Cuvântul Libertății, aprilie 2015 (Anul 27, nr. 7709-7732)

2015-04-08 / nr. 7715

Gâlceava cu sine a lui Traian Băsescu în prezența premierului Victor Ponta și a ambasadorului Chinei în România, Xu Feihong, primarul Lia Olguța Vasilescu și constructorul chinez, Shandong Ningjian Construction Group Co Ltd., au pus, ieri, piatra de temelie a cartierului de locuințe, în următorii doi ani, pe bulevardul „Caracal”, vor fi construite 1.863 de locuințe, care vor fi vândute la un preț de 400 de euro pe metru pătrat. Constructorul chinez promite că apartamentele vor fi de bună calitate, urmând să se folosească materiale și o tehnică de construcție care vor respecta normele europene. App . . ■Ursuri de GABRIEL BRATU-MIR - Din tot faptele pe care l-au supt, politicienii ăștia, Popescule, n-au făcut nici-o brânză. Un parc Industrial româno-chinez va fi construit la Craiova Fostul președinte al țării, Traian Băsescu, este un om răvășit, neînțeles, nescutit sau pândit de necazuri. Nu-și maschează angoasele. La B1TV, unde a fost invitat, a spus multe, cum face omul - necenzurat la vorbă - la supărare, deși domnia sa este fostul președinte al țării, la capătul a două mandate înrădite de domnie proprie, și oricât de erodat sufletește ar fi, magnitudinea uitării de sine trebuie să prevaleze, prin întruchiparea de principii, nu de afecte pasagere. politica / 3 actualitate / 4 Prichindeii de la Grădinița „Tudor Vladimiuttngțw învățatțtim să se comporte la un vicere^iv.f.RA ö Aflat în Craiova pentru a inaugura lucrările la cartierul de locuințe de pe strada „Caracal”, care se realizează cu capital chinez, ambasadorul Republicii Populare Chineze în România, Xu Feihong, a avut și o întrevedere cu autoritățile din Craiova și Dolj. A doua mare investiție după proiectul imobiliar se pare că va fi crearea unui parc industrial în Bănie care va fi ocupat o totalitate de investitori chinezi, autoritățile locale i-au transmis ambsadorului că sunt interesate... Conducerea Centrului Comercial Oltenia Lucpi și Frații Bachz urează tuturor salariaților, comercianților, colaboratorilor și călătorilor un Paște Fericit, multe realizări, împliniri și sănătate. Fie ca toate visele pe care le făuriți în aceste zile magice de Sărbătoare să se împlinescă și drumul străbătut pentru realizarea lor să vă aducă bucurii în inimi, iar în case, fericire și belșug! Sărbători liniștite și pline de lumină! Hristos a înviat!