Cuvântul Libertății, ianuarie 2014 (Anul 26, nr. 7338-7360)

2014-01-13 / nr. 7344

Tragedie in Bucovăț e fată ^ A 11 A " ■ ■ ■de 16 ani și-a împușcat bunica . O fată în vârstă de 16 ani, din satul Sărbătoarea, comuna Bucovăț, este cercetată pentru ucidere din culpă după ce, în noaptea de sâmbătă spre duminică, și-a împușcat mortal bunica, de 64 de ani, cu arma de vânătoare a concubinului. Tragedia s-a petrecut chiar în casa în care locuia victima, iar concubinul fetei era deținător legal al armei de vânătoare. Arma a fost ridicată de anchetatori pentru efectuarea expertizei balistice, iar deținătorul a fost sancționat cu amendă în valoare de 10.000 lei. Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj coordonează cercetările în dosar și spun că se fac verificări pentru stabilirea tuturor circumstanțelor în care s-a petrecut incidentul. -Ai văzut, Popescule, ce ne-au făcut politicienii noștri? Acum trebuie să facem ce ne spun alții: ce ne spune UE, ce ne spune FMI, ce ne spun americanii... Sharon și singura lui bătălie necâștigată Lovit, la apogeul popularității sale, pe 18 decembrie 2005, de o primă hemoragie cerebrală, considerată benignă, miercuri, 4 ianuarie 2006, când urma să fie supus unei noi operații, Ariel Sharon a fost victima unui nou atac, mult mai grav, care a necesitat mai multe intervenții chirurgicale complicateobligând guvernul israelian să-l înlocuiască, conform legii, cu vicepreședintele Ehud Olmert, fiind cufundat într-o comă profundă, fară rezolvare medicală. Sâmbătă după-amiază. Cancelaria primului-ministru israelian, Benjamin Netanyahu, a anunțat decesul lui Ariel Sharon, la vârsta de 85 de ani, după ce alerta fusese lansată la 1 ianuarie a.c. de radioul militar israelian. actualitate 3 economie 6 Zeci de locuri de muncă pentru doljenii care doresc să lucreze în Germania In fiecare zi, șapte medici pleacă în străinătate Anul trecut, peste 2.800 de medici români au părăsit sistemul sanitar românesc, accentuând astfel un fenomen care a apărut odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. Din 2007 până în prezent, peste 14.000 de medici și 40.000 de asistenți medicali au plecat din țară pentru a profesa în spitalele din străinătate pe salarii chiar și de zece ori mai mari. în aceste condiții, la nivel național, tot mai multe unități sanitare întâmpină dificultăți din cauza deficitului de personal. sănătate / 7 actualitate 3 Căminul de bătrâni intră în reabilitare!