Cuvântul Libertății, mai 2009 (Anul 21, nr. 5937-5960)

2009-05-23 / nr. 5954

► Primul 1 cotidian al Olteniei/ Anul XX, Nr. 5954 • sâmbătă 23, duminică 24 mai 2009 • 20 pagini • 0,60 lei Un vot al PD-L ar putea lăsa clubul Universitatea Craiova fără licență Hoț “cu greutate” prins de un inginer actualitate/ pag. 3 eveniment / pag. 8 Generalul Iulian Vlad a spart “embargoul” și ne-a acordat primul interviu după 1993, in exclusivitate: „CMn îmi ai publica Hlsmuli...” Am avut, ieri, șansa, am numio inegalabilă, pentru niște ziariști, de a dialoga, nu cât doream, cu generalul Iulian Vlad, care a și oferit, pentru prima oară, un interviu cotidianului nostru. Prezent la Craiova, cu prilejul aniversării a 100 de ani de la atribuirea numelui de “Gheorghe Chițu” Colegiului Național Economic, care a fost absolvit cu succes și de interlocutorul nostru, acesta a spart un “embargo”, pe care și l-a impus imediat după evenimentele din decembrie 1989, își va scrie sau nu memoriile generalul Iulian Vlad? Aceasta este întrebarea-cheie a dialogului purtat. Pentru o reclamație, 600 de oameni au rămas fără mijloc de transport actualizate / pag. 9____ Din 1993 și până în prezent nu au acordat nici un interviu, deși istoricul Alex Mihai Stoenescu, în ceea ce a scris domnia sa despre Revoluție, vă citează mereu pozitiv, ori dumneavoastră știți totul. Intenționați să vă scrieți Memoriile? Mai întâi doresc să vă spun un lucru pe care îl consider important și anume că acesta este primul interviu pe care îl acord. Deci, cu alte cuvinte, cu această discuție am spart “embargoul” pe care mi l-am autoimpus. Nu am dat până acum nici un interviu nici unui jurnalist. Așadar, sunteți primii. Vreau să vă spun că, dacă voi avea răgazul necesar, poate, cândva, îmi voi exprima punctele mele de vedere și îmi voi publica și Memoriile... ZAM . crM9 Europarlamentarul Victor Boștinaru: " “Guvernele de dreapta nu și-au dat interesul să păstreze ocurile de muncă” Europarlamentarul PSD Victor Boștinaru candidează pentru un nou mandat, al doilea, în Parlamentul European. Experiența acumulată ca membru în Comisiile de Dezvoltare Regională și Petiții îl recomandă ca pe un deputat conectat la problemele reale ale României, pe care simplii cetățeni le adresează forurilor europene. El mizează pe încrederea, dar și pe pragmatismul românilor, care vor ieși la vot pe 7 iunie și vor dezminți previziunile absenteismului. Promite, în schimb, că va susține, ca și până acum, păstrarea locurilor de muncă pentru fiecare, cetățean european și, în mod special, pentru români. Interviu /paginile 6 și 7