Cuvântul Libertății, februarie 2013 (Anul 25, nr. 7063-7086)

2013-02-23 / nr. 7082

de GABRIEL BRATU-MIR OFF-ul - Să nu te miri, Popescule, dacă Guvernul o să ne pună impozit și pe bolile de care suferim! Ce suportă craiovenii de pe urma pasajului.Străzi mocirlite și pline in viile noastre domnește excelența. Din iuld4 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istoric și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate ș i control, înțelepciune și tenacitate. înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm o vinurilor noastre. Astfel, când te veți JrOm CillUL^jDRQțMWJ întâlni aroma și savoarea veți ști că $£ QARC £ A ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, www.domeniulcoroanei.ro de gropi în centrul Craiovei Din cauza lucrărilor la pasajul subteran, centrul Craiovei este pur și sim 5>plu paralizat: mormanele de pământ, nămolul și gropile pline de apă sunt și peste tot, iar starea aceasta persistă de câteva luni. In plus, dacă până acum se putea circula până aproape de Casa Studenților, peste puțin timp nu se va mai ajunge nici până acolo, constructorii spunând că vor cere închiderea străzii „Alexandru Macedonski” pentru executarea rețelei de canalizare a apei de sub viitorul pasaj. HYunom Arestați după ce au bătut un doljean până a intrat în comă Doi doljeni, tată și fiu, au fost reținuți, joi, de procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj pentru tentativă de omor calificat, după ce l-au bătut atât de rău pe un bărbat de 65 de ani, din Dăbuleni, cu o bâtă și o cazma, încât a ajuns la spital în comă; în plus, în timpul scandalului, care s-a petrecut miercuri, pe o stradă din Dăbuleni, a mâncat bătaie de la cei doi și ginerele victimei. Aceștia au fost arestați preventiv pentru 29 de zile, în baza mandatelor emise de Tribunalul Dolj, și au ajuns în arest eveniment 4 educație / 7 Olimpici, premiați de Ministerul Educației actualizate / 6 Evreii craioveni sărbătoresc Purimul