Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-09-16 / nr. 100

ANUL X PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 10988. La termenul fixat in ziua de 12 a curentei luni și publicat prin foaea No. 88 din luna August, neputănduse da in antrepriză confecționarea condicilor și a imprimatelor necesare comunelor rurale din acest județ, pe anul viitor 1878, din cauză că prețul rezultat la licitațiune nu a fost îndestulător, se publică un nou termen pentru ziua de 23 Septemvrie curent, spre cunoștința persoanelor ce ar voia lua asemenea antrepriză. Primăria comunei Dobrovăți, județul Vaslui. No. 861. La comuna Dobrovăți, plasa Crasna, județul Vaslui, s’au pripășit una vacă plavană, coarnele țapoșe, se publică spre cunoștința proprietarului ei, care in termenul și cu dovezile pretinse de legea poliției rurale, să se prezinte la această comună, spre a’și priimi vaca. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Tribunalul jud. Iași Secția I-a, No. 512. D. Ferdinant Cornelson, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei Ia a trib. Iași, la 28 Octomvrie 1877, oara 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de D. Gustav Haberman, contra sa și a D-lui Ferdinant Cornelson pentru bani, cunoscând că asemenea citațiune dimpreună cu copia de pe reclamațiuni s’au lipit pe ușa acestui tribunal, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a II-a. No. 1494. D. Carol Brcfu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75, al. 6, procecivilă, este citata se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, inaintea tribunalului Iași secțiunea a 2-a, la 27 Octomvrie 1877, oara 11 din zi, cănd are a se judeca apelul făcut de D. Al. M. Fanu, in calitate de mandatar a D-lui Hrîstachi Drăghici, contra cărței de judecată a d-lui jude de pace ocolul 1, sub No. 286, in causă cu d-sa, comunicăndui-se copie de pe apel, la neurmare se va tranșa in lipsă. Secția a III-a, No. 703. D-na Colonela Catinca Costin, de profesiune proprietară, domiciliată in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 471, au somat pe D. Avram Iosovici, de profesiune petror, domiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile, ce respundă suma de 100 galb., cu a lor procente pănă la numerătoare, plus cheltuelele, plata de avocat, fără prejudiciul cheltuelelor de punere in esecuțiune, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecare, înscrisă de tribunalul Iași secția a IlI-a, la No. 520, din 16 Dechemvrie 1872 și investită cu formula executorie, No. 70. Fiindcă d-na debitare, in arătatul termin ce a espirat n’a plătit banii, iar d-na creditoare, prin petițiunea înregistrată la No. 5040, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă situată in orașul Iași, despr. a V-a, strada Tatarași, înscrisă la No. 1182 vechiu, construită de vălătuci, acoperită cu șindilă și compusă din 2 odăi și 2 cămăruțe, având o altă casă construită tot de vălătuci, acoperită cu scânduri și șindilă și compusă din 6 odae, cu dependințile și locul lor supus desmanului cătră Stat. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a, cu garanția cerută de lege la 21 a lunei Dechemvrie, ziua Mercuri 1877, oarele 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea No. 100 Ialsi, Vineri 16 Septemvrie 1877 PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani,— pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci. — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. CURIERUL DE IASSIFOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI, Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale, adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a, No. 7004. D. Neculai Chiru, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 24 Septemvrie curent, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre înfățoșară in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. pânală. No. 7007. D. Agent al Regiei, din comuna Iași, județul Iași, se citează ca in ziua de 30 Septemvrie curent, orele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infațoșare in procesul in care se inculpă Simon Cotiugariu, pentru convertirea amenzei pentru contrabandă de tutun in chisoae, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 