Cuvântul Libertății, noiembrie 2014 (Anul 26, nr. 7588-7612)

2014-11-21 / nr. 7605

La Craiova se deschide astăseară cea de-a 41-a ediție a Festivalului Internațional „ Craiova Muzicală”, eveniment de amploare organizat de Filarmonica „Oltenia”, cu susținerea municipalității și sub înaltul Patronaj al Majestății Sale Regele Mihai I. /■MTC ■>*•: Urr-ur de GABRIEL BRATU-MIB - Servus, Popescule. Mă întorc cel mai târziu peste o lună. Despre ..Jos comunismul când nici Gorbaciov nu mai pomenește de el! Interesantă găselnița aiuritoare, scoasă de la naftalina istoriei, cu „Jos comunismul”, cum se putea citi pe o pancartă de la mitingurile din orașele din vestul țării, în semn de protest față de cele derulate la secțiile de vot din străinătate. Firește, se putea scanda orice absurditate în astfel de împrejurări, dar să îl asociezi pe Victor Ponta cu stafia comunismului, nici măcar îmbălsămat, care bântuie prin creierele unora, după ce, până la obstinație, ne-a tot livrat vitejia tinereții sale prin Piața Universității, doar din dorința inducerii emoției dreptului la vot, asta spune multe. Despre noi. actualitate / 3 interviul Mihaela Geoană, președinte al Fundației „Renașterea": „Craiova este un oraș foarte aproape”, de nostru1’ Primăria Craiova pune în discuție Craiovenii sunt așteptați, astăzi, la Primăria Craiova, la o dezbatere publică pe marginea proiectului de buget pe 2015. Autoritățile locale propun ca taxele pentru clădiri, terenuri și mașini să rămână aceleași ca în anul care se încheie. Excepție fac persoanele juridice care urmează să plătească un impozit majorat cu 15% pentru clădirile pe care le dețin în proprietate. La pachet cu această mărire, Primăria Craiova vine și cu o serie de scutiri de la plata taxelor și impozitelor pe 2015. actualitate 8 Biblioteca Județeană din Craiova, un gest de suflet pentru Centrul Cultural Românesc din Kladovo