Cuvântul Libertății, august 2007 (Anul 19, nr. 5421-5447)

2007-08-01 / nr. 5421

“Chiar dacă, în ultimul timp, în Clinica de Chirurgie și Ortopedie Pediatrică s-au mai făcut unele investiții, aceasta nu înseamnă decât o picătură într-un ocean de probleme greu de depășit fără pompări susținute din punct de vedere financiar Prof. univ. dr. CORNELIU ______ SABETAY, șeful Clinicii „Folk de tabără” pe malul Dunării cultural pag. 6 Urgențele medicale la copiii asigurate corespunzător In ciuda eforturilor autorităților de a îmbunătăți situația pacienților și, implicit, a cadrelor medicale de la Spitalul Clinic Județean de Urgență nr. 1 din Craiova, problem dle la nivel macroeconomic persistă. Lipsa aparaturii performante, a medicamentelor și, de ce nu, a instalațiilor de aclimatizare, în condițiile unor temperaturi excesive ziua și a nopților tropicale, generează disconfort și, totodată, amplifică suferința bolnavilor, iar medicilor le îngreunează desfășurarea activității. • Actualtate / pag. 5 •WMaMNMHHNm Hotărârea CJ privind terenurile Jandarmeriei Dată nelegala fără nici o explicație Actualitate / pag. 7 I Bătuta crunt de soff Eveniment / pag. 4 Vremea în Oltenia pentru următoarele 24 de ore: • Astăzi: Maximum 20 ° C. Ploaie . La noapte: Minimum 12 ° C. Cer senin Patriarhul Teoctist va fi înmormântat, vineri, în Catedrala Patriarhală Actualitate pag. 2 Venita la Prefectura Dolj să-și rezolve niște probleme, O călugăriță a bruscat mai multe persoane Eveniment Part.4 Solomon pune la dispoziție autobuze pentru înmormântarea Patriarhului Teoctist Administrație / pag. 3 Primarul Antonie Solomon, Primăria Municipiului Craiova și Consiliul Local Municipal regretă profund despărțirea vremelnică de cel care spiritual va rămâne Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Prea Fericitul Părinte Teoctist. Dacă destinul nu iartă și istoria nu uită, ne vedem neputincioși în fața soartei. Trecerea la cele veșnice a Prea Fericitului Părinte Patriarh Teoctist este un moment trist pentru Cetatea Banilor. Prea Fericitul Părinte Patriarh Teoctist, personalitate marcantă a lumii spirituale și culturale românești și nu numai, a primit în anul 2004 titlul de CETATEAN DE ONOARE AL CRAIOVEI Craiova este îndurerată la gândul stingerii unui OM, dar are speranța că într-o lume mai bună va avea un mijlocitor și ocrotitor spiritual. Bunul Dumnezeu să ocrotească și să odihnească, așezându-l de-a dreapta Sa, sufletul luminat al Prea Fericitului Părinte Teoctist. ANTONIE SOLOMON - Primarul Craiovei “Stațiunea de Cercetare - Dezvoltare Agricola Șimnic- Craiova vinde la cele mai mici prețuri vaci de lapte, funinci gestante si vitei din rasa Hollstein - Friza. « Relații la telefon: 0251/417.534.0251/468.159.” Peroanele RAT din Gară nu mai sunt funcționale . De astăzi, peroanele Regiei Autonome de Transport Craiova din Gară nu mai sunt funcționale (din cauza lucrărilor ce se efectuează în zonă, în consecință, circulația autobuzelor se va desfășura astfel: traseul 1 R - nu suportă modificări; traseul 2 R - stația Gară se va muta pe Rocadă, în fața Oficiului Poștal; traseele 13, 17, 20, 25 vor avea cap linie pe bulevardul „Carol”; traseul 1 barat va circula în circuit pe sensul Romanești - Centru (Olteț) - Frații Golești - Rocadă - bulevardul „Carol” - Centru (Olteț) - Romanești. De mâine, 2 august, pentru decongestionarea circulației din zona Gară, traseul Visep desființează. Abonații acestui traseu vor putef f djar și traseele 20, 29 barat, care vor circula cu cufrecvență de 30 minute pe toată durata zilei. 1 * MARGA BUCUGEjN