6897. Avram Lespezeanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 20 Octomvrie 1877, orele 10 dimineață, să se prezinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovire, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 6705. D. Pavel Gheorghiu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 14 Dechemvrie 1877, orele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovire, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 6705. D. Mendel Oxenberg, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 14 Dechemvrie 1877, orele 10 dimineață, să se presenta înaintea acestui tribunal, spre infațoșare in procesul in care se inculpă pentru lovire, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 482 din proc. penală. No. 6705. D. Ioan Dragomir, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 14 Dechemvrie 1877, orele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care să inculpă pentru lovire, cunoscând că nefiind următoare, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 6705. D. Gh. Dimitriu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 14 Dechemvrie 1877, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovire, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 973. Tribunalul Iași secția IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 25 August 1877, a condamnat pe Lupu Casserman, cu domiciliul necunoscut, pentru faptul de abuz de încredere pe baza art. 323, 322 codul penal, la 2 luni, închisoare corecțională și 26 lei amendă, conform art. 28 cod penal, sentința cu drept de oposiție și apel. Tribunalul județului Botoșani. No. 7541. D. Petrachi Rusu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 24 Octomvrie 1877, oara 10 dimineață, in procesul privitor pentru furt, la neurmare, se va procede conform legii. No. 7542. D. Neculai a Babai, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 24 Octomvrie 1877, oara 10 dimineața, in procesul privitor pentru furt, la neurmare se va procede conform legii. Tribunalul jud. Bacău, No. 14555. Prin sentința corecțională No. 496, pronunțată de acest tribunal, in ședința de la 19 August 1877, individul Șmilsin Simon, cu domiciliul necunoscut, se condamnă la una lună închisoare corecțională, in baza art. 238 c. p., pentru fapt de maltratare și conform art. 183, 197 și 198 p. p., are dreptul a face oposiție la acest trib, și apel la curtea de Iași. No. 14563. Prin sentința corecțională No. 488, pronunțată in ședința de la 17 August 1877, individa Elena Ungureanu, cu domiciliul necunoscut, s’au condemnat la 15 zile închisoare corecțională, in bază art. 238 c. p., pentru faptul de maltratare și conform art. 183, 197 și 198 p. p., are dreptul a face oposiție la acest trib, și apel la curtea de Iași. No. 14622. La împlinirea termenului de 3 luni, publicat in foaea oficială No. 11 din 30 Ianuarie anul 1877, din impregiurările arătate in jurnalul de pe petițiunea registrată la No. 4009 din 1877, a d-lor Leizer Hersinbain și Ștefan Codreanu, neputănduse efectua vânzarea silită a imobililor din orașul Bacău, înscrise la No. 55 și 56 despărțirea a II-a, coloarea roșie, strada Țigănimei sau Bistrița și anume: 2 dugheni cu 2 odăi din dos și 2 dispărțituri la mijloc, plus 2 șenițe de comunicație la ograda din dosul lor, a cărora construcție este: timiliea de peatră, păreții de cărămidă, cu 2 beciuri sub ele și o bașcă, toate sub un acoperemănt de șindilă, dimpreună cu tot locul gospod, având in ogradă și o bucătărie veche de cărămidă, care se megieșește la fund cu drumul ce merge cătră grosul vechi, la partea din sus cu dughenile și locul defunctului Leiba Aron, iar la partea de să vale cu locul lui Moise sin Leizer, proprietate a d-lui Leizer Hersinbain, de profesiune comersant domiciliat in Bacău, apoi tribunalul după cerirea d-lui Ștefan Codreanu, de profesiune proprietar, domiciliat in Bacău, ca creditare urmăritori prin jurnalul No. 2837 din 26 August espirat anul 1877, regulând redeschiderea licitațiunei vânzerei acestor imobile in un termin de 30 zile, spre îndestularea d-sale cu suma de 600 galb. și a lor procente, după actul de ipotecă, inacriptat de trib. Bub No. 115 la 15 Octomvrie 1874, investit cu formula executorie sub No. 134 din 