Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1878 (Anul 11, Nr. 73-141)

1878-10-18 / nr. 114

CURIERUL DE IA SSI, proc. civilă, nu-mi vor face îndestulare de toate sumele mai sus indicate, apoi voi procede la urmărirea imobilului, rămas de la defunctul meu debitore Fișei sin Mereu Pălărier mai sus numit și situat la disp. a 4-a, mahalaoa Broștenii, strada Aradului, consistând intr’un loc de bezman și cu 2 acarete pe el, înscris sub No. 6. Pentru care am scris și subscris comandamentul in 4 exemplare, dintre care unul se va înmâna D-lui Avram Rosențvaig, iar exemplarele cuvenite D-lor Buiuk sin Marcu și Pine Rosențvaig, se vor lipi la ușa trib. Iași, publicăndu-se și prin foaea oficială. Făcut astăzi 1878 Sept. 80. (isc.) Br. Lippe. Prin subsemnatul Portărel al trib. Iași. Portărel, Al. Voicescu. No. 643. Imobilul D-lui Cost. Costantin Spiru, de profesiune casa, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă, situată in orașul Iași, desp. a 5-a, strada Eternităței, înscrisă la No. 8 nov, ear verhiu 1109, construită de vălătuci, acoperită cu șindilă și compusă din 2 odăi și 1 antret, avănd in ogradă 1 bordeiu, acoperit cu șindilă, o magazie de scânduri pentru afumat cărnuri, 1 grajdiu, 1 șopron de scânduri in care esistă o pivniță, făntănă, cu dependințele, grădină și locul lor, megieșinduse pe de o parte cu imobilul d-lui Petrachi Dimitriu, iar pe de altă parte cu imobilul d-lui Ilie Dimitriu Pl- Baltu, fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea D-lui Gheorghe Christodulo, de profesiune doctor, domiciliat in Iași, cu suma de 75 galbeni, cu a lor procente pănă la numărătoare, plus clausa penală de 20 galbeni, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire, ce are a lua in virtutea obligațiune] ipotecare. Înscris de trib. Iași secția a 3-a, la No. 107, din 19 Martie 1875 și investită cu formula executorie, la 11 Octomvrie 1878, cănd a fost frcsat terminul de vânzare a indicatului imobil, nu s’au putut efectua adjudecarea, deoarece tribunalul prin procesul-verbal No. 8956 din acea zi, a închis licitația din cauza nestăruinței părților in drept, in urmă insă d. Dr. Gheorghe Christodulo, prin petițiunea înregistrată la No. 6369, cerând a se pune din nou in vânzare arătatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 539 și următori din proc. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 539 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămurirele de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 96 din 1 Septepmvrie 1878, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni III-a, la 10 a lunei Noemvrie, ziua Vineri 1878, oarele 11 din zi, când ave a se face adjudecațiunea, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 665 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca mantea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 640. Conform jurnalului tribunalului Vaslui sub No. 59, din 9 Ianuarie 1878, prin care ordoană a se vinde licitativ, via def. Gh. Racoviță, aflătoare in județul Iași, deoarece nu l’a a putut devide in natură, intre sucesorii defunctului și anume: Vasile Codii major, și Elena Crăeacu minoră, representată de părintele seu Căpitanu Emanoil Crăescu, in calitate de tutore legal, după cum rezultă din raportul experților, din 18 Noemvrie 1877 și in consecința cerirei d-lui Vasile Cocii, făcută prin petițiunea înregistrată la No. 903, relativ la punerea in vânzare a acelei vii, acest tribunal prin jurnalul No. 572, din 7 Fevruarie anul curent, a dispus a se publica vânzarea a sub-citatei vii, și care după raportul esporților din 18 Noemvrie 1877 este una Vie situată in jud. Iași, plasa Copou, comuna Copou, megieșindu-se la mează-noapte cu via d-nei Cristinei. Îl «pus cu via d-lui Istrati, la răsărit cu via d-lui Adamachi și la miază-zi ca locul dascălului Neculai, această vie se compune din 4 pogoane