Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1878 (Anul 11, Nr. 1-72)

1878-01-29 / nr. 12

ANUL xr PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 894. La 31 a curentei, urmând a se ține licitațiune in camera acestei Prefecturi, pentru vinderea pădurilor Probota și Dolhești din județul Suceava, se publică aceasta, spre cunoștința generală. No. 560. La 20 a viitoarei luni Fevruarie anul curent, urmează a se ține licitațiune in camera Comitetului Permanent, pentru darea in antrepriză a construitei drumurilor următoare : construirea drumului mixt Iași- Sculeni, parte incepănd de la pichetul No. 132 al proiectului. Construirea drumului jud. Iași- Vaslui, incepand de la pichetul No. 58, de dincolo de podul stabil pe parcul Șerbești, și aprovizionarea cu peatră luată din comunele Ciurea, Mogoșești și Bârnova, atăt a drumului Iași-Vaslui, cât și a drumului Iași- Roman. Construirea drumului mixt, Tărgul- Frumos Hirlău, incepănd de la Hărlău spre Tărgul-Frumos. Aceste construcțiuni și aprovizionări cu peatră, se vor da in antrepriză sau in deosebi fiecare parte sau toate la un loc. Se publică aceasta spre știința d-lor concurenți, ce ar voi a lua asemenea antrepriză, să bine-voească a se prezenta in camera Comitetului Permanent, in ziua arătată mai sus, oara 12 meridiană, însoțiți de garanția cuvenită de 10%. Devizile și caetele de însărcinări se pot videa in lăuntrul acestui termin, in toate zilele in cancelaria Comitetului Permanent. No. 561. La 20 a viitoarei luni Fevruarie anul curent, urmează a se ținea licitațiune in camera Comitetului Permaninte, pentru darea în antrepriză a construirii terasamentilor, facerea podurilor și impetruirea părților de șose următoare, inpetruirea părței de șosea incepănd de la pichetul No. 454—391 pe o lungime de 3296 m. 41 c. cuprind din malul Prutului sau Bălul Frăsulenii, construirea terasementului pe parte de drum cuprinse intre pichetul No. 381 și 281, adecă de la capul dealului pănă la cel fin podeț din satul Popricanii pe o lungime de 5102 m. liniari și construirea a 3 podețe, inpetruirea părței de terasement aratate mai sus pe lungime de 5102 m. 55 c. cuprind din malul Prutului Batal Frăsulenii, inpetruirea părței de șosea cuprinse intre podul din satul Cărnicenii pănă la podul stabilit la Probota pe pârâul Stăngăcenii pe o lungime de 4243.08 m. c. cu prund din malul Prutului de la Fră Buleni și de pe dealul moșiei Perienii și construirea a două podețe, inpetruirea părței de șosea cuprinse intre podul de pe părăul stângoceni pănă la satul Trifești pe o lungime de 9800. 70 m. c. prundul se va lua din malul prutului de la Sorea, Perieni și Hermeziu, inpetruirea părței de șosea dintre Trifești, Damachi, și Eoiuș pe o lungime de 3490 m. c. prund luat din Hermeziu și Zaboloteni și construirea cantoanelor trebuitoare pe toată linia Iași Botoșani. Toate aceste construcțiuni urmează a se face pe drumul jud. Iași Botoșani in comformitate cu divizat și caietul de insercinări și după condițiunile generale ale județului publicate in foaea progresul No. 17 din 1870, se publică aceasta spre știința d-lor concurenți cari ar voi a lua aseminea antreprize, se binevoească a se presenta in camera Comitetului Permaninte in ziua aratată mai sus, vara 12 meridiane inposiți de garanțai de 10% din valoarea devizului care se urcă la suma de 350,244 lei, plătiți in rate egale in 5 ani de la data contractului, toate construcțiunile vor trebui se fie terminate și predate in curs de 3 ani, intreținăndu-se in bunăstare in termin de 5 ani in care urmează a se face plățile, atăt părțile de șosea aflate