentru zisele antreprize, să vină in acele zile in camera acestui oficiu, însoțiți de garanții solvabile, iar condițiile se pot vedea in cancelaria Primăriei. Primăria comunei Socola. No. 2369. In această comună pripășinduse o vacă porumbă țapoșă aduse, cu o dispicătură la urechea dreaptă, se publică aflarea păgubașului in termenul prevăzut de lege. Totodată se publică terminul de 5 Dechemvrie viitor, cănd urmează a se vinde licitativ in camere acestui oficiu un bou ce seană de pripas, pentru deșteptarea concurenților. Comisia desp. I din Iași. No. 4759. Pentru vănzarea averei sechestrate de la d. Costachi Popovici, in pretenția il-lui Aurel Ivanov, pentru nani, find regulat termin la 2 Dechemvrie a. cM oara 12 din zi in piața Primăriei, se publică spre cunoștința generală. No. 4678. La 25 Noemvrie sunt curent, oara 12 din zi, in piața Primăriei locale, urmănd a să vinde licitativ averea sechestrată de la d. Iordachi a Casandrei in pretenția d-lui Petru Cupliș, pentru bani, se publică spre cunoștința generală. No. 4679. Pentru vânzarea averei sechestrate de la d. A. Cananovschi in pretenția fraților Mittler, pentru bani, fiind regulat termen la 25 Noemvrie, vara 12 din zi, in piața Primăriei, se publică spre cunoștința generală. No. 3850. La 26 a curentei, urmează a se vinde in piața Primăriei locale, obiectele sechestrate de la d. Zeit sin Smil in pretenția d-nei Augustina Debuman, pentru bani, se publică acest termin pentru deșteptarea concurenților, cari in zioa termenului să se prezinte in piața Primăriei locale unde urmează a se face vănzarea. No. 3852. La 26 a curentei, urmează a se vinde in piața Primăriei locale obiectele sechestrate de la Șaim Spiter spre îndestularea d-nei Elena Borșa cu o sumă bani, se publică spre deșteptarea concurenților. Comisia desp. a IV-a din Iași. No. 5025. La 2 a viitoarei luni Dechemvrie a. c., urmănd a se vinde licitativ in piața Halei de agentul acestui oficiu, obiectele sechestrate de la Sanea sin Froim, spre îndestularea d-nei Hava văduva cu o sumă bani, se publică spre știința generală. No. 1748. Conform art. 388 p. c., se somează pe d. Ițic Slezingher ca până in termin de 1 zi liberă de la publicarea aceștia să respundă suma de 21 galb., cu procentul lor de la reclamație, plus daune și timbru, prin care este condemnat prin cartea de judecată No........ a d-lui jude ocolului IV Iași, cunoscănd că la caz contrariu se va preede la urmărire. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC. Curtea de Apel din Iași secția I-a. NOTIFICAȚIUNI. No. 3701. D-nul Neculai I. Cardaș, de profesiune fost espeditor farat, domiciliat in București culoarea de verde, strada Grădina cu Cai, s’au judecat de cătră Curtea de Apel din Iași, secțiunea I, pentru delictul de insultă și prin decisiunea dată in lipsă, No. 383, din 22 Septemvrie 1876, l’a a condemnat la închisoare corecțională pe timp de un an. D-nul Grefier zisei Curți in cunoștiințază pe numitul că menționata de misiune se poate ataca pe calea oposițiunei in termin de 5 zile, conform regulelor stabilite la art. 183 și următorii din pr. penală, și pe calea recursului in Casație in termin de 3 zile, conform art. 211, 396, 417 și următorii din aceiași procedură. No. 4140. D-nul Gheorghe Bortă, cu domiciliul necunoscut, s’au judecat de cătră Curtea de Apel din Iăși, secțiunea I, pentru despăgubirele civile reclamate de V. Nichita, și prin decisiunea dată in lipsă No. 445, din 19 Octomvrie 1876, s’au condemnat la 60 franci dispăgubiri in solidaritate cu Anton Andriescu. D-nul Grefier zisei Curți in cunoștiințază pe numitul că, menționata decisiune se poate ataca pe calea opozițiunei in termin de 5 zile, conform regulelor stabilite la art 183 și următorii din pr. penală, și pe calea recursului in Casație in termin de 3 zile, conform art. 211, 396, 417 și următorii din aceiași procedură. Tribunalul județului Iași secția I-a. No. 1093. D-nii Șaim Leibovici, Zlata a lui Zeilig sin Naftulea, Alta soția lui Avram Ilie și Avram Herș sin Naftulea, cu domiciliurile necunoscute in România. In virtutea art. 71 combinat cu art. 227 din procedura civilă, sunt citați a se presenta in persoană înaintea