Cuvântul Libertății, februarie 2016 (Anul 28, nr. 7960-7984)

2016-02-23 / nr. 7979

■S=a închis.sala.de.spectacole, a Operei Române Craiova, «în urma comunicării rezultatului expertizei tehnice realizate de Primăria Municipiului Craiova în cadrul proiectului tehnic care vizează reabilitarea și restaurarea clădirii corpului central al Colegiului Național „Carol I” și al Operei Române Craiova, conducerea instituției a decis închiderea sălii de spectacole până la finalizarea procesului de execuție, a anunțat, ieri, Opera craioveană, printr-un comunicat de presă. în prezent, se caută soluții pentru continuarea activității - unele viabile, având în vedere că lucrările de reparații și reamenajarea sălii vor fi de durată. Opera Română Craiova își desfășoară activitatea în acest edificiu de 45 de ani. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - De când copiii merg de la 6 ani la școală s-a ales praful, Popescule, de “cei 7 ani de-acasă ” Privind înapoi cu nedumerire! Ultimele alegeri europarlamentare, altminteri un test elocvent al raportului de forțe politice la nivelul țărilor membre UE, aduceau în 2014 în prim plan doi lideri tineri, carismatici, cu mare potențial, pe care stânga europeană putea conta: Matteo Renzi, în Italia și Victor Ponta în România, ambii cu rezultate notabile, concretizate în numărul de mandate obținute, în contul germanului Martin Schulz, candidat la președenția Comisiei Europene. Fostul primar al Florenței, Matteo Renzi, ajunsese la putere de câteva luni, devenind liderul Partidului Democrat, mai exact în februarie 2014, pe când Victor Ponta avea deja aproape doi ani la Palatul Victoria... actualitate 3 Cu cea mai sănătoasă producție din lume. Suntem codașii itraptg la combul de miere! dezvoltare rurală /6 Ședință publici pentru completare Astăzi, începând cu ora 13:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dolj, va avea loc ședința publică destinată completării normei didactice, Comisia de mobilitate din cadrul ISJ Dolj fiind cea care va organiza întrunirea. Ieri, 22 februarie, a avut loc, conform metodologiei, susținerea probelor practice orale în profilul postului, pentru completările și întregirile de normtaă didactică. Au fost două catedre - informatică , respectiv Limba engleză. (C.P) 165 de doleri s-au externat cu infecții intraspitalicești, în ultimul an