Cuvântul Libertății, ianuarie 2012 (Anul 24, nr. 6741-6763)

2012-01-14 / nr. 6749

actualitate / pag. 2 în urma scrutinului organizat joi la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) din Craiova, profesorul Ion Rogoveanu a fost ales rector al instituției de învățământ superior pentru următorii patru ani. Acesta a câștigat alegerile obținând 262 de voturi, față de 96 cât a reușit să adune contracandidatul său, prof. univ. dr. Ion Georgescu. Prezența la vot a fost de peste 70% din numărul total de profesori și studenți aflați pe listele de alegători. De ce ar trebui recitit „Delirul” cultură / pag. 8 □uni] dqsQîd1 @D QMF Despre camerele agricole, subvenții și impozitarea fermierilor economie / pag. 10 Președintele a cerut premierului să retragă noua Lege a Sănătății M o GEC& UL Oee de GABRIEL BRATU-MIR - îți dai seama, Popescule, dacă intra domnu’ Goe în politică, ce-ar fi ajuns mamitica lui? Canabis “la hanorac” pentru un deținut din Penitenciarul Craiova Doi craioveni au fost arestați preventiv în cursul zilei de joi, după ce s-a stabilit că unul dintre ei ascunsese canabis într-un hanorac ce urma să ajungă la un deținut din Penitenciarul de Maximă Siguranță Craiova, iar cel deal doilea a fost prins în flagrant delict în timp ce voia să vândă 100 de grame de hașiș. Polițiștii și procurorii de crimă organizată craioveni cercetează, în acest dosar, și alte persoane, toate fiind suspectate că fac parte dintr-o rețea de traficanți de droguri de risc. cultură , Fotograful Victor Boldâr și trupa „Phoenix” sau despre inspirația artiștilor... Prefectul de Dolj, Nicolae Giugea “Cine nu își face datoria ar fi mai bine să se ducă acasă” Prefectul de Dolj, Nicolae Giugea, consideră că marea nerealizare a lui 2011 este nefinalizarea podului de peste Dunăre, după ce partea bulgară nu și-a dus la îndeplinire toate obligațiile asumate prin contract. Intră însă cu optimism în acest an, care va aduce, în opinia sa, finalizarea proiectului de la Calafat, dar și perspective mai bune pentru agricultura județului, asocierea producătorilor fiind soluția pe care o recomandă reprezentantul Guvernului în teritoriu, în calitatea sa de profesor universitar în domeniu. Pe plan politic, încă nu a tranșat lucrurile în privința sa, preferând să privească anul electoral doar prin prisma organizatorului alegerilor locale și parlamentare. Până atunci, e decis să se comporte cu maximă exigență față de funcționarii pe .___________________ care îi are în subordine, îndeosebi cu șefii serviciilor deconcentrate.