secțiunei a Tribunalului, la 21 a lunei Ianuarie, anul 1877, oarele 11 din zi, când are a se judeca procesul intentat de d-nul Al. Obreja contra d-lor ca moștenitori def. Zeifirsin Naftulea și soția sa Haia, pentru un joc, se publică aceasta conform art. 75 alin. 6 din pr. civilă, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare cauza se va căuta in lipsă, iar citațiile cuvenite d-lor, s-au afiat pe ușa Tribunalului Iași secțiunea I. No. 1137. D-nul Panaite Popazoglu Zărianu, cu domiciliul necunoscut in România. In virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presanta in persoană cu prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei I a Tribunali!, la 11 a lunei Ianuar, anul 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de d-nul Iacob Schor, contra d-sale pentru bani, iar citațiunea dinpreună cu copia de pe reclamație s’au aflat pe ușa Tribunalului Iași secția I, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa sa va cânta in lipsă. Secția a lil a. No. 888. D-nul Constantin Alcaz, de presiune avocat, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 772, au somat pe d-na Paulina Podolschi, de profesiune proprietară, domiciliată in Iași, ca un termin de 30 zile se respundă suma de 150 galbeni cu a lor procent de 1 Va % pe lună, de la 3 Iaria 1874 și până la numerătoare, fără prejudețul cheltuiilor de esecuțiune, ce se reclamă in virtutea obligațiunei hipotecare, înscrisă de Tribunalul Iași, secțiunea III, la No. 348, din 28 August 1872 și investită cu formula esesutorie, ale căria dreptăți sunt trecute d-lui Constantin Alcaz de către d-l Marcu Rabinovici, cu consimțimântul și al debitoarei, și prin actul de cesiune legalisat la No. 4566, din 3 Ianiu 1874 de Trib. Iași secția a IlI-a. Fiindcă d-na debitoare in tratatul termin ce au espirat n’au plătit banii, iar d-nul creditare prin petițiunea inregistrată la No. 7885, cerănd a se pune in urmărire vănzarea imobilului bipotecat, care este o casă situată in orașul Iași, dîsp. I, strada Botanică, înscrisă la No. 41, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 3 odăi și o bucătărie, și o altă căsuță construită de vălătuci, acoperită cu șindilă și compusă din o odae și o cămăruță, plus o șură de scânduri și o camară pentru lemne deosebit tot de scânduri, cu locul lor, îngrădită cu zaplaz. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se infățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 25 a lunei Fevruar, ziua Vineri 1877, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecați», potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se semează pe toți acei care ar presinda vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a’și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in sumă. Lămurinduse că pe lângă suma indicată mai sus, mai există sarcina de 100 galbeni după obligația din 4 Iunie 1874. Înscrisă sub No. 211, împrumutați de d-na Podolschi tot de la d-nul Alcaz pe termin de un an, cu procent de 20 galbeni la sută pe an. No. 889. D-nul Iancu Caufman, de profesiune comersant, domiciliat in Iași, prin comandamentul inregistrat la No. 703, au somat pe d-nul Grigorie N. Borș, de profesiune funcționar, domiciliat in Iași, ca in termin de 30 zile se respundă suma de 21 galbeni cu a lor procente până la numerătoare, plus clausă penală ce se reclamă in virtutea obligițiunei ca data din 31 Decemvrie 1874 și a cărței de judecată sub No. 742, din 22 Noemvrie 1875 a d-lui jude de pace ocolului al III, și investită cu formula executorie, fără prejudețul cheltuelilor de urmărire, timbru și taxele Portăreilor, precum și plata de avocat. Fiindcă d-nul dfbitar e in tratatul termin ce au expirat n’a plătit banii, iar d-nul creditor prin petițiunea înregistrată la No. 7449, cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobililului, care este o casă situată in orașul Iași, dispărțirea III, strada Curalari, înscrisă la No. 18, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 4 odăi, un antret și un paravan, având ca atenanse o bucătărie, o odae și o pivniță cu locul ei. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se infățoșeze in camera acestei secțiuni a III—a, cu garanția cerută de lege, la 25 a lunei Fevruar, ziua Vineri 1877, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurinduse că pe lângă suma indicată mai sus, mai există sarcina de 150 galbeni după obligația hipoteosia din 9 Ianuar 1876, înscrisă sub No. 10, împrumutați de d-na Elena Borș, născută Aurică de la d-nul Cost. Alcaz pe timp de un an cu procent de 18% galbeni pe an, la ocasia acestei inscripțiuni s’au avut in videre mai multe sarcini simple datorite de des. N. Borș, toate după mijlocirea Prefecturei. No. 9324. Prefectura județului Iași, prin adresa No. 11185, din anul curent, comunicând in copie jurnalul Consiliului de Miniștri, încheiat la 10 Octomvrie, anul curent, prin care se autoriză vânzarea unei case de vălătuci, acoperită cu scânduri, cu 2 odăi, un bordeiu acoperit cu stuh, și o șură cu un beciu, averea lui Gheorghe Ștefănescu, fost perceptor in comuna Lungani, comuna Goaștii, spre satisfacerea casei fiscului cu suma de 819 lei 84 bani, datorie din dările fiscale, remase asupra Ba din anul 1873. Tribunalul in baza art. 25 din legea de urmărire, ordonând vânzarea indicatelor imobile, publică spre deșteptarea persoanelor ce vor fi amatoare ale cumpără, ca să se presinte in camera acestei secțiuni la 24 a lunei Ianuar, ziua luni, anul viitor 1877 spre a se face adjudecațiunea potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea, art. 559, 561, 564 proc. civilă. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca inlăuntrul terminului de vânzare, să se presinte la Tribunal, spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a. No. 6807. D-na Tinea Tamara, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 13 Ianuar 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru delictul prevăzut de art. 245 codul penal, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 procedura penală. No. 7027. D-nul C. Manoli, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 14 Ianuar 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru maltratare, cunoscănd că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 pr. penală. No. 5425. D-nul Gh. Avram, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 24 Noemvrie 1876, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru maltratare, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. Tribunalul județului Botoșani. No. 11139. Prin sentința No. 257, din 6 Noemvrie a. c. in virtutea art. 238 cod. penal, i’au condamnat pe Moțăi Marcus și Mine Marcus, ambii cu domiciliul necunoscut, la Închisoare corecțională pe timp de 16 zile, pentru deliciul de maltratare. sentința este supusă oposițiunii și apelului conform art. 183 195 și următori pr. penală. No. 11401. Prin sentința acestui Tribunal No. 158, din 9 Septemvrie a. c., in virtutea art. 308 codul penal, l’au condemnat pe Stefan Sobolschi, fost cu domiciliul in comuna Zvorăștea, județul Dorohoi, iar actualminte necunoscut, la închisoare corecțională pe timp de 20 zile, pentru delictul de furt. sentința este supusă oposițiunei și apelului, conform art. 183, 195 și următori pr. penală. No. 2523. Pentru indestularea d-lui Iancu Botez din acest oraș, cu suma de 70 galbeni capital, cu procent de 2 la sută pe lună, ce are a lua de la D. Alexandru Garbaceschi și soția sa Elena, după obligațiunea hipotecară, transcrisă de acest tribunal sub No. 38, investită cu formula esecutorie sub No. 135, in urmarea comandamentului prealabil, făcut in conformitatea art. 496 și 497 pr. civilă, in care termin D. Al. Garbaceschi și soția sa Elena, n’au fost următori cu plata sumei de mai sus, tribunalul motivat de stăruință creditorului Iancu Botez, ce face prin petițiunea registrată la No. 8406, prin jurnalul No. 3392, din 2 Noemvrie, anul curent, ordonă scoaterea in vânzare a imobilului hipotecar, care după procesul-verbal al agentului de urmărire de pe lăngă acest tribunal, este una casă situată in acest oraș cf. III, înscrisă la statistică sub No. 339 și 340, compusă din 4 odăi, acoperită cu șindilă veche, stricată, nepodită pe dușume, cu puțin loc de ogradă inapoia casei, ingrădită la o lătare din sus cu gard de mele stricat, megieșindu-se