Cuvântul Libertății, februarie 2013 (Anul 25, nr. 7063-7086)

2013-02-14 / nr. 7074

Trei tineri din Craiova, doi din ei în vârstă de 17 ani, iar cel de-al treilea de 18 ani, au fost reținuți, ieri dupăamiază, pentru furt calificat, fiind introduși în arestul IPJ Dolj. Din cercetările efectuate de polițiști s-a stabilit că cei trei au pus ochii pe locuința bunicii unuia dintre ei, despre care știau că are o colecție valoroasă de bijuterii, dar și bani cash, și-au făcut o copie după cheia de la ușa apartamentului acesteia și marți au „dat lovitura”, furând toate bunurile găsite, valoarea acestora fiind estimată la 15.000 de lei. Astăzi urmează să fie prezentați Judecătoriei Craiova cu propunere de arestare preventivă. ACC , tri Urr-ur de GABRIEL BRATU-MIR - Ce dacă Popescu are avere, e sărac... cu duhul! Carnea de cal, un tabu în Marea Britanie Scandalul generat de suspiciunea prezenței cărnii de cal în locul celei de vită, în componența unor produse alimentare procesate, precum lasagna, este departe de a se stinge. Acuzațiile șocante, încă nedovedite și chiar neverosimile, au zburat din toate părțile, tușând și România. Analiza evenimentelor din acest scandal, de către massmedia, sugerează că prezența cărnii de cal nu pune în pericol siguranța alimentară a consumatorilor, dar reprezintă o suspiciune de fraudare, prin substituirea cărnii de vită. grai 111 reportaje 4 și 5 Doljul pe scurt, foarte pe scurt și 18 în or “Europa te cunoaște ca businessman sau ca turist?”, cu Marius Ghenea la Craiova Camera de Comerț și Industrie Dolj și AIESEC Craiova, în parteneriat cu JCI Craiova, organizează evenimentul “Europa te cunoaște ca businessman sau ca turist?”, unde reprezentanți ai unor companii puternice din mediul local vor dezbate subiecte de interes în mediul afacerilor, cu scopul de a le deschide perspectivele către o abordare internațională a businessului pe care îl dețin. educație . Maria Grapini se va întâlni cu întreprinzătorii doljeni