lucrătoare, vr’o 8 prăj un loc de alătură, o mică livadă cu puțini arbori roditori, având pe ea una casă cu tindă, pereții de vălătuci, alăture o cramă, ca pereții de scânduri, tot sub același acoperimănt, acoperit cu stuf, îngrăditura viei despre răsărit cu șanț și cu poartă de reslog», întinderea totală acestei vii este 120 prăjini și la 25 April 1878, cănd a fost fixat termenul de supralicitare la vânzarea indicatului imobil, prin Îndeplinirea formalităților, s’au adjudecat definitiv citatul imobil, asupra d-lui Gheorghe Panu, cu preț de 1821 lei noi, că acest preț nedepuindu-se de d. adjudecător in termenii prevăzuți de art. 551 și următori din procedura civilă, in urmă insă d. Vasile Cocii, moștenitorul del. Gh. Racoviță prin petițiunea înregistrată la No. 3515, cerănd a se pune din nou in vânzare indicatul înnobil, pe acest temeiu și in bu aa art. 689, combinat cu 553 din procedura civilă, tribunalul publică revinderea indicatului imobil, pe contul d-lui adjudecător Gh. Panu, iar concurenții ce ar fi de a cumpără menționata vie, să se presinte in camera acestei secțiuni a III, cu garanția cerută de lege la 11 a lunei Da •chemvrie, ziua Luni, anul 1878, parele 11 din zi, cănd erea se face adjudecațiunea, conform legei. Secția a IV-a. No. 7460. D. Lupu Valdman, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 31 Octomvrie 1878, oara 10 dimineață, să se proninte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare în procesul in care se inculpă pentru abuz de încredere in dauna lui Ioseb Waisenberg, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un al doile exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 6692. D. Neculai Bucatariu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 17 Noemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre înfățoșară in procesul in care se inculpă pentru lovirea reciprocă cu D. Epureanu și alții, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un al doilea escroplar de citațiune s’a aflat pe ușa trib, conform art. 75 al. 6 proc. civilă. No. 6329. D-nu Dimitrie Bosie, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua da 15 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă, pentru lovirea lui Gh. Ciofu, cunoscând că nefiind următor, sa va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un exemplar s’a aflpt pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 pr. civ. No. 6329. D-na Maria Bosie, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 15 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui Gh. Ciofu, cunoscând că nefiind următoare, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un al doilea exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 954. Avănd in vedere acțiunea de furt imputată Anei Malic, in prejudiciul d-nei Maria Petrov, considerând că din procesul verbal comisiei I Iași, căt și din instrucția orală făcută astăzi in audiență, depunerea sub jurămănt a martorei Maria Petrov, se constata ca Ana Malic fiind primită in casa pacientei până își va găsi un loc de serviciu in ziua de 27 Iulie a. p., i-a furat din o ladă ce avea cheia la broască, 12 carboave și mai multe lucruri, din care numai lucrurile s’a găsit la inculpată, văzând art. 308 c. p., se condamnă pe Ana Malic la 6 luni și 1 zi închisoare corecțională, sentința cu drept de oposiție și apel, o atare s’a ’alipit pe ușa tribunalului. No. 952. Avănd in vedere acțiunea de furt, imputată lui Cost. Chirilă in prejudiciul lui Limba Fursnan, considerând că atât din procesul verbal a Primarului C. Râceanu, căt și din instrucția orală făcută astăzi in audiență, depunerea mărfurilor sub prestare de jurământ, se constată că Cost. Chirilă in ziua de 24 Martie a. c., a furat 4 dispicături de lemn din stănjinii tăeți ce se aflau in pădurea de pe moșia Căușești a lui L. Firman, văzând art. 309, al. II c. p., hotărește, condamnă pe