Cuvântul Libertății, februarie 2013 (Anul 25, nr. 7063-7086)

2013-02-26 / nr. 7084

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.R 0 marți, 26 februarie 2013 • 16 pagini • 0,80 lei „Pentru contribuția excepțională în interpretarea poeziei lui Marin Sorescu și pentru întreaga creație artistică”, maestrul Tudor Gheorghe a fost răsplătit, ieri, cu Premiul „Marin Sorescu”. Aceeași distincție a fost înmânată și acad. Nicolae Breban, „pentru valoarea excepțională a operei și pentru prietenia față de Marin Sorescu”. Premiile au fost acordate în cadrul ședinței solemne a Consiliului Local Craiova, din debutul celei de-a XIII-a ediții a Zilelor „Marin Sorescu”, organizate de municipalitate în perioada 25-27 februarie. La eveniment participă personalități din țară și de peste hotare - academicieni, scriitori, critici Senatorul Mario Ovidiu Oprea a devenit membru al Biroului Permanent National al PNL literari, poeți și actori, care, ca în fiecare din ultimii ani, la sfârșit de februarie, aduc publicului larg proza, teatrul și versul sorescian. „Mă onorează foarte mult acest premiu. (...) M-a legat de Marin Sorescu o prietenie adevărată”, a mărturisit, cu acest prilej, Tudor Gheorghe, care, aseară, a susținut în premieră, pe scena Teatrului Național din Craiova,ce poartă numele lui Marin Sorescu, recitalul „Ce-am avut și ce-am pierdut”, bazat pe opera scriitorului. Tot ieri, la chipul sculptat al lui Marin Sorescu din față acestei instituții, ca și la bustul său amplasat pe Aleea Personalităților, au fost depuse coroane de flori, politică , în viile noastre domnește excelența. Din 1884 La Olimpiada de Limba, Comunicare și Literatură română (etapa județeană): Notă de de promovare ! pentru reexaminatori!— Intr-un comunicat de presă, singurul de altfel din partea unui liberal doljean, senatorul Mario Ovidiu Oprea opinează că evenimentul din sânul partidului, Congresul Ordinar al PNL, nu a accentuat doar menținerea unei titulaturi cu multă importanță istorică în spate, a identității liberale, ci și continuitatea unui partid a cărui formă din prezent este cel mai oficial și convingător argument oferit celor care contestă sau denigrează o echipă care dintotdeauna a așezat în centrul preocupărilor sale interesul național.Quîtemul. Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, www.domeniulcoroanei.ro Premiile „Mariil Sorescu”, acordate maestrului Tudor Gheorgheș acad. Nicolae Breton