1875, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire și de timbru, se face cunoscut concurenților cari au a se conforma art. 542 pr. civilă și că vânzarea acestor imobile va avea loc in camera ședințelor acestui trib., in cea intăi zi lucrătoare, vara 12 din zi, după espirarea termenului de 30 zile calculat de la data publicărei in foaea oficială, se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra acelor imobile, ca mai inainte de adjudecare să se prezinte lă tribunal spre a’și arăta pretențiunele lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. No. 14646. In ziua de 11 Iunie expirat, anul curent, cănd a fost defipt terminul pentru revinderea pe complul d-lui Chiril Sebastian din Bacău, a unei vii lucrătoare, in mărime de 7 pogoane, situată pe Dealu-Baraților, teritorul comunei Osebiții Mărgineni, din plasa Bistrița de Sus, județul Bacău, care se megieșește la partea din sus cu via d-lui Locotinent-Colonel Peru, și la partea din jos cu altă vie a bisericei Sf. Neculai din Bacău, având pe ea o casă de vălătuci in 2 camere și o șură de cărămidă sub un acoperemănt de draniță, proprietate această vie a d-lui Mihai Cocea, domiciliat in Bacău, care vie s’a vândut spre satisfacerea Statului cu suma de 5743 lei noi, 76 l., capital și a lor procente, ce d. Cocea debitează din timpul cănd a fost casier general la județul Neamț, neprezentăndu-se concurenți apoi prin jurnalul No. 2213, din acea zi regulăndu-se un alt termin de 60, se face cunoscut concurenților cari au a se conforma art. 542 pr. civilă, și că vânzarea acestui imobil, va avea loc in sala ședințelor acestui tribunal, in cea intăi zi lucrătoare, vara 12 din zi, după expirarea terminului de 60 zile, calculat de la dată fetei, se somează și pe acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra acestui imobil, ca mai inainainte de adjudecațiune, să se presinte la tribunal spre ași arăta pretențiunile lor, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. Tribunalul jud. Dorohoi. No. 6946. D. Costachi Galin, cu domiciliul necunoscut, este citat prin asta una și singură citațiune, a se presenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 14 Octomvrie 1877, oarele 10 din zi, cănd are a se cerceta acțiunea privitoare pe d-sa pentru banie, la neurmare se va cerceta procesul in lipsă, conform art. 182 pr. penală. No. 7012. D. Alecu Mangu, cu domiciliul necunoscut, este citat prin asta una și singură citațiune, a se presenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 18 Octomvrie 1877, oarele 10 din zi, când are a se cerceta acțiunea privitoare pe d-sa pentru banie, la neurmare se va cerceta procesul in lipsă, conform art. 182 pr. penală, No. 7460. Prin sentința acestui trib, No. 177 din 23 August 1877, l’a condemnat pe Ioan Scurtu, cu domiciliul și datele statistice necunoscute, la închisoare corecțională pe timp de 3 luni, pentru delictul că au cercat se fure una eapă a lui Vasile Neculau, această sentință fiind dată in prima instanță, este supusă apelului conform art. 198 pr. penală și oposițiunei conform art. 183 pr. penală. Tribunalul județului Neamț. No. 15947. D. Maistru ParOlai și Haiduc Peister, cu domiciliurile necunoscute, sunt citați a se presenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 17 Octomvrie 1877, oara 10 dimineață, cănd urmează a se statua in privința inlocuirei amenzei prin închisoare, pentru că a contravenit la legea tutunurilor, cunoscând că la neurmare, se va aplica in contra d-lor disposițiunile art. 182 din pr. pen. No. 15943. D. Costantin Carabulea și Toma Stan sau Bujor, cu domiciliurile necunoscute, sunt citați a se prezenta înaintea acestui tribunal, in ziua de 7 Octomvrie 1877, oarele 10 dimineață, in calitate de inculpați pentru furt, cunoscând că la neurmare se vă aplica in contra d-lor disposițiunile art. 182 din pr. penală. N. 15954. Tribunalul prin procesul-verbal No. 1893 de la 23 August 1877, in virtutea art. 10 din legea secțiunei vacanțiilor, condamnând la amendă de căte 80 lei noi, pe d-nii judecători comersanți Stefan Mihailescu și Vasile Nădejde, din urba Peatza pentru că primind citațiunile tribunalului spre a veni de a judeca procesul comercial format de pe reclamațiunea d-lui Ițic Apotecher, contra