Cost. Chirilă la 6 luni și una zi închisoare corecțională și 50 lei amendă, conf. art. 28 c. p. sentința cu drept de oposiție și apel, o atare s’a alipit pe ușa trib. conform legei. Tribunalul jud. Botoșani. No. 10592. D-nu Iancu Gănju, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui tribunal, in ziua de 27 Noemvrie 1878, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe el inculpat pentru maltratare, la neurmare se va precede conform legei. Tribunalul județului Bacău. No. 15,739. Prin sentința corecțională trib. Bacău No. 485, pronunțată in ședința de la 6 Septemvrie 1878, individul Vasile N. Bârsan, fost cu domiciliul in comuna Valea lui loan, iar acum necunoscut, s’a condamnat la 3 luni închisoare corecțională și 100 lei noi amendă, in baza srt. 309 c. p., pentru faptul de furt, și conform art. 183, 197 și 198 p. p., are dreptul a face oposiție la acest trib, și apel la Curtea de Iași. Tribunalul județului Dorohoi. No. 10086. Olimpiada lui I. Padurariu, domiciliată in comuna Corlateni, este citată prin această singura citațiune ca la 7 Noemvrie 1878, oara 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi ascultată ca inculpată in acțiunea privitoare pe dânsa, inculpată pentru furt prin întrebuințare de chei mincinoase, la neurmare §e va procede conform legei. No. 10186. D. Manolea Vasile a Gafiței sau Rotariu, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune ca la 10 Noemvrie 1878, oar de 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui Tribunal spre a fi ascultat ca inculpat pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 10297. D. Iosub Zisman, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune, ca la 13 Noemvrie 1878, oarde 11 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, ca inculpat in acțiunea privitoare pe el pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 10299. D. Leib Ițic Zisman, cu domiciliul necunoscut, este citat prin această singură citațiune ca la 13 Noemvrie 1878, să se presinte in camera acestui tribunal, vara 11 ante-meridiane, inculpat in acțiunea privitoare pe losub Zisman cu ai lui, inculpați pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. No. 10,759. Având in vidare acțiunea privitoare pe Vasile a Marandei și Gh. N. Herțanu, inculpați cel întâi pentru furt și cel al doilea pentru tăinuirea unei vaci, in prejudiciul lui loan Putred, având in vedere că inculpatul au mărturisit aceste fapte la cercetarea ce li s’au făcut de către comisarul Poliției urbei Dorohoi, considerând că aceste mărturisiri consemnate la procesul-verbal de constatare al comisarului, agent competent, pentru a face atare constatare, sunt probe suficiente, intrucăt nu sunt combătute astăzi de inculpați cu nici o sită probă contrarie, că prin urmare faptul de furt, comis de Vasile a Maranâei, fiind pe deplin stabilit, să prevede și să pedepsește de art. 308 codul penal, considerănd că faptul de tăinuire, comis de catre Herțanu, este prevăzut și pedepsit de art. 53 și 54 codul penal, pentru aceste motive și tocst de lege cetit in ședința publică, tribunalul in unire cu conclusiunila d-lui Procuror, in numele legei, hotărăște, condamnă pe Viril ® a Marandei, ca domiciliul necunoscut, pentru furtu unei vaci de la Ioan Putred, la inchisoare corecțională pe timp de 3 lun’’, această sentință este dată cu drept de apel, conform art. 198 procedura penală și oposițiunei conform art. 183 procedura penală, din partea lui Vasile a Marandei. Tribunalul județului Roman. No. 4157. D. Maurici Lupescu, profesia liberă, cu domiciliul necunoscut in România, este citat ca la 6 Noemvrie, anul curent 1878, parele f0 ante- meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, insuși s’au prin procurator legal, pregătit cu toate probele necesarie, la judecata procesului ce i s’au intentat de soția sa Elena Lupescu, născută Răducșan, pentru separarea patrimoniilor