Cuvântul Libertății, ianuarie 2009 (Anul 21, nr. 5839-5862)

2009-01-14 / nr. 5847

www.cvlpress.ro Anul XX, Nr. 5847 • miercuri, 14 ianuarie 2009 • 20 pagini • 0,60 lei Salariații BCR renunța la grevă Stancu - desemnat cu unanimitate, candidat pentru postul de prefect administrație / pag. 6 economie / pag. 8 Eminesciana - 159 de ani de la nașterea poetului cultură / pag. 10 și 11 Activitatea polițiștilor doljeni desfășurată pe parcursul anului 2008 a fost analizată la începutul acestei săptămâni, în cadrul unei ședințe de bilanț desfășurată la sediul Inspectoratului de Poliție al Județului Dolj, în care s-au prezentat atât lucrurile bune, cât și problemele mai delicate cu care s-au confruntat oamenii legii. Eveniment Mesajul IPJ Dolj, la ceasul bilanțului de GABRIEL BRATU-MIR - Astăzi, Popescule, nu se mai dă mită... Se dau comisioane. Ajutați-l pe Liviu să-și recapete picioarele! Picioarele i s-au chircit, brațele i-au slăbit și ele, dar are putere să mai creadă în ziua în care va deschide ușa unei săli de clasă și, așezat cuminte într-o bancă, o să înceapă să învețe ce alții știu demult. După mai bine de 20 de ani, petrecuți în suferințe și chinuri, tânărul Liviu Rădulescu numără zilele care-l mai despart de bucuria de a merge singur. Speranțele lui sunt legate de o sumă de bani, nu foarte mare, pe care însă, epuizând toate soluțiile, părinții săi nu o mai pot găsi. Boc cere localităților banii dați de Târiceanu Primarul din Segarcea refuză sa dea vreun leu înapoi Aproape 200 miliarde lei vechi - atâția bani a trebuit să restituie Doljul la bugetul de stat, la începutul acestui an, din cauză că nu a reușit să-i cheltuiască. Cea mai mare parte a sumei, respectiv 120 de miliarde, provine de la Consiliul Județean, iar restul, de peste 70 de miliarde, de la 43 de localități din județ. Singurul care a refuzat să dea vreun leu înapoi, în ciuda ordonanței Guvernului Boc care îl obligă să facă treaba aceasta, este primarul din Segarcea, Nicolae Popa, pentru că e convins că nu va mai vedea --------------------------------------Administrație / 6 !