Cuvântul Libertății, ianuarie 2011 (Anul 23, nr. 6441-6463)

2011-01-13 / nr. 6448

www.cvlpress.ro anchetă / pag. 5 învățământ/ pag. 1T 1 Reconstituirea dreptului de proprietate, „doctrina Marinescu” și Eugen Georgescu Campanie de informare a contribuabililor [ doljeni privind Declarația 112 economie / pag. 6 Sindicaliștii din Educație se pregătesc de grevă generală NEBUNIA MAXIMA! La Universitatea Craiova, ziua de ieri a fost una plina, de dimineață până seara, finanțatorul Adrian Mititelu și managerul general Victor Pițurca atacându-se reciproc. Imensul scandal s-a declanșat din momentul în care fostului selecționer al României i-a fost interzis accesul în cantonamentul din Lunca Jiului, unde fusese programata reunirea lotului, toată debandada neputând sa se încheie, cu atât mai mult cu cât suporterii doresc cu insistență ca echipa-fanion a Olteniei sa aibă un cu totul alt patron! ARTE urî de GABRIEL Ui lIN BRATU-MIR - Popescu s-a îmbătat ca porcul când a băut și el ca omu ’... O lume a jocului și magiei, „statornicită” la Casa Băniei printr-o idee „GAG" Primul Muzeu al Păpușilor din țară se va deschide la Craiova Zâne, domnițe, vrăjitori, regi, regine, animale fermecate, prinți... o lume de povești prin care e bine să treci din când în când, indiferent de vârstă. O lume pretutindeni dată la iveală prin arta străveche a teatrului de păpuși, însă numai la Craiova „statornicită” printr-o idee a ___Asociației Culturale „GAG”. Din preocuparea acesteia pentru revigorarea artei animației din România a luat naștere aici prima și unica expoziție permanentă a teatrului de păpuși românesc și nu în cadrul unei instituții teatrale, ci la Secția de Etnografie a Muzeului Olteniei. Sunteți invitați în acest spațiu al jocului și magiei odată cu repunerea instituției în circuitul expozițional—prolatar de^6 ianuarie, ora 18.00, când va avea loc deschiderea cu St fora 8 și 9^ —. Cristian Pîrvuiescu, despre schimbarea sistemului electoral în România “Să nu aruncăm odată cu apa și copilul din ea” Cristian Pîrvuiescu, președintele “Pro Democrația”, a atras atenția, ieri, la Craiova, că ar trebui să nu se renunțe definitiv la tipul de vot uninominal proporțional, în defavoarea celui majoritar, deoarece ultimul va accentua conflictele din țară. Acesta consideră că sistemul electoral propus de PSD, după modelul german mixt, este de preferat celui de inspirație franceză, pe care se pregătește să-l impună președintele Traian Băsescu. .actualitate / 3_