Cuvântul Libertății, februarie 2016 (Anul 28, nr. 7960-7984)

2016-02-26 / nr. 7982

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX vineri, 26 februarie 2016 *16 pagini • 1 leu Nu vom “amesteca” via și crama, cu prestigiul lor distinct și consolidat, în teribila ambiție a lui Mihai Anghel - unul dintre marii, dar și competenții agricultori ai țării - de a reda Doljului aureola de bazin cerealier al țării, care contează în orice discuție de strategie alimentară. E discutabilă povestea “cu grânarul Europei”, în interbelic, lustruită în neștire, până nu a mai rămas nimic din ea, fiindcă lucrurile nu au stat chiar așa, și istoricul Bogdan Murgescu, în lucrarea sa “România și Europa” („Polirom”, 2010), demonstrează acest lucru. Vom accentua însă o realitate de netăgăduit: Segarcea, ca localitate doljeană de tradiție, declarată oraș în 1968, dar atestată prin legea administrativă din 1864, datorează reverberația numelui său, mai nou, acestui holding condus de Mihai Anghel, după cel mai performant management, prin promovarea de avansate și sofisticate tehnologii posibile. de GABRIEL BRATU-MIR Lupta „patriotice - Popescu s-a însurat cu un drac de fată, iar acum el e drac, că ea i-a pus coarne. Cezar Spânu este noul rector al Universității din Craiova După două tururi de scrutin și mai multe incidente, prof. univ. dr. Cezar Spânu a câștigat competiția pentru funcția de rector al Universității din Craiova. Acesta a primit de la colegii domniei sale, precum și de la studenții cu drept de vot, un număr de 460 de voturi, în timp ce prof. univ. dr. Dan Claudiu Dănișor a obținut doar 409 voturi. Competiția a fost puțin atipic să aautârgsia ea de univ. dr. Cezar Spapu va conduce, astfel, destinele Universității pentru următorii patru ani: «Vei fi un rector așa cum trebuie. A fost o zi toca, plină de emoții, îl felijez pe domnul prof. univ. dr. Dan Claudiu Dăbușrici sper să nurii câ?iimăgesc pe cei care m-au votat”, a declarat Târgul GAUDEAMUS Scriitorul Emil Hurezeanu și politicuii Marian Godini își lansează