de neîi din ad-ssie, pe de o parte presenta citațiune s’au publicat prin foaea oficială, iar pe de alta conform art. 75 al. 6 pr. civilă, originalul citețiunei cuvenită d-lui Lupescu, s’su sfișat pe ușa acestui tribunal, cunoscând că la caz de revenire, tribunalul va resolva cestiunea conform legei. Tribunalul județului Vaslui. No. 19,692. Domnul Neron Lupașcu, domiciliat in Vaslui, in calitate de procurator casei defunctului Alecu Velisariu, avănd a lua de la d. Gheorghe A«biovici, domiciliat tot in Vaslui, suma de 250 galbeni căpițe, ca procent de 200 ° 10 P8 lună, considerat de la 5 Mei anul 1877, pănă la numărătoare, precum și 150 lei noi spese de instanță, plus taxele de timbru și portărei, conform sentinței tribunalului Vasu»», No. 546, investită cu formula executorie, No. 70 din a. c, prin petițiunea dată tribunalului la 16 Septemvrie, înregistrată la No. 6542 anul curent, au cerut punerea in urmărire și vânzare a caselor d-lui debitor, ce posedă în orașul Vaslui, pe privire că debitorele, nici in urma comandamentului prealabil ce i-a făcut, n’au achitat acei bani, tribunalul văzind îndeplinite disposițiunile art. 498 și 497 procedura civilă, văzind că debitorele n’au format vr’o cerire in condiționale art. 502 procedura civilă, prin jurnalul No. 3079, de la 19 Septemvrie 1878, au regulat punerea in vânzare a caselor d-lui debitor Gheorghe Asicrovici, prevăzute prin comandament, care după descripțiunea făcută de agentul de urmărire prin procesul-verbal No. 231, arată că casa cu No. 22, din strada Ștefan cel mare, este cu 2 etaje, cuprinzătoare de 7 odăi in etajul deasupra și 5 odăi dedesubt, și osebit antrete și odăi pentru întreținerea menajului, construcția acestei case este de piatră și cărămidă, acoperită cu tablă de tiniche, in ogradă in dos sunt 5 odăi pentru servitori, din care una servește de dugheană la ulița, grajdiu mare pentru cai, tot de cărămidă, acoperite toate ca oale, un hambar ia da scânduri, și să megieșește cu strada Ștefan Cel Mare despre roua și miază-zi, despre răsărit cu strada Angheluță, a doua casă, situată tot pe strada menționată in mahalaoa peștii, sub No. 78, cuprinzătoare de 4 odăi și un antret, acoperite cu șindilă, iar in ograda acestora. Buni odăi pentru servitori, hambar bun de scânduri, grajdiu pentru cai, și să megieșește la față cu strada Națională Ștefan Cel Mare, despre răsărit cu casele tot a d-lui Rabiovici, care sunt cu 2 etaje, și despre asfințit și miază-noapte cu casele defunctului Ion Jijie, iar sarcini privitoare pe aceste 2 case și cunoscute in tribunal, după lămurirea luată de la păstrătorul registrelor din tribunal prin adresa No. . . din 13 Octomvrie, este: pentru casa cu No. 22, 1500 galbeni, datoriți de defuncta Smaranda Anghelete d-lui Gh. Asbiovici, prin obligațiunea Înscrisă in registru pe anul 1875 sub No. 106 2) din obligația înscrisă sub No. 192 in registru pe anul 1875, asupra caselor ce Gheorghe Asbiovici are situate din nou pe strada Poștei, resultă că din prețul caselor vândute de Smaranda Angheluță numitului Asierovici, el mai debitează cu 1700 galbeni; 3) contractele de închiriere a acestei cape, jumătate dată d-lui Gheorghe Tocilescu, și jumătate din ele d-lui Neron Lupașcu, pe timp cătră d. Gheorghi Tocilescu pe 6 ani, cu căștiul respins înainte, iar cătră d. Lupașcu, tot pentru 6 ani și cu banii respinși la 4 ani înainte, transcris sub No. 105 ia in anul 1876, contractul d-lui Lupașcu și sub No. 72, din 1877, contractul d-lui Gheorghe Tocilescu, iar asupra caselor sule No. 78, in care locuește d, Gheorghe Asierovici, este sarcina de 5000 lei noi cătră epitropia ospitalului Difighici, din Vaslui, înscrisă sub No. 69 din anul 1876, se publică vânzarea acestor case, in termen de 3 luni, conform art. 510 procedura civilă, cu deșteptare ca doritorii de a le compara, să se presinte in sala de licitație a trib. de