gata, cât și acele ce se dau in antrepriză cum și a cantoanelor și podurilor de pe toată linia Iași-Botoșani. Casieria generală a județului Iași. No. 435. Se publică spre cunoștința genenerală, că la iarmarocul Movila Cuzei, pentru ziua de 16 Fevruar viitor a. c. orele 12 amesză, urmează a se vinde prin licitație, vitele și obiectele indicate mai jos, sechestrate de la perceptorii, primarii și consilierii comunelor Lungani Popești și Dumești din plasa Cărligătura acest județ, pentru neachitarea debitului trimest. IV din 1876. Comuna Dumești De la Perceptorul com. Dumești: 2 boi, 1 cal, 2 vaci, 10 merțe păpușoi, 1 car, 1 căruță de 1 cal. V. a Vadanei, locoțiitor de Primar: 2 boi, 1 car, 10 oi. V. Macovei ajatore: 2 boi, 1 car, 2 vaci cu viței, 200 oi, 1 sapă cu mănz. Petrea Chirariu consilier: 2 boi, 1 car, 1 vacă cu vițel. N. Iftimi Consilier: 4 boi, 1 car, 1 cal, 2 vaci. Comuna Lungani De la Perceptorul corn. Lungani: 100 oi, 5 căpițe vite cornute intre care 2 vaci, 1 cal, 1 căruță, 2 cară, 2 marCuri godaci, 6 perne de părete, 2 scoarțe, 1 ciasornic de părete, 1 masă de lemn. Gh. Brezuleanu Primar: 15 oi, lal. Gh. Ungureanu ajutor: 2 boi, 1 car, 2 vaci. I. Iftimi Consilier: 4 boi, 2 cară, 2 vaci, 20 oi. I. Donia consilier: 2 boi, 1 car, 1 vacă. N. Bozian Consilier: 2 boi, 1 car, 1 vacă. Comuna Popești De la Perceptorul comunei Popești: 1 iapă, 1 căruță de 1 cal, o săniuță de 1 cal, 15 merțe păpușoi, o scroafă 1 masă 2 scaune, 2 mindire, 1 macat, 6 perine de părete și ca la 300 pari de Stejar. Ioan Ștefănescu Primar: 2 boi, 1 car, 1 vacă. D. Nastasiu ajutor de primar, 1 capă, 1 vacă. Gh. Pintilii Consilier: 2 boi, 1 iapă, 1 car. I. Budeanu Consilier: 2 boi, 1 car, 1 vacă. Doritorii vor bine-voi a se presenta la ziua și locul aratat, însoțiți de garanțiile cuvenite. No. 497. La 13 Fevruarie 1878, urmând a se vinde prin licitație 100 oi, 5 stoguri făn, 4 stoguri ovăs, 7 stoguri și 1 gireadă de 12 stănjini lungimea și 2 lățimea malai, 3 stoguri păling, 2 boi, 2 juncani, 2 vaci și 4 vase cu vin, averea d-lui arendaș moșiei Cârlig și Bădic, sechestrată spre inistalarea Statului cu suma ce datorește, căștiu de 15 Octomvrie trecut, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se țină in camera acestei casierii, unde va fi deschisă de la 1 la 4 care adjudecănduse asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și costul ce ar resulta, ear la termenul fixat se va pune in viderea concurenților probe de pe producte, precum și vitele se vor videa in fața palatului administrativ. Primăria comunei Bădenii. No. 88. In această comună sau declarat de pripas 2 boi, in păr unul plăvan hulub, și unul plăvân galben, coamele greblișe, fără alte semne, ce s’au găsit improprii la individul Petrache Olaru cu un bilet fals, se publică clar termenul de 6 luni, prescris de art. 49 din legea Poliției rurale, spre aflarea păgubașului lor. Primăria comunei Cotnari. No. 167. In ziua de 1, 2 și 3 Fevruarie viitor, anul curent, urmează a se ține ficițiune, in camera acestei primării, pentru darea in antrepriză, a procurărei lemnilor necesare la încălzitul localului primăriei, a percepției, și a 2 localuri de școale,. din această comună, d-nii amatori sunt rugați a se presenta la termenile de mai sus, spre a concura la mezat. Primăria comunei Miroslava. No. 122. Fiindcă in ziua de 19 Ianuar curent nu s’au putut efectua vânzarea vitelor de pripas, publicate prin foaea No. 1 a. c., se publică din nou că acele vite, anume 4 boi, 1 giuncă și 1 iapă, urmează a se vinde la Iarmarocul Movila Cuzei, din Iași, in ziua de 9 Fevruarie viitor. Primăria comunei Tomești. No. 76. La 2 a lunei Fevruar, urmează a se vinde licitativ, la acest oficiu, 1 iapă și un mănz de pripas, a căror proprietari nu le’a a ivit in termenul de 6 luni trecute, se publică spre cunoștința generală. Iass.1"Duminica 29 ianuarie 1878. 31 12 Marți. Știi Chir și loan Marui Victoriu, Victor. 7 13 5 17 4 16 Sâmbătă. Cuv. P. Isidor, ss. mm. Avram, TheodJ 7 7 5 32 1 Fevr. 13 Mercuri. St. Mart. Trifon. 7 12 5 17 5 17 Duminică. SS. m. m. Agatia, Teodulo (incepe triodu)17 5 5 25 7 CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil vechiu. Stil non. ZIO A. PATRONUL ZILEI. | Bei. Sorie. Ap. Boar. SUI vechia. Stil non. ZIO A. | PATRONUL ZILEI. 1 Bei. Soar. Ap. Boar. Ianuarie. Fevruarie. ore.m. ore. Fevruarie. Fevruarie. j ore. m. ore. m. 29 10 Duminică. Ad. relig. M. Ignatiu M. Iulian și Roman. 7 16 5 13 2 14 Joi. (J) Intimp. Domn. s. m. Agatodor 7 11 5 19 30 11 Luni. (**) Știi Ierarhi Vasile Grig, și loan 7 16 5 14 3 15 Vineri. S. și dr. Simeon, Anna, Adrian și Azarie. 7 8 6 31 PREȚUL ABONAMENTULUI:n Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portal 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci—Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. Insertion și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. » PARTEA OFICIALA Apare de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCURI și VINERI. Nedacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Naționale. Secția a IV-a. No. 8880. D. Alecu Filipescu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 31 Ianuarie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru destrugerea șanțului despărțitor intre moșia sa și moșia Statului, din comuna Buciumii, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 al. 6 pr. civ. No. 8116. D. Mihalachi Codreanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 4 Fevruarie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib, spre infațoșare in procesul in care se inculpă pentru furtul comis in prejudiciul lui V. O. Calender, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, un al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 alin. 6 pr. civ. No. 1636. Tribunalul Iași secția IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 21 Dechemvrie 1877, au condamnat pe Gh. Chișcăreanu pentru furt, pe baza art. 309, 40 codul penal, la 2 ani închisoare corecțională, sentința cu drept de oposiție și apel, conform art. 75 alin. 6 pr. civilă, s'a publicat un atare estract. No. 1574. Tribunalul Iași secția IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 9 Dechemvrie 1877, a condamnat pe G. Nedelcu, fost din dispr. a 3-a, pentru lovire, pe basa art. 238 codul penal, la 15 zile închisoare corecțională, un atare estract, s’a lipit pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 pr. civ., sentința cu drept de oposiție și apel. No. 2. Tribunalul Iași secți a IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 2 Ianuarie 1878, au condamnat pe Vasile Ciobanu pentru furt, pe basa art. 309 alin. 1 cod. pen., la 2 ani, închisoare corecțională și 500 lei amendă, conform art. 28 codul penal, un atare estract s’a alpit pe ușa trib, conform art. 75 alin. 6 pr. civlă, sentința cu drept de oposiție și apel. No. 32. Tribunalul Iași secția IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 11 ianuarie 1878, au condamnat pe Dim. Caldararu pentru furt, pe baza art. 308 codul penal, la 15 zile închisoare corecțională, sentința cu drept de oposiție și apel, un atare estract se publică conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 33. Tribunalul Iași secția IV, prin sentința pronunțată in ședința publică din 11 Ianuarie 1878, au condamnat pe Vasile Raciu pentru ultragiu, pe baia art. 148 codul penal, la un an închisoare corecțională, un ătare estract s’a inserat in foaia oficială, conform art 75 proc. civilă, sentința cu drept de oposiție și apel. Tribunalul jud. Bacău. No. 1002. Prin sentința corecțională a trib. Bacău No. 34, pronunțată in ședința de la 17 Ianuarie 1878, individul Gheorghe Hilchia, fost cu domiciliul in urba Bacău, dar acum necunoscut, s’a condamnat la închisoare de 5 zile și conform art. 183 și 174 pr. penală, are dreptul de opoziție la acest trib. Tribunalul jud. Dorohoi. No. 410. D. Iordachi Teodoreanu, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune ca la 28 Fevruarie 1878, carele 11 din zi, să se presinte in camera acestui tribunal spre a fi ascultat ca inculpat pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 429. D-nu Costachi Galin, cu domiciliul necunoscut, este citat prin aceasta una și singură citațiune, ca la 28 Fevruarie 1878, carele 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultat ca inculpat pentru banie, la neurmare sa va proceda conform legei. No. 20. D. Iordachi a lui loan Leonte Marița, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune că la 9 Fevruarie 1878, oara 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultat ca inculpat pentru furt, la neurmare se va procede conform Egei. Tribunalul județului Suceava. No. 394. D. Ioan Ungureanu, cojocar sumanar, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 14 Fevruarie 1878, vara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi față la cercetarea procereului cel privește, pentru furtul mai multeobiecte, la neurmere se vor aplica dispozițiunile art. 182 proc. penală. Prim. Procuror trib Iași. No. 473. Văzănd că prin sentința trib. corect. local No. 1562 din 7 Decemvrie 1877, s’au condemnat pe Val. Gătlan la închisoare corecțională de 6 luni și 1 zi, pentru furt, considerând că domiciliul numitului condemnat este necunoscut, avănd in vedere art. 193 pr. penală requerem ca toți agenții ausilisri minist, public să pună mâna pe susnumitul condemnat, oricănd și ori unde s’ar afla și se’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 498. Văzănd că prin sentința trib. corecțional local No. 1284, din 20 Octomvrie 1878 l’au condemnat pe Michel Bin Șae a sta 6 luni in unul din stabilimentele prevăzute de art. 219 c. p., in care timp trebue se învețe o meserie, pentru faptul de vagabondaj, considerând că domiciliul numitului condamnat este necunoscut, având in vedere că in contra lui este emis mandantul nostru No. 7769, văzănd art. 193 pr. penală, inquerem ca toți agenții ausiliari minister, public să pună măna pe bus numitul condemnat, oricând și oriunde s’ar afla și să’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 232. Văzând că prin sentința tribcorecțional local No. 1280 din 20 Octomvrie 1877, s’au condamnat pe Maria lui Ioan Dumitrachi, foastă cu domiciliul ,in I»și desp. 3-a, la inchisoare corecțională de 6 luni și 1 zi și 100 lei amendă, cu restricțiunea art. 28 c. p. pentru furt, considerănd că actualminte domiciliul numitei condemnate este necunoscut, având in vedere că in contra ei este emis mandatul nostru de arestare No. 7429, văzănd art. 193 pr. penală, requerem ca toți agenții auxiliari minist, public se pună mâna pe munțta condamnată oricând și oriunde vor afla și se o aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 292. Văzănd că prin sentința trib corecțional local No. 326 din 18 Fevruarie 1877, s’au condemnat pe loan Piseru de 30 ani, fost domiciliat in Românești, pl. Copou de profesie cioban, Th. Șchiopu de 34 ani fost domiciliat in comuna Movileni pl. Copou de profesie cioban, și loan a lui Th. Ciobanu de 24 ani, fost dom. in Românești pl. Copou, de profesie Cioban, la închisoare corecțională de căte 2 ani și la amendă de câte 50 lei, cu restricțiunea art. 28 c. p. pentru furt, considerând ca actualminte domiciliul numiților condamnați este necunoscut, având in vedere ca in contra lor sunt emise mandatele noastre de arestare No. 5378, 5376, și 5377, văzănd dispoz. art. 193 p. pen., requerem ca toți agenții auxiliari minist, public se pun mâna pe muniții condemnați, oricând și oriunde s’ar afla și să’i aducă la acest parchet spre demarșă legală. Judele de pace ocolul IV din Iași. No. 206. D. Faibiș Aberman fiiul lui Simon Abermăn fost domiciliat in str. Păcurari și acum cu domiciliul necunoscut, este citat a se prezenta in pretorul nostru in zidi de 4 a viitoarei luni Fevruarie, oarele 11 dimineață cănd ara a se judeca procesul de contravențiune ce i se impută prin procesul-verbal al d-lui sub-comisar I. N. Contovici pentru faptul că s’a găsit la el drojdie de bere uscate, fără stemplu antreprizei, la neurmare se va judeca in lipsă, conform legei. Judele de pace Ocol. V din Iași. No 107. D. Șaia sin Hascal și Idei Senși conform art. 143 pr. pen. și 75 al. 6 pr. civ., sunt citați ca marturi a se presenta in pretoriul nostru, in ziua de 7 Fevruarie anul curent carele 11 de dimineață, cănd are a depune știința lor la procesul de insulte, suferite de Iancu Carghel de la Hana lui Haim David Leibovici, la neurmare, se vor conforma art. 155 pr. penală. Ingineriul hotarnic* județul Iași, No. 6. Subscrisul Inginer G. Giușcă, domiciliat in Iași, strada Podului-Vechiu, fiind autorizat de D. Președinte al tribunalului Iași secția a 3-a, cu adresa No. 63, din 5 Ianuarie 1878, a face hotărnicie moșiei numită Movila Mare, proprietate a D-lui Ioan Nicolau, situată in comuna Movileni, plasa Copoului, județul Iași, megieșită cu moșiile următoare : 1) moșia Larga, a minor, repos. Mihalachi Theodor, reprezentați prin D-na Elena Theodoru, domiciliată in zisa moșie. 2) moșia Buțulucu, proprietate a D-lui Dr. Emil Mex, domiciliat in Iași. 3) moșia Româneștii, proprietate răzășască. 4) moșia Potăngenii, proprietate a D-nei Aneta Kozminsky, născută Gafencu, domiciliată in Basarabia, moșia Brătușeni, ținutul Hotinului. 5) moșia Movilenii, in special parte dată locuitorilor clacași ce o stăpânesc in de avelmoșie. Pentru această operație am fixat termin in ziua de 6 Mai 1878?și după ce am făcut citații in parte tuturor megieșilor arătați mai sus, poftindu-i a se presenta la arătatul termin in fața locului, cu documentele relative la megieșia moșiei numită Movila Mare, proprietate a D-lui loan Neculau, apoi și prin această publicațiune vestesc că in caz contrar, voiu Lee hotărnicia in lipsă, conform art 18 din Regulamentul de hotărnicie. 1878, Ianuarie 20. Ingineriu, Gh. Ciușcă. Procesele și Licitațunele ce se vor ține in cursul săptămănei. La Curtea de Apel secția I-a. Marți 31 ianuarie. 1) Epitropia Spitalului Draghici din Vaslui cu I. Remașcu pentru bani. 2) Ch. H. Enica loan Crintea pentru bani. 8) Stata ca Theodor a Saftei pentru delict silvic. 4) Stata ca Neculai Marin pentru delict antic. 5) Elena Bontași ca Spiru Dereacu pentru bani. 6) Smaranda Hnrdubei cu M. Trandafir p. avere. 7) And. Popovici cu Gh. Andriopulo ca Em Silibiu pentru bani. Mercuri 1 Fevruarie. 1) Statul cu I. Fasolă pentru garanție. 2) Statul cu Gh. Mincu pentru daune. 3) H. Argintariu cu Ariton Goilav p. calomnie. 4) Statul cu Ch. Strugariu delict silvic. Vineri 3 Fevruarie 1) Panaite Neculau cu Gh. Mavroeniți S. Crintea pentru bani. 2) H. Bulgar pentru injurie. 3) Gh. Ciubota pentru bătăi. 4) I. Cosofriț și I. Teodor pentru delapidare. 5) I. L. Merlaub și I. Osfeld pentru avere. Sâmbătă 4 Fevruarie. 1) Maria Ghițescu cu Mendel Șaim pentru bani. 2) Gh. Luțescu pentru insultă 3) P. Radu și alții pentru rebeliune. 4) Statu cu Gh. Voinicu și 1. Agarici p. bani. 5) D. Vexler cu Margareta Țaranu pentru bani. La Curtea de Apel Secția 11-a. Marți 31 ianuarie. 1) Ițic Zilberman cu Aizie Garfunkel și Pulheria Codrescu pentru revandicarea unor case. 2) Vasile Dimitriu pentru abus de putere. 8) Tanase Turcumanu pentru lovire cu voință. 4) Iordachi Cibotaru și Leiba sin Janeu p. r. arestat 5) Strul sin Iancu p. vagabontaj, arestat. 6) Vasile Neculau pentru furt, arestat. Mercuri 1 Fevruarie. 1) loan Vulpe și Florea Ghiorghiu pentru maltratare reciprocă. 2) Andrei Șerbănescu pentru deturnare de bani publici 3) Ioan Marcovici pentru lovire cu voință. 4) Solomon Chersin cu David și Moriț Hitliman pentru un contract. Vineri 3 Fevruarie. 1) Stefan Matos curatoare casei def. Jacob Zimbat cu Epitropia Bisericei Armene din Bacău p. b. 2) Israil și Ilie Mihailovici pentru lovire ca voință. 3) Sarchis Donig pentru lovire ca voință. 4) Statul cu succesorii def. Turburi p. o garanție. 5) Bur&h Hanț Madan pentru vagabontaj arestat. 6) Ioan Călin cu Al. Mavrocordat apoi, la urmărire Sămbătă 4 Fevruarie. 1) Cost. Costea și Toader a Anei p. lovire cu voință 2) Mihalachi Florescu pentru lovire cu voință. 3) Ileascu Simon Ion pentru vagabontaj. 4) Stanu eu Gh. Botez p, restituirea unei taxe. 5) Grigori Manga pentru lovire ca voință, arestat. La Tribunal Secția 1. Marți 31 Fevruarie. 1) Orenștein Marcus cu herezii def. Moise Lsib Zingher pentru imobil. 2) Sfarți Solomon cu A. Vărnav Liteanu pe bani. 3) Sigler Avram cu Șmil Ștein pentru bani. 4) Oposiția d-lui G. Nițescu la sechestrul aplicat de Michel Sandman pentru banii ce are a lua de la Ghidale Birnbaum. 6) Serie Gavril cu Moche Laneberg p. b. apel Mercuri 1 Fevruarie. 1) Gold Reisel cu Dimitrie Arghiropolo p. bani. 2) Oposiția d-lui Sandu Alcaz la tabloul de ordinea creditorilor def. Ilie Iconomu.l 3) Scarlat Șișcanu cu iconomul Grigora Constantinescu pentru bani. 4) Văduva Beila cu Simon Dascala și soția sa p. l. 5) Moscovici Herșcu cu G. Nițescu conserv, averei def. Paleologu. 6) Renghilescu A. Strul cu Statul pentru bani. Vineri 3 Fevruarie. 1) Milicescu Dimitrie cu Teresa Milicescu p. avere. 2) Lepadatu Ecaterina cu Alecu Botez p. bani. 3) Popescu Tudurachi cu soția sa Catinca p. divots. 4) Frenchel F. cu d-nul Teodor Codrescu p. bani. Sămbătă 4 Fevruarie. 1) Feldman Wolf cu David Davidovici p. b. comerț. 2) Landes Simon cu N. B. Diamand p. h. com. ANUNCIURI. Rândul sau local sen 15 bani. Francia: Pe șase Iani 26 franci. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și antmciorile pentru B Curierul de Iași" Joaca oficiali, se fac la D-na Engine Micond, Constantinopol, 9 rue de la Banque Ottoman 9. Exemplarul 30 bani. PUBLIGATI! JUDECĂTORESC?. Curtea de Apel din Iași Secția I-a. No. 453. Inculpata Zoița lui Gavril Ciubotariu, fost domiciliată in Foiți ceai la mătușa ei Maria lui Costachi Urechiă, acum cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din procedura penală, este citată a se presenta in persoană înaintea secțiunei I a Curței de Apel la 4 a lunei Martie anul 1878, parele 11 din zi, când are a se judeca procesul corecțional in care se inculpă pentru furt. No. 12