Cuvântul Libertății, februarie 2012 (Anul 24, nr. 6764-6788)

2012-02-14 / nr. 6775

WWW.CVLPRESS.RO / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO marți, 14 februarie 2012 • 16 pagini • 0,80 lei Alarmant! A crescut numărul cazurilor de rubeola educație / pag. 9 social / pag. 10 Craiovenii înoată, la propriu, în zăpadă. Fie că merg pe străzi, fie pe trotuare, ca să nu mai spunem de parcările care sunt aproape inexistente, locuitorii din Bănie trebuie să-și ia inima în dinți ca să răzbească printre troiene. Drept consolare, reprezentanții Salubrității spuneau ieri că mai mult decât atât nu se poate face! Se prelungește vacanța elevilor din Dolj “Nici mie nu îmi place cum arată orașul, sunt multe străzi înzăpezite dar mai mult nu putem face nici noi. Ninge continuu și nu avem nici timpul necesar, nici utilaje foarte multe pentru a acționa așa cum ne-am dori. Poate că ar trebui ca și craiovenii să fie mai realiști și să înțeleagă cum stau lucrurile”. Flaviu Sirop, administratorul SC Salubritate SRL Craiova „Evergreen-uri” în „Play”, de Valentine’s Day cultură / pag. 9 - Ce ne facem, Popescule, dacă ne pune Guvernul să plătim zăpada? Lia Olguța Vasilescu și „avizul centrului” în urmă cu câteva luni, senatorul PSD de Filiași, Lia Olguța Vasilescu, anunța, ostentativ, intenția sa nestrămutată de a candida, indiferent de ce urma să decidă staff-ul USL Dolj, la funcția de primar al municipiului Craiova, la alegerile locale din acest an. Unii s-au arătat nedumeriți, alții au făcut complice, în timp ce Biroul organizației PSD Craiova și-a exprimat susținerea pentru liderul său, universitarul Mihai Fifor. Anunțarea desemnării definitive s-a amânat sine-die, așteptânduse rezultatul unor sondaje cât de cât convingătoare... politica / 3 nterviu 6 7 Dr. Predrag Balașevici, președintele Partidului Democrat al Rumânilor din Serbia “Cum să-i românizez eu pe românii care sunt, deja, români?!” Grecia. Deputații aleg zona euro, strada se inflamează Grecia a ales, duminică, să accepte planul de austeritate impus de creditorii săi, în scopul evitării falimentului și rămânerii în zona euro, după un vot parlamentar în favoarea unui plan draconic, violent contestat de manifestanți. După o dezbatere în procedură de urgență în Parlament, programul de austeritate a fost adoptat cu 199 de voturi, dintr-un total de 300 de parlamentari, din care 278 prezenți, Guvernul de coaliție socialisto-conservatoare contând efectiv pe 236 de voturi. Cu toate astea, peste 20 din cei 153 de deputați socialiști au votat împotriva proiectului... externe /Îl eveniment / 4 !• ! ! ! ! Decolare ratată! Avion ieșit de pe pistă la Aeroportul Craiova