județul Vaslui, la 22 a lunei ianuarie, anul 1879, ziua luni, vara 12 meridiane, preparați cu garanțiile cuvenite, cănd urmează a se face adjudecarea provisorie, somăndu-se tot acum pe toți acei ce vor avea vre-un drept din acele prevăzute la punctul al III-lea, de sub art. 506 a procedurei civile, să-și arăte pretenția ca tribunal in lăuntrul termenului, căci in urmă nu i se vor considera, toate dările fiscale și comunale privitoare pe acel fond și neplătite până in present, vor fi pa canta noului cumpărător. No. 19677. D. Costachi Dimtriu, tutorele casei defunctei Aristița Chendrino, prin petițiunea dată tribunalului la 9 August 1878, înregistrată la No. 5369, au cerut a să pune in publicațiune și vânzare in arendă pe termen de 3 ani, a părței de pământ a orfanilor remași după defuncta Chendrino, tribunalul prin jurnalul cu No. 2958, încuviințând cererea făcută și după arătarea d-lui tutore C. Dimitriu, moșia ce urmează a se arenda pe terasa de 3 ani, începător de pe 23 Aprilie 1879, este situată la comuna Todirești, plasa Fondurile, județul Vaslui, is mărime de 260 fălci pământ, din care sunt 30 fălci pământ fănaț, 160 fălci pământ arătură și 70 fălci pământ sudat, având pe el una casă cu 3 odăi și cu sală prin mijloc, acoperită cu șindiță, una casă de bucătărie cu 2 odăi, acoperită cu stuh, un hambar de scânduri de ulm, acoperit cu regoz, un hambaraș mai vechi, una pivniță de lemn și o hrubă de peatră, și dar se publică pentru cunoștința doritorilor de a lua in arendă această moșie, să se presinte in camera tribunalului județului Vaslui, la 22 Noemvrie, ziua Joi, anul 1878, cănd urmează prin licitațiune a se face arendarea acestei moșii, pentru termenul aratat, cu plata căștiurilor in terminele ce să azară, pentru arendă, la 23 Aprilie și 26 Octomvrie, fiind preparați concurenții și cu garanția cuvenită. No. 19653. D-nu Trifan Auraru, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 13 Noemvrie 1878, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul seu și altuia in care se inculpă pentru lovire, la neurmare se va proceda conform legei. No. 19274. D. Gheorge Mocanu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 24 Noem. 1878, oara 10 dimin., să se prezinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a a se căuta procesul seu și a altora, in care se inculpă pentru furt, la neurmare se va proceda conform legei. No. 19273. D-noi Dumitru Pangreze, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 24 Noemvrie 1878, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, cănd urmează a se căuta procesul său și a altora in care se inculpă pentru furt, la neat mire se va proceda conform legei. Prim Procuror trib. Iași, No. 5564. Văzind estractul de sentință No. 869 a trib. corecțional, pronunțată la 4 Septemvrie 1878, prin care condamnă pe Costachi Chiriac, cu domiciliul necunoscut, la 6 luni închisoare corecțională pentru faptul de abuz de încredere, văzind art. 193 procedura penală, regnerim ca toți agenții auxiliari ministeriului public, să pună mâna pe numitul condamnat, oricând și ori unde s’ar afla și să’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. No. 5563. Văzind estractul de sentință No. 769 a tribunalului corecțional pronunțată la 26 iunie 1878, prin care condamnă pe Alecu Ciornei, cu domiciliul necunoscut, la 6 luni închisoare corecțională și 30 lei noi amendă, cu restricția art. 28 c. p., pentru luare de mită, văzind art. 193 pr. pen., requerem ca toți agenții auxiliari ministeriului public, să pună mâna pe numitul condemnat, ori cănd și ori unde s’er afla și să’l soată la acest parchet spre demarșa legală. No. 5562. Văzind estractul de sentință No. 799 a trib. corecțional, pronunțată la 28 iulie 1878, prin care condamnă pe Ștefan Nemțanu, cu domiciliul necunoscut, la închisoare corecțională de 6 luni și una zi, pentru faptul de furt, văzind disposițiunile art. 193 din procedura criminală, regaerim ca toți agenții auxiliari ministrului public, se pană mâna pe numitul condamnat oricând și oriunde s’ar afla, și să’l aducă la acest parchet spre demarșa legală. Procurorul trib. jud. Bacău. MANDAT DE ARESTARE. No. 2439. In esecutarea sentinței trib. Bacău No. 122 din 14 Fevruarie 1878, prin care numitul Gavril Bulău, cu domiciliul in comuna Glodurile, județ. Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, găsit culpabil pentru banie, fapt prevăzut și penst de art. 238 c.p., văzind art. 193 și 24 pr. p., măndăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune măna pe numitul șî al conduce la penitenciarul Bacău din județ. Bacău, spre a suferi osinda, ordonăm directorului zisului penitenciar, al primi și deținea timpul condamnațiunei, cerem tuturor depositarilor forței publice să dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii s’au subscris și revestit cu sigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 8408. Prin sentința No. 122 din 14 Fevruarie 1878, numitul Gavril Bulău, născut la comuna Glodurile, locuit in comuna Glodurile din districtul Bacău cu profesie de agricol, găsit culpabil pentru bataca lui loan Ciupercă, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, in virtutea art. 238 c. p., osinda lui să incepe de la încarcerare și se termină la espirare, când se va libera de a dreptul dat. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE. No. 2618. In esecutarea sentinței trib. Bacău No 438 din 17 Iunie 1877, prin care numitul Martin sin Mihai Vargă, cu domiciliul in comuna Părincea, județ. Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, găsit culpabil pentru banie, fapt prevăzut și penal de art. 283 c. p., văzind art. 193 și 24 pr. p., măndtăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune măna pe numitul și a conduce la penitenciarul Bacău din județul Bacău, spre a suferi osinda, ordonăm directorului zisului penitenciar al primi și deținea timpul condamnațiunei, cerem tuturor depositarilor forței publice sa dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii s’au subscris și reventit cu sigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 14,465. Prin sentința No. 438 din 17 Iunie 1877, numitul Martin sin Mihai Vargă, născut la comuna Părincea, locuit in comuna Părincea din districtul Bacău, cu profesie de agricol, găsit culpabil pentru banie, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, in in virtutea art. 238 c. p., osinda lui sa începe de la Încarcerare și se termină la espirare, cănd se va libera de a dreptul de d. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE. No. 3494» In esecutarea sentinței trib» Bacău No. 187 din 3 Martie 1878, prin care numitul Costachi Andoni, cu domiciliul la comuna Răcătău, județ. Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, găsit culpabil pentru banie, fapt prevăzut și penal de art. 238 c. p., văzind art. 193 și 24 pr. p., măndăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune măna pe numitul și al conduce la penitenciarul Bacău, din județ. Bacău, spre a suferi osinda, ordonăm drectorului zisului penitenciar a primi și deținea timpul condamnațiunei, cerem tuturor depositarilor forței publice să dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii s’au subscris și revestit cu sigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 8417. Prin sentința No. 187 din 3 Martie 1878, numitul Costachi Andoni, născut la comuna Recăteu, locuit in comuna Recăteu din districtul Bacău, cu profesie de Agricol, găsit culpabil pentru batie, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, in virtutea art. 238 c. p., osinda lui să începe de la încarcerare și se termină la espirare, cănd se va libera de a dreptul de d. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE No. 2479. In esecutarea sentinței trib. Bacău No. 209 din 10 Martie 1878, prin care numitul Gheorghe Știrbu, cu domiciliul in comuna Sendulenii, județul Tecuciu, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile închisoare, găsit culpabil pentru banie, fapt prevăzut și penal de art. 238 e. p., văzind art. 193 și 24 pr. p., măndăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune mâna pe numitul și al conduce la penitenciarul Bacău, din județ. Bacău, spre a suferi osinda, ordonăm directorului zisului penitenciar al primi și deținea timpul condamnațiunei, cerea tuturor depositarilor forței publice, să dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii B’au subscris și revestit cu sigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 14.032. Prin sentința No. 209 din 10 Martie 1878, numitul Gheorghie Știrba, născut la comuna Senduleni, locuit in comuna Senduleni din districtul Bacău, cu profesie de agricol, găsit culpabil pentru banie, s’a condamnat la 15 zile inchisoare corecțională, in virtutea art. 238 c. p., osnida lui se începe de la Încarcerare și să termină la espirare, cănd se va libera de a dreptul de d. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE. No. 2477. In esecutarea sintenței trib. Bacău No. 209 din 10 Martie 1878, prin care numitul Vasile Știrbu, cu domiciliul in comuna Sendulenii, județ. Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile inchisoare corecțională, găsit culpabil pentru bataj, fapt prevăzut și penal de art. 238 c. p., văzind art. 193 și 24 pr. p., mundăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune măna pe numitul și al conduce la penitenciarul Bacău, din județ. Bacău, spre a suferi osinda, ordonăm directorului zisului penitenciar a primi și deține timpul condamnațiunei, cerem tuturor depositarilor forței publice, să dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii s’au subscris și revestit cu sigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 14.033. Prin sentința No. 209 din 10 Martie 1878, numitul Vasile Știrbu, născut la comuna Sendulenii, locuit in comuna Sendulenii din districtul Bacău, cu profesie de agricol, găsit culpabi pentru batie, s’a condamnat la 15 zile închisoare corecțională, in virtutea art. 238 c. p., osinda lui se începe da la încarcerare și se termină la espirare, cănd se va libera da a dreptul de d. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE, No. 2478. In esecutarea sentinței trib. Bacău No. 209 din 10 Martie 1878, prin care numitul Ioan Știrbu, cu domiciliul in comuna Sendulenii, județul Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 15 zile inchisoare corecțională, găsit culpabil pentru banie, fapt prevăzut și penal de art. 238 c. p., văzind art. 193 și 24 pr. p., măndăm și ordonăm prin aceasta tuturor portăreilor și alți agenți ai forței publice, de a pune mâna pe numitul și al conduce la penitenciarul Bacău din județ. Bacău, spre a suferi osindi, ordonăm directorului zisului penitenciar al primi și deținea timpul condamnațiunei, cerem tuturor depositarilor forței publice să dea ajutor pentru esecutarea acestui mandat, spre care finii s’au subscris și revestit cu Bigiliul parchetului. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 14.031. Prin sentința No. 209 din 10 Martie 1878, numitul Ioan Știrbu, născut la comuna Senduleni, locuit in comuna Sanduleni din districtul Bacău, cu profesie de agricol, găsit culpabil pentru banie, s’a condamnat în 15 zile închisoare corecțională, in virtutea art. 238 c. p., osinda lui sa Începe de la încarcerare și să termină la espirare, când, se va libera de a dreptul de d. director al acestui penitenciar. MANDAT DE ARESTARE. No. 2515. In esecutarea sentinței trib. Bacău No. 12 din 11 ianuarie 1878, prin care numitul Petrea Tâncău, cu domiciliul in comuna Câlugăra, județ. Bacău, cu meseria de agricol, s’a condamnat la 20 zile închisoare corecționalâ, găsit culpabil pentru ba