din jos cu dugheana lui Cristea Tormagiu, din sus cu un loc sterp a bisericei Sf. Spiridon, din față cu ulița spre biserica Sf. Spiridon și din dos cu casele d-lui Cristea Tormagiu, se publică terminus de trei luni de zile, pentru vânzarea acestui imobil, ca concurenții ce vor fi al cumpără, să se presinte in camera acestui tribunal, ora 10 dimineață in cea intăia zi după espirarea terminului de 3 luni, cunoscăndu-se că acest termin pentru vânzare se va numera de la data fonei, pe cumpărător are a-l privi taxele cuvenite fiscului și a portăreilor. Tot odată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, să se presinte inlăuntrul terminului publicat, cu pretențiunile lor, căci in urmă nu li se vor considera. No. 10708. Estract de pe sentința No. 250, din 3 Noemvrie 1876. Având in videre depunerile marturilor Cost. Nechetuș și N. Buiunciuc, dați sub jurământ in audiența care arată că au văzut pe Leonte a Paraschivei eșind plin de sânge din casa lui Ariton Bălasan, care eșind din casă in urma pacientului au strigat la slugi să’l prindă și să’l bată. Considerând că din cele expuse rezultă pentru judecător convingerea că Balasan a maltratat in casă pe Leonte umplăndu’l de sânge. Că tot din depunerile acelor martori se constată că Alexandru a Balașei, Th. Ficioru, V. Vezeteu, Petrachi Panaitescu și Gh. Chelariu prinzind pe Leonte s’au maltratat cu toții până ce au venit oamenii din sat in ajutorul lui. Considerând că acest fapt se prevede și pedepsește de art. 238 codul penal, care cuprinde (art. 238 s’au scris in extenso). Admiținduse insă circumstanțe atenuante in favoarea inculpaților. Văzind art. 60 al. ultim codul penal, care cuprinde (s’a scris in extenso). Tribunalul, pentru aceste considerente și legi citate in audiență. Hotărește, condamnă pe Ariton Balasan la amendă de 20 lei noi in folosul Statului, iar pe Alexandru a Balașei, T. Ficioru, V. Vezeteu, Petrachi Panaitescu și Gh. Chelariu la amendă de fiecare căte 10 lei noi, amenda se va înlocui cu închisoare corecțională, conform art. 28 codul penal, cănd condamnații ar fi insolvabili. Mai condamnă asemenea pe toți solidari bb plătească lui Leonte a Paraschivei 60 lei noi cheltueli de judecată. Th. Ficioru și V. Vezeteu ca judecați in lipsă, au dreptul de oposițiune, conform art. 182 pr. penală. Partea nemulțumită au dreptul de apel la Curtea respectivă, conform art. 196— 198 pr. penală. Tribunalul județului Bacău. ESTRACT. No. 18609. Prin sentința corecțională No. 545 pronunțată de acest Tribunal in ședința de la 4 Noemvrie curent, individul Ioan Milescu, cu domiciliul necunoscut, să condamnă la un an închisoare corecțională și 100 lei noi amendă, pentru faptul de furt, și conform art. 183 pr. penală, are dreptul a face oposiție la acest Tribunal și apel, conform art. 197 și 198 pr. penală. Tribunalul județului Dorohoi. No. 10115. Se publică prin aceasta că toți creditorii falitului Haim Sigal din Herța, FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. CALENDARUL SEPT AMANEI. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Stil vechin. I___Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. 21 3 Duminică. (1) Intrarea in Biserică.1 7 40 4 19 25 7 Joi. Martira Ecaterina, Mercurie. 7 43 4 18 22 4 Luni. Apostolul Filimon. 7 41 4 18 26 8 Vineri. Cuviosul Alipie. 7 43 4 16 23 5 Marți. Amfilohie Ep. și Gr. Ep. Aer. 7 42 4 18 27 9 Sâmbătă. Martir. Iacob Persul. 7 44 4 16 24 ______________ Mercuri.___________Sf. Papa Climent și Petru Alex.______ 7 44 4 17_____28___________10_______Duminică.________Cuviosul Ștefan cel nou._____________ 7 44 4 15 Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCUR și VINERI. Redactiunea și Administratiunea în localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Franela. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anundurile pentru „Cariera de Iași“ foaea oficială, se fac la Havas, Laffite - Cune, 8 Place de la Bourse, Paris Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anuncierile pentru Oarienul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugéne Mirond, Constantinopoli 2 rne de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani.