Cuvântul Libertății, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7535-7560)

2014-09-11 / nr. 7544

35, q Vânzarea de ovine, caprine și bovine j « H va fi interzisă în târgurile de animale I H din Dolj ca urmare a cazurilor de boala limbii albastre depistate în câteva dintre localități și a decesului a două vaci. DSVSA Dolj a anunțat că >] târgurile vor fi închise pentru categoriile menționate până la data de 5 octombrie a.c.  Pietrele de la rinichi m-au costat, Popescule, mai mult decât orice piatră prețioasă. Senatorul piftiei patriotice Lume multă, chiar foarte multă, la mănăstirea Maglavit, de Sfânta Maria Mică, eveniment care s-a bucurat nu doar de o vreme calmă, autumnală, ci și de prezența premierului Victor Ponta, ca și acum doi ani, așa cum făgăduise. Prin părțile locului, premierul Victor Ponta are trecere, crează empatie și nu puțini dintre cei prezenți l-au rugat, fără a fi refuzați, să facă împreună fotografii. Semnale tonice, în perspectiva alegerilor prezidențiale. Bursa Locurilor de Muncă pentru Absolvenți Peste 20 de taximetriști amendați de polițiști intr-o zi în cadrul unei razii desfășurate marți, de polițiștii Biroului Rutier Craiova, pe principalele artere de circulație din municipiu, oamenii legii au sancționat 22 de taximetriști care au fost prinși încălcând legea. Pentru doi dintre ei s-a luat și măsura reținerii permiselor de conducere. Asta ca urmare a deselor reclamații primite la adresa taximetriștilor din municipiu. I Conferința internaționali comuni a cercetătorilor doctorali și postdoctorali, la Facultatea de Drept