Cuvântul Libertății, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7535-7560)

2014-09-16 / nr. 7548

După trei luni de binemeritată vacanță, clinchetul clopoțelului i-a chemat, ieri, din nou, în bănci pe elevii doljeni. Plini de emoții, dar bucuroși, au pornit, cu mic, cu mare, însoțiți de părinți sau bunici, spre școală. Așa cum se întâmplă în fiecare an, curțile unităților de învățământ din Craiova au devenit neîncăpătoare, adunând mii de școlari încă de la primele ore ale dimineții. Fie că au pășit pentru întâia oară la grădiniță, au început clasa pregătitoare sau clasa I, emoțiile au fost la fel de copleșitoare pentru fiecare copil în parte. Buchetele și coșulețele de flori parfumate n-au lipsit nici de această dată din peisajul colorat de glasurile vesele ale micuților nerăbdători. - Suntem un popor ferit, Popescule, suntem feriți de un trai bun. Alertă de inundații în Dolj Hidrologii au emis, ieri, o avertizare cod galben de inundații ce vizează și județul Dolj. Sunt posibile scurgeri importante pe versanți, torenți și pâraie, viituri rapide pe râurile mici cu posibile efecte de inundații locale și creșteri de debite și niveluri pe unele râuri din bazinele hidrografice menționate, cu posibile depășiri ale cotelor de atenție și inundație. Doljul este din nou sub avertizare cod galben de inundații până astăzi la ora 14.00. Vizate sunt bazinele Desnățui, afluenții Motrului și Jiului inferior (județele Mehedinți și Dolj). Probleme pot apărea însă și în alte zone. Reprezentanți ai provinciei Guangdong, în vizită la Consiliul Județean Dolj Președintele Consiliului Județean Dolj, Ion Prioteasa, a primit, ieri, vizita unor înalți oficiali, reprezentanți ai legislativului provinciei Guangdong din Republica Populară Chineză, prilej cu care au fost abordate aspecte pentru care oaspeții au manifestat un viu interes: asistența socială și implementarea în România a legislației europene pentru protecția mediului, în special în ceea ce privește calitatea apei și a aerului, gestionarea apelor uzate și a deșeurilor. actualitate / 5 Accident violent la Intrare în Craiova