d-lor Ilie Naftulea, pentru bani, nu s’a conformat acelor citațiuni, și nici a justificat o causă legală de ertare sau scuse, sa dă publicităței această hotărâre, cu deșteptare că condamnații au dreptul de oposiție la acest trib, un termin de 5 zile de la data comunicărei hotărirei. No. 15960. D. Ioan a Chiței, cu domiciliul necunoscut, este citat pentru ziua de 17 Octomvrie 1877, oarele 10 de dimineață, să se prezinte in camera acestui tribunal, in calitate de inculpat pentru furtul a niște răn, cunoscând că la neurmare se va aplica in contra sa disposițiunea art. 182 pr. pen. No. 16069. Tribunalul prin procesul-verbal No. 2021, de la 6 Septemvrie curent, in virtutea art. 10 din legea secțiunei vacanților, condamnând la amendă de 80 lei noi, pe D. Judecător comersant Aslan Calude, pentru că primind citațiunea tribunalului de a veni se judice procesul comercial format după reclamația D-lui Pincu sin Avram, contra d-lui Șmilsin Haimberg pentru bani, nu s’a conformat acel citațiuni și nici a justificat cause legale de eroare și spuse. Se publică această hotărâre cu deșteptare că condemnatul are dreptul de oposiție la acest tribunal in termin de 5 zile, de la data Ioaei. Tribunalul județului Roman. No. 10,568. Extract de pe sentința corecțională No. 453, pronundată de tribunalul Roman, in ședinta de la 24 August anul 1877, cu requisitorul d-lui Procurore trib. local No. 711, E’a primit in cercetarea trib, procesul in care Stan Vezeteu, Anton Maria Chită, Dumitru Vacariu și Gheorghie Anton Vornicu, sunt inculpați cel intăi că a furat prin efracțiune niște obiecte de la Dumitru Surugiu, cel al doilea inpreună cu Stan Vezeteu, a furat niște vin de la Evreica Hanța Fișei, cel al treilea că a ascuns vinul provenit din furt și cel al patrulea că având cunoștință de aceste fapte ca Primar comunei Boghicea, n’a făcut nici o urmărire contra culpabililor, in presența inculpaților Gh. Anton Vornicu și Anton Marin Chită, și in absenta inculpaților Stan Vezeteu și Dumitru Vacariu, d. substitut de Procurore in concluziuni, au cerut a se condemna pe inculpatul Stan Vezeteu, coform art. 310 cod. pen., iar pe delalți inculpați a se achita. Tribunalul pentru motivele prevăzute in sentință, unit cu conslusiunele d-lui Substitut de Procurore, afară de aplicațiunea pedepsei contra inculpatului Stan Vezeteu, și in virtutea art. 308, 10 și 187 pr. pen., hotărăște, condamnă pe Stan Vezeteu a sta la închisoare corecțională timp de 3 luni de zile, iar pe Anton Maria Chită, Dumitru Vacariu și Gheorghe Anton Vornicu, se aqustă de faptele invatatelor, apărăndui de ori ce penalitate, condemnatul in lipsă are dreptul de oposiție conform art 183 p. p., această sentință este supusă apelului conform art. 195 și următorii pr. penală. No. 10,343. D-l Gheorghe a lui Tanasă, cu domiciliu necunoscut, este citat ca la 20 Octomvrie a. e„ oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui trib. Sare a fi față la judecata procesului in care este inculpat pentru maltratarea lui Vasile Pădurariu, la neurmare se va judeca in lipsă confor art. 182 pr. penală. No. 10345. D-na Smaranda soția lui George a lui Tänfiga, cu domiciliu necunoscut, este citată ca la 20 Octomvrie 8. c., ora 10 a.m., să se prezinta in camera acestui trib, spre a fi față la judecata procesului in care este inculpat, inpreună cu soțul seu, pentru că au maltratat pe Vasile Pădurariu, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală. Tribunalul județului Suceava. No. 7747. D-na Ileana Irimioaei, cu domiciliul actualminte necunoscut, este citată ca la 27 Octomvrie a. c., carele 10 din zi, să se prezinte la acest trib, spre a asista la cercetarea procesului ce o privește, pentru furt de bani, la neurmare se va aplica disposițiunele art. 182 pr penală. Tribunalul județ. Vaslui. No. 946. Prin sentința acestui trib, sub No. 396, din 16 a lunei Octomvrie anul 1874, Marghioala Rente, cu domiciliul necunoscut, găsit culpabil că a maltratat prin banie pe Al. Ștefănescu, sau condamnat la 26 lei noi, in folosul fiscului cu aplicația art. 28 c. p., in cas de insolvabilitate, in virtutea art. 238 și 60 al. ultim cod. pen., pronunțată cu drept de oposiție și apel. No. 11,463. D. Neculai