Cuvântul Libertății, mai 2009 (Anul 21, nr. 5937-5960)

2009-05-04 / nr. 5937

Primarul Horia - Silviu Roșu este cercetat într-un alt dosar penal Sport, distracție și premii, în Bănie de Ziua Tineretului educație / pag. 10 eveniment / pag. 6 cultură / pag. 11 Analia Selis — în concert live, mâine-seară, pe scena Filarmonicii „I ~~m%r PSD și PD-L Dolj au semnat, în sfârșit, protocolul de colaborare După multe săptămâni de negocieri eșuate, când părea că singura variantă rămasă în discuție este împărțirea funcțiilor de conducere din Dolj de către liderii centrali ai celor două partide de guvernământ, ieri, socialdemocrații și democratliberalii locali au reușit să lase pe toată lumea cu gura căscată, anunțând semnarea protocolului de colaborare. In doar câteva ore de discuții, purtate în Sala Mare de ședințe a Consiliului Județean Dolj, reprezentanții PSD și ai PD-L au reușit să împartă 31 de instituții deconcentrate. de GABRIEL BRATU-MIR OFF-uri - Se scumpește iar băutura, Popescule. Să vezi că banii strânși să mergi la mare nor s-ajungă pentru “una mică”. Solomon, alături de microbiștii din Bănie Primarul Craiovei, Antonie Solomon, a îngropat secarea războiului cu finanțatorul echipei de fotbal Universitatea Craiova. Edilul-șef a insistat pe lângă consilierii municipali să aprobe virarea către club a sumei de 20 miliarde de lei vechi pentru a fi, în felul acesta, alături de echipă și a se bucura pe zecile de mii de suporteri. Primarul Antonie Solomon a manifestat indulgență, acceptând, de asemenea, ca finanțarea să nu fie condiționată de plata datoriilor restante.^Sb?fini?tratie^S^ 'Ä hl AA Í Primiseră cocaină din Spania Traficanți de droguri arestați preventiv Eveniment / 6 AVAS a prelungit până la 17 mai termenul de valabilitate a ofertei pentru Avioane Craiova Economie /7