Cuvântul Libertății, ianuarie 2016 (Anul 28, nr. 7936-7959)

2016-01-13 / nr. 7944

Jandarmluluil Bnl., la ceasul bilanțului în prezența reprezentanților administrației publice locale și județene, dar și ai structurilor cu care au colaborat de-a lungul anului trecut, jandarmii celor două unități din Craiova, Inspectoratul de Jandarmi Județean Dolj și Gruparea de Jandarmi Mobilă Craiova, au făcut, luni, analiza activităților desfășurate pe parcursul lui 2015. Pe lângă prezentarea cifrelor și a mesajelor oficialităților, festivitatea a inclus și un moment emoționant, mai exact sărbătorirea zilei de naștere a generalului de brigadă în retragere Tîtu Stoicheci, la împlinirea venerabilei vârste de 105 ani. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Cenaclurile literare și cercurile științifice sunt nimic. Popescule, pe lângă pușcăriile unde se scriu zilnic zeci și zeci de cărți. O poveste deloc simplă Ministrul Justiției, doamna Raluca Prună, a declarat ieri, într-o conferință de presă, că va solicita guvernului emiterea unei ordonanțe de urgență pentru abrogarea prevederii din Legea 254/2013 privind executarea pedepselor și a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, care permite reducerea unei condamnări pentru cei care publică lucrări științifice sau invenții și inovații brevetate, cu câte 30 de zile pentru fiecare lucrare științifică sau invenție și inovație brevetată. Prevederea respectivă este veche, datează din 1969, dar niciodată nu a fost înregistrată o perioadă atât de fecundă, prin creșterea numărului acestor lucrări, totul denotând o scăpare de sub control a situației. Ultimele doua ,fecinoase"fi s-au jâslitl Având alături cel mai solid partid din România, Administrația craioveană, slalom eficient printre promisiuni și fapte Munca în administrația locală, în primul rând ca edil, este una dintre cele mai solicitante. Nu puțini sunt cârcotașii care își dau cu părerea prea ușor despre politică, la fel cum o fac și despre fotbal, deși nu au alergat de zece ori în viața lor. Alegerile la Primăria Craiova au fost câștigate grație voturilor alegătorilor. Sună atruism, dar trebuie înțeles că promisiunile făcute în campania electorală sunt cele care devin, ulterior, grila de măsurare a competenței. actualitate 7 Marii Ciobanu susține un spectacol de retragere la Sala Polivalenți din Craiova