Crășmariu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 15 Octomvrie 1877, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib., când urmează a se cerceta procesul lui pentru banie, la neurmare se va proceda conform legei. No. 424. Prin sentința acestui trib, sub No. 344, din 22 a lunei August anul 1877, Constantin Munteanu, cu domiciliul necunoscut, găsit culpabil că ar fi insultat familia Vlăhuță și bătut pe loan Tincu, s’au condamnat la 5 zile închisoare corecțională, considerat de la încarcerare, in virtutea art. 300 cod. pen., pronunțată cu drept de oposiție la acest trib, și apel la curte. No. 424. Prin sentința acestui trib, sub No. 344, din 22 a lunei August anul 1877, loan Munteanu, domiciliat in comuna Soeneștii, insă acum cu domiciliul necunoscut, găsit culpabil că ar fi insultat familia Vlăhuță și bătut pe loan Tincu, sau condamnat la 2 zile închisoare corecțională, considerat de la încarcerare, in virtutea art. 300, pronunțată cu drept de oposiție la acest trib., și apel la curte. No. 424. Prin sentința acestui trib, Bul No. 344, din 22 August anul 1877, Filip Cucu, domiciliat in comuna Poinești, insă acum cu domiciliul necunoscut, găsit culpabil că ar fi insultat familia Vlahute și bătut pe loan Teacu, sau condamnat la 2 zile închisoare corecțională, considerat de la încarcerare, in virtutea art. 300, pronunțată cu drept de oposiție la acest trib, și apel la Curte. Prim-Procuror trib. Iași, No. 5545. Prin sentința tribunalului corecțional local, No. 654, din 6 Mai 1877, s’au condemnat pe Anica lui Mihalache Tanasă, domiciliată in Iași, desp. IV, mahalaoa dosului Sf. Neculai de pe șoseaua Socolei, la închisoare corecțională de o lună pentru furt. Având in vedere că in urma cercetărilor făcute nu s’a putut afla pe numțta condemnată, și astfel domiciliul ei au devenit necunoscut, considerând că contra numitei condamnate este omis mandatului nostru de arestare No. 4032, din a. c., văzând disp. art. 193 procedura penală, requerim ca toți agenții auxiliari ministerului public, se pună măna pe numita condemnată ori când și oriunde s’ar afla, și o aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 5488. Având in vedere că prin decisia Curței de Apel locale, secția I, No. 135, din 18 Martie 1877, s’au condemnat pe Sandu Vieriu, in etate de 28 ani, de profesiune muncitor, domiciliat in comuna Brăești, plasa Cărligătura, județul Iași, la închisoare corecțională, de 6 luni și o zi, și 100 lei n. amendă, cu restricția art. 28 codul penal, pentru mai multe furturi. Având in vedere că după cum face cunoscut d. Prefect de județ prin adresa No. 10.465, din a. curent, numitul condemnat nu domiciliază in comuna Brăești, și astfel domiciliul seu au devenit necunoscut, considerând că in contra numimitului condemnat este emis mandatul nostru de arestare No. 2962, din a. c., având in vedere disp. art. 193 pr. penală, reguerim ca toți agenții auxiliari ministerului publică, să pună mâna pe numitul condemnat Sandu Vieriu, ori cănd și oriunde s’ar afla, și se’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. Procurorul tribunalului Bacău. MANDAT DE ARESTARE No. 968. In esecutarea decisiunei Curței de Apel din Iași, No. 366, din 16 Septemvrie 1876, prin care numitul George Poamă- ANUNCIURI. Rândul sau locul sau 15 bani. Francia: Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru »Curierul de Iași« foaea oficială se fac la Havas, Laffite Le Gnîe, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru »Curierul de Iași« foaea oficială, se fac la D-na Engine Micoud. Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil vechiu. Stil nou. ZIOA. PATRONUL ZILEI. J Reg. Boar. Ap. Soar. Stil vechiu. Stil nou. ZIOA. PATSONUL ZILEI. j Reg. Soar. Ap. Soar. Septemvrie. Septemvrié. . I ore. m. ore. m Septemvrie. Septemvrie. j | őré. m. ore! m. 11 23 Duminică. | Cuvioasa Teodora. 5 48 5 57 15 27 Joi. Sf. Nichita și sf. Visarion. 5 53 5 49 12 24 Luni. j Sf. mart. Autonom. 5 50 5 55 16 28 Vineri. ! Sta mart. Efimia. 5 54 5 47 13 25 Marți. | Sf. mart. Cornelie sutașul. 5 51 5 53 17 29 Sâmbătă. | S-ta Sofia, Agapi și Pistie. 5 55 5 46 ____1.4 26 Mercuri. (f) In. Sfintei Cruci (post.) | 5 52 5 51 18___________30_______D,mninica. | Cuv. păr. Evmenie._________________ 5 56 5 44