Cuvântul Libertății, aprilie 2011 (Anul 23, nr. 6516-6538)

2011-04-22 / nr. 6533

Ne mândrim cu campionii noștri Pentru a marca starea pozitivă a sărbătorii Paștelui, edilii au găsit de cuviință să prezinte două dintre sportivele de performanță care fac cinste municipiului, reprezentând nu doar Bănia, ci și România la competiții internaționale, fiind bune prietene, Adriana Ștefan și Alina Tabacu se susțin reciproc și câștigă competiții la artele marțiale chinezești. ‘ ‘Aș vrea să vă prezint niște oameni muncitori, serioși, care au făcut cinste Craiovei la nivel mondial, Adriana Ștefan și Alina Tabacu, campioane la arte marțiale. Alături de ele este și cel care se îngrijește să facă performanțe, fiind vorba de antrenorul Silviu Olteanu Mărinică Dincă, primarul interimar al municipiului Craiova. de GABRIEL BRATU-MIR - Ca să ajungi astăzi medic, este musai, Popescule, să știi o limbă străină, că cine știe unde o să găsești post. Consiliul Județean Dej, administratorul întregului Coridor al Jiu ui mim Cotidianul „Cuvântul Libertății” va prelua anunțuri de mică și mare publicitate pentru cotidianul „România Liberă.” Relații la telefon: 0251/412.5529 Demisia lui Ioan Botiș, eclipsată de povestea Vîntu-Ghiță . Ceea ce vedem la televizor este, uneori, chiar adevărat. Sub presiunea scandalului mediatic, invocând „considerente de moralitate”, ministrul Muncii, Ioan Botiș, și-a dat demisia „de onoare”. Amânată vreo 24 de ore de la dezvăluirea a ceea ce facea soția sa, Lidia, pe post de consilier, pe la Asociația Euroactiv din Bistrița. De fapt, nu moralitatea discutabilă l-a îndemnat la gestul respectiv, ci, mai degrabă, malaxorul presei, politică . Sărbătoarea Sfântă a învierii Domnului să reverse asupra dumneavoastră sănătate, belșug, bucurii și liniște sufletească. HRISTOS A ÎNVIAT ION PRIOTEASA Președintele Consiliului Județean Dolj